4 روش برای افزایش درآمد

4 روش برای افزایش درآمد
به این محتوا امتیاز دهید

 

درآمد کلینیک دندانپزشکی

شما با کاهش هزینه ها، هرگز افزایش درآمد قابل ملاحظه ای نخواهید داشت. کنترل هزینه سربار(اضافی) اهمیت دارد اما به اندازه افزایش درآمد مهم نیست. در حقیقت ، بهترین راه حل برای کاهش هزینه های اضافی افزایش درآمد است. اگر چهار دستورالعمل و روش زیر را اجرا کنید، افزایش درآمد بسیار بیشتر از افزایش هزینه های اضافی خواهد بود. این افزایش درآمد ، مقدار سود را نیز افزایش خواهد داد.

این دستورالعمل ها جهت روش برای افزایش درآمد باید به ترتیب اجرا شوند:

  1. پذیرش بیماران را افزایش دهید. میزان پذیرش موردی اکثر دندانپزشکان 20 تا 30 درصد است. یعنی ماهانه از هر 10 بیمار جدید هفت تا هشت بیمار بدون انجام درمان دندانپزشکی مورد نیاز و توصیه شده از کلینیک خارج می شود. اگر میزان پذیرش بیمار را به 60٪ تا 70٪ برسانید، در این صورت نسبت به تعداد بیماران جدید، دو برابر افزایش درآمد خواهید داشت.

چگونه تعداد پذیرش بیماران را افزایش دهیم؟ پذیرش بیمار باید به عنوان ” کار تیمی” در نظر گرفته شود.  پذیرش بیمار فقط مسئولیت پزشک نیست. این روش برای ترغیب بیمار برای درخواست درمان مورد نیاز، موثرترعمل می کند. افراد همیشه راهی پیدا می کنند تا برای آنچه می خواهند هزینه کنند ، اما لزوماً برای آنچه نیاز دارند، هزینه نمی کنند.

ارائه و تعریف اقدامات دندانپزشکی نباید مبتنی بر آموزش دندانپزشکی به بیمار باشد. بیماران درمان دندانپزشکی را بر اساس احساسات انجام می دهند.

  1. ظرفیت را برای انجام درمان های دندانپزشکی افزایش دهید. هرچه تعداد درمان دندانپزشکی در هر ساعت بیشتر باشد، به همان نسبت درآمد در هر ساعت نیز بیشتر خواهد بود. افزایش ظرفیت ممکن است شامل افزودن یک اتاق درمان جدید ، افزودن یک اتاق بهداشت دیگر ، افزودن پرسنل یا دندانپزشک به کلینیک باشد.

با افزایش راندمان پرسنل و کلینیک می توانید ظرفیت انجام اقدامات دندانپزشکی را افزایش دهید. با بروزرسانی سیستم‌ و ابزار، می توانید زمان بیشتری را برای انجام درمان های دندانپزشکی داشته باشید. به عنوان مثال با  کوتاه کردن زمان آماده سازی اتاق ، ساده سازی فرآیند استريليزاسيون یا سرعت بخشیدن به اقدامات دندانپزشکی از طریق سازماندهی اشاره کرد.

3- تعداد اقدامات درمانی با حاشیه سود بالا را افزایش دهید. روکش های سرامیکی ، ایمپلنت ، بلیچینگ دندان و تاج تمام سرامیک از جمله روش هایی هستند که به طور معمول حاشیه سود بیشتری دارند. اگر هیچ یک از این خدمات را ارائه نمی دهید، می توانید آموزش های لازم را برای افزودن این موارد به اقدامات درمانی کلینیک خود کسب کنید.

14 روش تبلیغات پزشکان با جذب مشتری بالا
ادامه مطلب

به یاد داشته باشید که سرویسی که هزینه بیشتری دارد لزوماً به معنای سودآوری آن نیست. اگر یک فرآیند بیش از حد زمان‌بر باشد و یا هزینه روش درمانی نسبت به قیمت روش درمانی زیاد باشد، سود آور نیست. به عنوان مثال ، عصب کشی دندان که سه ساعت طول می کشد تا انجام شود، احتمالاً یک روش سودآور نیست.

4- تعداد بیماران جدید خود را افزایش دهید. با انجام بازاریابی داخلی و خارجی می توانید تعداد بیماران جدید را افزایش دهید. بسیار اهمیت دارد که شما نوع “صحیح” بازاریابی را انجام دهید. به نظر من بسیاری از دندانپزشکان بازاریابی ناکارآمدی دارند و در نتیجه باعث کاهش اثربخشی و بازگشت سرمایه در بازاریابی می شود. افزایش تعداد بیماران جدید معمولاً اولین اقدامی است که اکثر دندانپزشکان می خواهند با کاهش درآمد(کاهش قیمت روش درمانی) خود انجام دهند. آیا منطقی نیست که قبل از کاهش هزینه ابتدا سه روش قبلی را انجام دهید؟

اگر نرخ پذیرش بیمار را افزایش دهید، درآمد بیشتری برای هزینه در بازاریابی خواهید داشت. افزایش پذیرش بیمار در واقع باعث کاهش هزینه های بازاریابی با افزایش نرخ درآمد (ROI) می شود. با افزایش ظرفیت پذیرش، می توانید تعداد بیشتری از بیماران جدید را در مدت زمان کمتری پذیرش و درمان کنید. به عنوان مثال ، اگر برنامه درمانی شما با 25 بیمار جدید در ماه کاملاً پر باشد ، چگونه می خواهید ماهانه 75 بیمار جدید را مدیریت کنید؟

قبل از افزایش تعداد بیماران جدید با افزایش تعداد اقدامات و روش های درمانی سودآور، میزان درآمد تولید شده برای هر بیمار جدید افزایش می‌یابد.

