طراحی وبسایت دندانپزشکی

نتایج مورد نظر را از وب سایت دندانپزشکی خود بگیرید!

وب سایت دندانپزشکی شما اولین اطلاعات از عملکرد شما برای مراجعین فراهم می کند ، به این دلیل اطمینان حاصل کنید اهدافی را که از ساخت وبسایت دارید، محقق کنید.

برای به دست آوردن نتایج مورد نظر ، به جای یک وب سایت استاتیک به یک وبسایت پویا نیاز دارید. خدمات طراحی وب سایت دندانپزشکی ما نه تنها یک وب سایت جذاب و منحصر به فرد برای شما ارائه می دهد ، بلکه سایت شما را مرتبا به روز می کند تا با گوگل سازگار باشد. بروز رسانی منظم سایت برای رشد کلینیک دندانپزشکی شما در رتبه بندی گوگل ضروری است.

دریافت مشاوره رایگان

کافی است نام و شماره موبایل خود را وارد کنید

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

چرا به طراحی سایت دنداپزشکی نیاز داریم؟

داشتن یک وب سایت برای مطب های دندانپزشکی به یک ضرورت تبدیل شده است، زیرا وبسایت به عنوان هویت آنلاین کلینیک و مطب شما عمل می کند. به کمک ویژگی‌هایی مانند رزرو نوبت آنلاین، دسترسی آسان به فرم‌های تماس و اطلاعات دقیق در مورد خدمات و درمان‌ها، برای بیماران بسیار ارزشمند است. یک وب سایت با طراحی خوب یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که به بیشتر دید شدن شما کمک می‌کند.

وب سایت با ارائه اطلاعات در مورد محیط کار، کارکنان و تسهیل ارتباطات آسان، اعتماد بیمار نسبت به شما را تقویت می کند. نکته مهم این است که وب‌سایت دندانپزشکی دسترسی 24 ساعته را ارائه می‌کند و به بیماران اجازه می‌دهد تا با آسودگی خاطر تعامل داشته باشند. به طور کلی، ساخت وب سایت دندانپزشکی یک سرمایه گذاری چند وجهی است که تعامل بیمار را افزایش می دهد و به رشد و موفقیت کلی دندانپزشکی کمک می کند.

بهترین‌ها ما را انتخاب می‌کنند

نمونه سایت‌های طراحی شده

کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی

کلینیک دندانپزشکی یوسف آباد

کلینیک دندانپزشکی دکتر ادیب

کلینیک دندانپزشکی رابین

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی

مشتریان درباره ما چه می‌گویند؟

نظرات کاربران

ام بی ای کار استثنایی روی وب سایت ما انجام داد. آنها نه تنها یک طراحی جذاب ساختن، حتی برای موبایل هم بهینه سازی های کاملی انجام دادن.

وب سایتی که گروه تبلیغاتی ام بی طراحی کردند نه تنها یک سایت بلکه یک راه حل دیجیتال کامل برای تعامل بیماران و ما هست. از نوبت گیری آنلاین تا منابع آموزشی.

من کاملاً تحت تأثیر خلاقیت گروه تبلیغاتی ام بی ای در طراحی سایت هستم. آنها یک سایت کاربرپسند و زیبا ارائه کردند که نشان دهنده تمام خصوصیات کلینیک ماست.

سوالات پرتکرار کارفرمایان

سوالات متداول

ویژگی های کلیدی طراحی سایت دندانپزشکی عبارتند از: رابط کاربری خوب، رزرو نوبت آنلاین، فرم تماس بیمار، خدمات، بیوگرافی کارکنان، اطلاعات تماس و محتوای آموزشی در مورد سلامت دندان.

بسیار مهم. با استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند، طراحی بهینه برای موبایل تضمین می کند که وب سایت در همه دستگاه ها در دسترس و کاربرپسند است.

بله، وبلاگ یک راه عالی برای ارائه اطلاعات ارزشمند، تعامل با بیماران و بهبود رتبه سئو با افزودن منظم محتوای تازه و مرتبط است.

به‌روزرسانی‌های منظم برای تازه نگه‌داشتن محتوا، منعکس‌کردن هرگونه تغییر در خدمات یا کارکنان و اطمینان از ایمن و کاربردی بودن وب‌سایت توصیه می‌شود.

