مزایای اصلی نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی

نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی
به این محتوا امتیاز دهید

مزایای اصلی نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی

به عنوان کسی که در مطب دندانپزشکی فعالیت می کند ، شما درباره آخرین تجهیزات دندانپزشکی اطلاعاتی دارید. فعالیت شما جدیدترین فناوری ها را در تجهیزات دندانپزشکی دارد. اما آیا دندانپزشکی شما با فناوری پشت صحنه که برای اقدامات دندانپزشکی امروز مورد نیاز است ، به روز شده است؟ داشتن یک مطب . یا کلینیک پر از جدیدترین تجهیزات یک ضرورت است. اما یک عمل فقط به اندازه نرم افزار و بانکهای اطلاعاتی که از آن پشتیبانی می کنند خوب است. آیا علاقه مندید که یاد بگیرید چگونه نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی CRM می تواند باعث افزایش بهره وری مطب های دندانپزشکی شود؟ اگر چنین است ، به خواندن ادامه دهید!

 

نرم افزار CRM چیست؟

  • نرم افزار مدیریت ارتباط مدیریت مشتری در دندانپزشکی (CRM) ستون فقرات هر شغل است. به عنوان یک مطب دندانپزشکی ، مهم است که:
  • روابط با بیماران موجود را حفظ کنید
  • بیماران جدید پیدا کنید
  • اطمینان حاصل کنید که بیماران همچنان از خدمات ارائه شده استفاده کنند

خیلی خوب خواهد شد اگر شما سیستمی داشته باشید که بتواند روابط و فعالیت های مربوط به بیماران شمارا مدیریت کند؟ با استفاده از نرم افزار CRM ، مدیریت روابط با بیماران بسیار آسان تر میشود. این نرم افزار قادر به مدیریت ، جمع آوری و سازماندهی اطلاعات بیماران شماست. کلینیک های دندانپزشکی باید انواع اطلاعات بیمار را ذخیره کنند. با داشتن داده های زیادی برای جمع آوری و مدیریت ، منطقی است که از یک سیستم قابل اعتماد برای انجام بیشتر کارها استفاده کنید!

 حال بیایید بحث کنیم که چگونه می توان از نرم افزار CRM در آزمایشگاه و مطب دندانپزشکی استفاده کرد.

مزایای استفاده ازنرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی یا CRM در کلینیک های دندانپزشکی

  • موفقیت در مطب و کلینیک دندانپزشکی به روابط سالم بیمار و دندانپزشک نیاز دارد. دفاتر دندانپزشکی باید:
  • داده های بیماران خود را ذخیره کنید.
  • به بیماران خدمات دندانپزشکی را یادآوری کنید.
  • مراجعات بعدی و نوبت دهی بیماران را پیگیری کنند.
  • اطلاعات بهداشتی دندانپزشکی را به بیماران خود ارائه دهند.

بنابراین چگونه نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی یا CRM می تواند به نفع دفتر شما باشد؟

  • اطلاعات بهتر سازمان

    دندانپزشکان اطلاعات مربوط به ده ها بیمار را ذخیره می کنند. پیگیری این اطلاعات می تواند سخت باشد ، به خصوص اگر سیستمی در دسترس نباشد. نرم افزار CRM قادر به ذخیره تمام داده های بیماران و سازماندهی آن ها می باشد. این بدان معنی است که اطلاعات به صورت منطقی ذخیره می شوند و با چند کلیک می توان به آنها دسترسی داشت.

  • جستجوی سریعتر داده های بیماران

زمانی که می بایست اطلاعات بیماران را بدست آورید کوتاه تر میشود و لذا شما میتوانید زمان دقیق تری به بیماران خود بدهید و این بهدین معناست که باعث کاهش مدت زمان حضور بیماران در مطب و یا کلینیک شما میشود.