ایده های بازاریابی مجدد برای جذب بیماران جدید دندانپزشکی
ادامه مطلب

اقدامات دندانپزشکی نباید مبتنی بر آموزش دندانپزشکی

اگر فقط در هر یک از این چهار دسته 20٪ بهبود یابیم، چه اتفاقی می افتد ؟

درآمد شما دو برابر خواهد شد! این افزایش درآمد به دلیل “قانون شماره 72” است. این روش ها با یکدیگر مرتبط هستند و یک اثر ترکیبی و هم افزایی مابین آنها وجود دارد.  اثر ترکیبی و هم افزایی در آمد کلی، بیشتر از مجموع کل درآمد برای هر دسته  است. با انجام این روش ها در یک بازه زمانی کوتاه مدت،  افزایش درآمد سه تا چهار برابری و خواهیم داشت.

افزایش ظرفیت دندانپزشکی

همانطور که ما به سمت بیرون آمدن از بیماری همه گیر پیش می رویم، روش های دندانپزشکی به سمت رشد حرکت می کنند. با این حال، سرعت بازیابی و جذب بیماران جدید به توانایی کلینیک در افزایش ظرفیت و به دست آوردن منابع مالی برای خرید تجهیزات جدید و سرمایه گذاری در فناوری بستگی دارد.

درآمد دندانپزشک عمومی در ایران

میزان درآمد دندانپزشک

درآمد دندانپزشکان با توجه به محل و شرایط کار متفاوت است. آنهایی که در بخش دولتی کار می کنند، مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می کنند. آنهایی که در کلینیک های خصوصی کار می کنند، درآمد بالاتری دارند. در کلینیک ها معمولا روال بدین صورت است که دندانپزشک یک حقوق ثابت دریافت کرده و به ازای هر بیمار نیز درصدی به عنوان حق الزحمه می گیرد.

 

حقوق دندانپزشک

میزان حقوق دندانپزشک با توجه به شرایط کاری متفاوت است، دندانپزشکانی که جذب مراکز درمانی دولتی می شوند، مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می کنند.

معرفی بهترین مشاور کسب و کار برای تمامی مشاغل
ادامه مطلب

پر درآمد ترین تخصص های دندانپزشکی کدام است ؟

در ادامه توضیحاتی در رابطه با پر درآمد ترین تخصص های رشته دندانپزشکی داده ایم. یکی از پر در آمدترین تخصص های دندانپزشکی، ارتودنسی با درآمد ماهیانه 35 میلیون تومان هست. درآمد ماهیانه جراح د فک و صورت حداقل 30 میلیون تومان در ماه است.

پروتز های دندانی : درآمد ماهیانه حدود 30 میلیون تومان در ماه

جراحی لثه : درآمد ماهیانه حدود 25 میلیون تومان در ماه

دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: در آمد ماهیانه حدود 20 میلیون تومان در ماه

دندانپزشک متخصص از عمل جراحی هایی که روزانه انجام خواهد داد، درآمد مجزایی خواهد داشت و اگر در ماه فقط 10 عمل داشته باشد، می تواند ماهانه حدود 11 میلیون تومان از طریق جراحی کسب درامد کند.

درآمد ماهانه دندانپزشک

به دلیل بازارکار خوب دندانپزشکی در بسیاری از کشورهای دنیا، دندانپزشکان درآمد خوبی نیز دارند. به طور کلی درآمد آنها از درآمد متوسط جامعه بیشتر است.

بهترین نرم افزار دندانپزشکی

شما به دنبال نرم افزار مدیریت دندانپزشکی جدید هستید. مطب دندانپزشکی مدرن شما در حال حاضر از نرم افزار منسوخ و ناکارآمد استفاده می کند که کند است، دائماً اشکال دارد و همه اینها باعث می شود ارسال پرداخت ها دردسر بزرگی داشته باشید، به علاوه آنها به موقع پست نمی شوند. شما از رفع اشکالات خسته شده اید و می خواهید تغییری ایجاد کنید که سیستم مدیریت تمرین شما را بهینه کند.

 

چگونه نرم افزار مدیریت دندانپزشکی مناسب را انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب نرم افزار دندانپزشکی باید به چند فاکتور توجه کرد. هدف این نرم افزار ایجاد و حفظ یک سیستم مدیریت کارآمد و سازمان یافته است. قیمت یک عامل تاثیر گذار است. شما به نرم افزاری نیاز دارید که متناسب با بودجه شما باشد، اما با توجه به اینکه این ابزاری است که به معنای واقعی کلمه به شما کمک می کند تا پولی به دست آورید، مطمئناً باید مقداری سرمایه گذاری کنید.

منبع

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

موفق ترین توی کسب و کار خودت باش! مشاوره دیجیتال مارکتینگ مزیت رقابتی ویژه کلینیک ها مزایای اصلی نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی قوانین رهبری بازار
موفق ترین توی کسب و کار خودت باش! مشاوره دیجیتال مارکتینگ مزیت رقابتی ویژه کلینیک ها مزایای اصلی نرم افزار مدیریت مشتری در دندانپزشکی قوانین رهبری بازار