بله، ویژگی چت آنلاین می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا تعامل بهتری با شما داشته باشند.

زمانی که با ام بی ای کلینیک همکاری می کنید

زمانی که با ام بی ای کلینیک همکاری کنید، شما از رویکرد منحصر به فرد طراحی سفارشی و سالها تجربه ساخت وب سایت دندانپزشکی حرفه ای و تعاملی بهره مند خواهید شد. همه وب سایت های ما با سئو استاندارد دندانپزشکی طراحی می شوند. وب سایت شما می تواند شامل اطلاعاتی درباره شما ، متخصصین دندانپزشکی و پرسنل شما ، روش های تخصصی شما ، فناوری دندانپزشکی و تجهیزات کلینیک ، اطلاعات تماس با شما ، فرم های بیمار، نقشه  راهنمای کلینیک و … باشد.

علاوه بر این ، وب سایت شما می تواند شامل ویژگی های دیگری نیز باشد:

  • فرم قرار ملاقات با بیمار: به بیماران اجازه دهید تا مستقیماً از وب سایت شما وقت ویزیت بگیرند.
  • فرم پرداخت آنلاین: به بیماران این امکان را می دهید که به راحتی هزینه درمان را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
  • فرم های آنلاین ایمن: این امکان را برای بیماران فراهم می كند كه قبل از مراجعه به کلینیک اطلاعات مورد نظر را بصورت آنلاین پر كنند. این باعث صرفه جویی در وقت انتظاربرای بیمار و بهبود بهره وری پرسنل شما می شود.
  • بارگذاری پرونده بر روی سایت: می توانید مقاله ، خبرنامه ها یا هر سند دیگری را که می خواهید در وب سایت خود ارسال کنید.

طراحی وب سایت دندانپزشکی

این روزها ، وب سایت شما معمولاً تنها شانس شما برای تأثیرگذاری روی بیماران است. طبق مطالعات اخیر ، تقریباً 90٪ مصرف کنندگان از موتورهای جستجوی اصلی مانند Google برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند. همین اصل در مورد افرادی که به دنبال یک دندانپزشک عمومی یا متخصص دندانپزشکی جدید هستند نیز صدق می کند.

استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ما برای بهبود تعداد بازدید کنندگان آنلاین شما و مراجعه بیشتر به وب سایت شما طراحی شده است. با این حال ، سئو تنها یک بخش از ماجرا است. هنگامی که بازدید کنندگان بیشتری را به سایت شما جذب می کنیم ، هدف نهایی تبدیل آنها به بیماران با ارزش می باشد.

یک وب سایت دندانپزشکی با طراحی زیبا ، ساختار مناسب و بهینه می تواند دیدگاه مناسبی را در مراجعین ایجاد کند. در گروه ام بی ای کلینیک ، ما یک سرویس پویا ارائه می دهیم که به صدها دندانپزشک کمک کرده است که به طور مداوم بیماران جدید را جذب کنند ابتدا در مورد نتایج مورد نظر شما بحث می کنیم ، . پس از مشاوره تیم ما می تواند ساخت یک سایت خیره کننده و موفق را که متناسب با نیازهای شما باشد شروع کند!

گروه ام بی ای کلینیک پیشرو در ارائه خدمات بازاریابی در صنعت دندان پزشکی است. اگر نتایج مداوم و قابل توجهی از سایت خود می خواهید ، به محل مناسبی مراجعه کرده‌اید!

نیاز به دریافت مشاوره دارید؟

دریافت مشاوره رایگان

تخصص در طراحی وب سایت دندانپزشکی

در صورت انتخاب گروه ام بی ای کلینیک، به تیم طراحی حرفه ای و با تجربه ما دسترسی پیدا می کنید ، که می تواند به تولید وب سایتی متناسب با نیازهای شما کمک کند. اگر بخواهید حضور خود در اینترنت را بهینه کنید ، یک وب سایت برای برند مورد نظر شما بسیار حیاتی است. اغلب اوقات ، سایت شما به عنوان لنگر بازاریابی آنلاین شما عمل می کند ، به این دلیل سایت شما باید با نهایت دقت طراحی شود!

ما سایتهای دندانپزشکی را طراحی می کنیم که نه تنها بازدیدکنندگان جدید را جذب می کنند ، بلکه به عنوان ابزاری برای جذب مشتری برای شما عمل می کنند. تبدیل بازدیدکنندگان سایت به بیماران واقعی در حال حاضر یکی از چالش های اساسی از فعالیت در زمینه های پزشکی ، به ویژه دندانپزشکی است.

یک وب سایت مناسب باید به روز و مطابق با الگوریتم های گوگل باشد. همراه با سئو و سایر روشهای بازاریابی ، مطابقت سایت شما با گوگل باعث می شود سایت شما در سیستم رتبه بندی گوگل سریع تر رشد کند. نظارت بر کد و زیبایی وب سایت تنها یکی از جنبه های خدمات وب سایت پویا می باشد.

اهمیت وب سایت ها

مراجعه حضوری بیماران برای مشاوره، کم کم در حال کاهش است. تقریباً همه مصرف کنندگان امروزه از موتورهای جستجو برای یافتن دندانپزشکان خود استفاده می کنند. وب سایت شما فاصله بین افرادی که از اینترنت برای یافتن یک دندانپزشک جدید و شما استفاده می کنند را کاهش می دهد!

عدم توسعه اینترنتی می تواند به شدت بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد. ایجاد و نگهداری وب سایتی که خدمات شما را به طور دقیق و موثر عرضه کند ، می تواند به بیماران جدید کمک کند تا با کلینیک شما تماس بگیرند و به بیماران فعلی اطمینان می دهد که انتخاب صحیحی را انجام داده اند. در واقع ، آموزش بیمار نقش مهمی در بازاریابی آنلاین و بهینه سازی موتور جستجو دارد.

آموزش بیماران

یک وب سایت باید عملکرد شما را به عنوان یک مرجع در صنعت دندانپزشکی ایجاد کند. به عبارت دیگر ، ما می خواهیم بازدید کنندگان و بیماران بالقوه به اطلاعات ذکر شده در سایت شما اعتماد کنند. به همین دلیل ، محتوای سایت شما باید آموزشی ، آموزنده و منحصر به برند شما باشد.

محتوای آموزشی ، نقشی اساسی در بهینه سازی موتور های جستجو دارد. الگوریتم های گوگل و  بازدید کنندگان وب سایت از این نوع محتوا استقبال می کنند. هدف از محتوای آموزشی جذب ، آموزش و تبدیل این بازدید کنندگان به بیمارانی است که به طور منظم قرار ملاقات ها را تعیین می کنند.

بیماران اگر عواقب ضعف در بهداشت دهان و دندان را درک کنند ، مراجعه به دندانپزشک را به طور منظم انجام می دهند. به این ترتیب ، محتوای آموزشی در سایت شما یکی از روش های اصلی بازاریابی می باشد، محتوای آموزشی مزایای متعددی دارد و به شما کمک می کند برند خود را به سطح جدیدی برسانید!

در گروه ام بی ای کلینیک ، ما یک تیم متشکل از نویسندگان داریم که سال ها تجربه در سئو و به طور خاص صنعت دندانپزشکی دارند. اگر یک دندانپزشک عمومی باشید و یا یک متخصص دندانپزشکی ، نویسندگان ما محتوای خاص و متناسب با نیازهای شما را تولید می کنند. هدف ارائه محتوایی است که نشان دهنده نام تجاری و اعتبار شما برای جامعه می باشد.

محتوای وب سایت با یک پیام و مفهموم  موثر می تواند مانع از این شود که بیماران به دنبال دندانپزشک دیگری باشند. نویسندگان ما برای تولید محتوا آموزش دیده اند که می تواند شما را نسبت به بقیه متمایز کند. نویسندگان ما از صفحه “درباره ما” گرفته تا لیست روش های درمانی ، همه موارد را تحت پوشش قرار داده‌اند!

افزایش بهره وری

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از خدمات ما استفاده کنند زیرا وظیفه ایجاد و راه اندازی یک وب سایت برای هر شخصی بسیار سخت است. به همین دلیل ما همیشه توصیه می کنیم از یک گروه بازاریابی استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ام بی ای کلینیک افزایش بهره وری است.