  • خدمات بهبود یافته مشتری

    همه ما میدانیم که سلامت دهان و دندان بخشی از نیازهای هرفرد است اما وفادار سازی بیماران کار سختی می باشد. از این رو پیشنهاد می گردد کلینیک های دندانپزشکی خدمات بعدی به بیماران خود را اطلاع دهند و به صورت مداوم با آنها در ارتباط باشند

نگه داشتن بیماران برای بازگشت به مطب بسیار مهم است! همه ما می دانیم که سلامت دندان بخشی از زندگی 24/7/365 است. آزمایشگاه ها و مطب های دندانپزشکی باید خدمات مربوط به خدمات دندانپزشکی آینده خود را به بیماران اطلاع دهند. این یادآوری ها با نرم افزار CRM به صورت خودکار انجام می شوند!

با کارآیی بیشتر

شیوه های دندانپزشکی به زمان و تلاش خود نیاز دارند تا یکدست و راحت عمل کنند. اما کارهای روزانه می توانند وقت گیر باشند! نرم افزار CRM می تواند بسیاری از کارهای روزمره را به صورت خودکار انجام دهد و وقت شما را برای سایر کارکردها در دفتر آزاد کند.

دفتر خود را به سطح بعدی برسانید

آیا به دنبال این هستید که به دندانپزشکی خود یک رقابت رقابتی بدهید؟ استفاده از نرم افزار مطب دندانپزشکی با کیفیت می تواند به دستیابی به آن هدف کمک کند! نرم افزار Magic Touch در زمینه نرم افزار برای دندانپزشکی تخصص دارد. سیستم های ما ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری منحصر به فرد (CRM) و همچنین سیستم آزمایشگاهی کامل و مدیریت پرونده را ارائه می دهند. این راه حل کامل امکان دسترسی به کلیه اطلاعات مربوط به حساب مشتری ، داده های تولید ، حسابرسی پیگیری موارد ، فروش و داده های حسابداری را در یک مکان فراهم می کند تا با موفقیت فاصله بین مدیریت حساب و هوش تجاری در زمان واقعی ایجاد شود.

ما همچنین خدمات متنوعی از جمله:

  • اتوماسیون سفارشی
  • آموزش در محل
  • تجزیه و تحلیل فرآیند آزمایشگاه
  • نرم افزار مدیریت دندانپزشکی

نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار دندانپزشکی ابزارهایی را برای دندانپزشکان و متخصصان بهداشت مرتبط فراهم می کند تا بر عملکرد روزانه خود نظارت کنند. از قابلیت‌های نرم افزار مدیریت مشتریان می‌توان به برنامه‌ریزی قرار ملاقات، ذخیره و به اشتراک‌گذاری اسناد، پایگاه‌های اطلاعاتی تماس و گزارش‌دهی و همچنین ترسیم تاریخچه دندانپزشکی، یادداشت‌های بیمار و برنامه‌های درمانی اشاره کرد.

آنها همچنین ممکن است شامل پلتفرم های ارتباطی برای کارمندان در دندانپزشکی باشند و به تشکیل پرونده و پیگیری بیمه کمک کنند. دندانپزشکان از این ابزارها استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که کسب و کار آنها به خوبی اجرا می شود و اطلاعات مهم به صورت ایمن ذخیره شده و به راحتی قابل دسترسی است. نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی اغلب با نرم‌افزار صورت‌حساب یا نرم افزار حسابداری کلینیک ادغام می‌شود تا به جنبه مالی کسب‌وکار دندانپزشکی و نرم‌افزار تصویربرداری دندان برای ذخیره و سازمان‌دهی عکس‌های اشعه ایکس و تصاویر بیمار کمک کند.

 

 

 

کلینیک من به چه نوع نرم افزار کلینیک دندانپزشکی نیاز دارد؟

بسته به نوع دندانپزشکی که انجام می دهید، تعدادی نرم افزار وجود دارد که می تواند به شما و تیمتان کمک کند تا بهترین خدمات ممکن را ارائه دهید. برخی از انواع نرم افزارهایی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از:

  1. نرم افزار مدیریت خدمات
  2. نرم افزار ارتباط با بیمار
  3. نرم افزار مدیریت مشتری
  4. نرم افزار مدیریت تصویر دندان
  5. نرم افزار برنامه ریزی جراحی دهان
  6. نرم افزار مدلسازی ارتودنسی
  7. و بیشتر!

 

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل