ارزیابی مراکز زیبایی

ارزیابی مراکز زیبایی

هیچ‌ چیز ارزشمند تر از سلامتی و زیبایی نیست. همواره سلامتی و زیبایی جزء دغدغه ‌های اصلی مردم بوده است.  با توجه به افزایش رقابت بین مراکز مراقبتی و زیبایی و حساسیت مشتری های این حوزه ، مردم دوست دارد که اگر نیاز به خدمات درمانی و زیبایی داشتند، بتوانند بهترین کلینیک های پوست  و مو ، لیزر ،کاشت مو  و یا سالن های زیبایی را برای این کار پیدا کند. چراکه مراجعه به یک مرکز درمانی و یا زیبایی غیر حرفه‌ ای و بی ‌نظم، ممکن است سلامتی آنها را به خطر بیاندازند و یا آثاری بر چهره و بدن بجای بگذارد که دیگر قابل جبران نباشد.

اما تفاوت بین مراکز موفق با سایر مراکز چیست؟ پاسخ این سوال در ارزیابی مراکز زیبایی مشخص می شود.

هر مرکزی با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌ دهد و مهم ‌تر از آن روش مدیریتی که اتخاذ می ‌کند، باید موارد مختلفی را مد نظر داشته باشد اما اگر بخواهیم به صورت کلی این موضوع را بررسی نماییم میتوانیم به چند مورد مهم اشاره کنیم.

1.کیفیت خوب خدمات متناسب با قیمت

2.مدیریت ارتباط با مشتری قبل و بعد از گرفتن خدمات

3.آموزش پرسنل مرتبط با مشتری به منظور بالا بردن رضایت حداکثری مشتری

4.فعالیت هدفمند در حوزه مارکتینگ

5.تعریف شاخصه های کلیدی عملکرد و آنالیز نتیجه های آن

6.تقویت برند

به جز موارد فوق شاخصه های دیگری نیز در موفقیت و یا جلوگیری از ضرر مجموعه ها تاثیر گذار است 

در ارزیابی مراکز زیبایی با بررسی تمام موارد مربوط به عملکرد، علاوه بر تشخیص وضعیت کنونی کلیه نقاط ضعف و قوت مجموعه ها مشخص و برای رفع معضلات و حرکت هدفمند و رو به رشد مجموعه ها برنامه کاربردی ارائه میگردد.

اگر شما نسبت به انرژی و سرمایه خود نتیجه مطلوبی نتوانسته اید بدست آورید حتما از مشاوره های تخصصی برای افزایش در آمد و یا قدرت برند خود استفاده نمایید.

چارت سازمانی کلینیک زیبایی

راه اندازی یک کلینیک زیبایی، مانند هر کسب و کاری، مستلزم برنامه ریزی و تصمیم گیری قابل توجهی است. بسیاری از صاحبان سالن‌هایی که به‌زودی می‌آیند، خود را متعجب می‌کنند که کدام ساختار سازمانی را انتخاب کنند، زیرا چندین گزینه برای ساختار یک کلینیک وجود دارد. اگرچه یک کلینیک معمولی به عنوان یک شرکت سهامی خاص یا یک شرکت با مسئولیت محدود عمل می کند، تعدادی ملاحظات دیگر هنگام راه اندازی یک کلینیک وجود دارد.

 

ساختار حقوقی

مانند اکثر مشاغل کوچک، صاحبان کلینیک ها تمایل دارند ساختار سازمانی یک شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنند.

کارمندان

صرف نظر از اینکه مالک کلینیک یک شرکت سهامی خاص یا یک ساختار شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کند، کلینیک احتمالاً حداقل چند کارمند خواهد داشت.

 

پیمانکاران مستقل

در برخی از سازمان ها، کلینیک ها متخصصان را برای کار به عنوان پیمانکار مستقل استخدام می کنند. صاحبان کلینیک هایی که از این رویکرد استفاده می کنند نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد یا ارائه مزایایی برای این افراد ندارند.

 

ملاحظات

اگرچه صاحبان کلینیک ها معمولاً چند کارمند را استخدام می کنند و بقیه کلینیک را با پیمانکاران مستقل کار می کنند، برخی از کلینیک ها متخصصان را به عنوان کارمندان واقعی استخدام می کنند. با استخدام کارمند در کلینیک زیبایی می توانید کنترل بیشتری بر تجهیزاتی که کارکنان استفاده می کنند و ساعات کار اعمال کنید.

 

درخواست مشاوره رایگان

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
خروج از نسخه موبایل