استفاده از خدمات ما ، از طراحی وب سایت تا مدیریت اعتبار شبکه های اجتماعی، به شما فرصت بیشتری می دهد تا اقدامات مدنظر خود را انجام داده و روی بیماران تمرکز کنید. راه های دیگر افزایش بهره وری سایت شما عبارتند از:

  • فرم های آنلاین: فرم های آنلاین روند ثبت نام اطلاعات بیمار را ساده می کند و کارکنان را آزاد می کند تا روی کارهای دیگر تمرکز کنند. فرم های پرداخت آنلاین گزینه مناسبی برای بیمارانی است که به درمان های مداوم نیاز دارند.
  • گفتگوی آنلاین: گفتگوی آنلاین 24 ساعته راهی سریع و آسان برای ارتباط با بیماران برای شما ارائه می دهد. گفتگوی آنلاین همچنین می تواند بازگشت سرمایه شما را افزایش دهد و به شما این امکان را می دهد که حتی در خارج از ساعت کار خود به بیمار پاسخگو باشید.
  • وب سایت های امن (HTTPS / SSL): HTTPS و  SSL یک روش ارتباط آنلاین است که از یکپارچگی و اطلاعات کاربر و سایت شما محافظت می کند. ما وب سایت های ایمن تر را توصیه می کنیم تا ایمنی شما و امنیت بیماران تامین شود.

هر سه سرویس ذکر شده در بالا برای آرامش خاطر شما طراحی شده اند. لازم نیست نگران از دست دادن بیمار یا امنیت سایت خود باشید ، می توانید به روش هایی مختلفی که عملکرد شما را بهبود می بخشد بپردازید.

طراحی سایت دندانپزشکی

باید یک وب‌سایت حرفه‌ای سازگار با موبایل داشته باشید که با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، به هویت سازمانی شما، به‌ویژه برای دندانپزشکان طراحی شده باشد. برخلاف دیگر شرکت‌های طراحی، قبل از اینکه هر چیزی را امضا کنید یا پرداخت کنید، خدمات طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی که به شما نشان می‌دهیم که وب‌سایت شما دقیقاً چگونه خواهد بود. امروز یک قدم حرفه ای برای کسب و کار خود بردارید.

مشاوره طراحی وب سایت

از آنجایی که موضوع مهم سلامتی است، هر چه عکس ها، فیلم ها، توضیحات درمانی به ویژه فیلم هایی که پزشکان در آن خود را معرفی می کنند با دقت بیشتری تهیه شوند، تصمیم گیری برای بیمار راحت تر خواهد بود. عکس‌ اصلی‌ترین ویژگی‌های موجود در طراحی وب دندانپزشک هست. با مشاوره طراحی وب سایت با گروه ام بی ای کلینیک به اهداف خود در افزایش مراجعان خواهید رسید، تیم ما متخصص طراحی وب در زمینه پزشکی است. اگر سوالی در این زمینه ها دارید با تیم مشاوره طراحی سایت ما تماس بگیرید.

با استفاده از بازاریابی برند خود را به بازار عرضه کنید

وب سایت شما بهترین ابزار در زمینه بازاریابی برای شما می باشد. از استراتژی و برنامه ریزی ، تا راه اندازی و معرفی سایت ، تیم طراحی ما اطمینان حاصل می کنند که سایت جدید شما با استفاده از بهترین تکنیک های بازاریابی بهینه شده باشد. این فرآیند معمولاً با یک مشاوره‌ی رایگان آغاز می شود.

طی تماس شما ، یکی از اعضای تیم ما از اهداف ، برند و ظاهر وب سایت مورد نظر شما سوال خواهد کرد. این اطلاعات به ما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی مناسب را ایجاد کنیم که برند شما را به شکلی جدید و معتبر به نمایش بگذارد. پس از توافق روی قالب سایت ، می توانیم روند توسعه را شروع کنیم.

مدت زمان مراحل طراحی وب سایت دندانپزشکی با توجه به نیاز های مشتری متفاوت است. هنگامی که قالب سایت تأیید شد، تیم ما بلافاصله کار خود را آغاز می کند. همه این موارد بستگی به این دارد که کدام یک از بسته های طراحی منحصر به فرد ما را انتخاب کنید. اگر در اسرع وقت به سایت کاملاً جدیدی نیاز دارید ، گزینه راه اندازی سریع ما بهترین انتخاب خواهد بود.

در طول مرحله توسعه ، تیم طراحی ما ، تیم سئو و تیم تحریریه با هم همکاری می کنند تا سایتی ایجاد کنند که شما را از رقبا  منحصر به فرد می کند. برای هر صفحه از داده های اثبات شده ، تاکتیک های پیشرفته سئو و عناصر طراحی بروز  استفاده می شود ، که بسیار فراتر از استانداردهای فعلی بازاریابی دندانپزشکی است. به عنوان متخصص در این زمینه، ما درک می کنیم که کدام روش بهترین نتیجه را دارد و کدام یک برای جذب بیماران بالقوه مناسب می باشد.

خدمات سئو ما قبل از راه اندازی سایت برای دستیابی به نتایج ایده آل طراحی شده اند. وقتی سایت شما کامل شد و آماده راه اندازی شد ، در صورت انتخاب سرویس سئو ، تمامی محتوای هدفمند سئو ، طراحی ، عکس ها و حتی منابع ویدیویی برای رشد سریع سایت شما بررسی خواهد شد. امروزه ویدیو های اطلاع رسانی به عنوان ابزاری برای معرفی شما به بیماران عمل می کنند. ما ویدیو های اطلاع رسانی را بخشی اساسی از بازاریابی وبسایت شما می دانیم.

مدیریت اعتبار و بازاریابی رسانه های اجتماعی

بعد از اینکه سایت دندانپزشکی جدید شما در معرض دید عموم قرار گرفت ، کار اصلی آغاز می شود. ما به عنوان یک شرکت بازاریابی تمامی خدمات و تاکتیک های بهینه سازی ، مدیریت اعتبار و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را ارائه می دهیم. گروه های دیگر به سادگی سایت را می سازند و سایت راکد می ماند.

در کنار یک سایت موفق ، بازخورد بیماران یکی دیگر از ستون های اساسی در دنیای بازاریابی آنلاین دندانپزشکی است. خدمات مدیریت اعتبار ما به شما کمک می کند تا در سایت هایی مانند Google ، Yelp و Healthgrades از بیماران بازخورد با کیفیت دریافت کنید. این بازخورد ها نقشی محوری در الگوریتم های موتورهای جستجو دارند و اعتماد را در بین بازدیدکنندگان وب سایت ایجاد می کند. (این قسمت برای کاربران  ایرانی تحریم می باشد ولی ام بی ای کلینیک آماده ارائه خدمات بازخورد از گوگل برای مشتریان خارج از کشور می باشد.)

علاوه بر مدیریت اعتبار، بازاریابی در شبکه های اجتماعی روشی بسیار عالی برای بازدید بیشتر از سایت شما می باشد. رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا بیماران فعلی را حفظ کنید و این امکان را می دهد که کلینیک خود را گسترش دهید و مراجعین جدید را افزایش دهید. ام بی ای کلینیک خدمات موثری را در اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در شبکه های اجتماعی را می دهد.

بهبود بازدید وبسایت ممکن است کار سختی به نظر برسد ، اما بازگشت سرمایه کاملاً ارزش آن را دارد. با استفاده روزافزون از رایانه ، تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی ، اینترنت نقش بیشتری در جذب بیمار خواهد داشت.

نکته آخر: وقت آن است که وب سایت خود را در اولویت اول قرار دهید!

مشاوره رایگان در ارتباط با  وضعیت فعلی وبسایت شما

اجازه ندهید یک وب سایت از کار افتاده بر کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد! اگر می خواهید در مورد خدمات ما بیشتر بدانید ، تیم ما بسیارخوشحال می شود که به شما مشاوره دهد. اولین قدم را به سمت موفقیت شغلی خود بردارید ، شما می توانید برای مشاوره رایگان خود با ما تماس بگیرید! همچنین می توانید نمونه کارهای ما را در وبسایت مشاهده کنید.

نیاز به دریافت مشاوره دارید؟

دریافت مشاوره رایگان

خروج از نسخه موبایل