چرا روش بازاریابی سنتی دندانپزشکی شما نتیجه نمی‌دهد؟

بازاریابی سنتی دندانپزشکی
به این محتوا امتیاز دهید

چرا روش بازاریابی سنتی دندانپزشکی شما نتیجه نمی‌دهد؟

بازاریابی سنتی دندانپزشکی روز به روز شما را از رقابت جذب مشتریان جدید و حتی حفظ مشتریان خود دور می کند. این روش در حال منسوخ شدن هست که با گسترش دیجیتال مارکتینگ سرعت افول بازاریابی سنتی دندانپزشکی در حال افزایش است.

مارکتینگ مطب دندانپزشکی شما عامل متمایز کننده در بازار هدف و نقطه فروش شما است. ممکن است بازاریابی شما در حال حاضر ضعیف باشد. شما نیازی به ارائه خدمات دندانپزشکی با تخفیف یا ترفندهای هوشمندانه ندارید. افرادی که به دنبال دندانپزشک هستند با پیامی که شما به آنها می‌دهید ارتباط برقرار می‌کنند.

به عنوان یک دندانپزشک، موفقیت در دیجیتال مارکتینگ در واقع یک هنر است. این بیشتر از کلمات کلیدی و محتوای سایت و تبلیغات است. این چیزی فراتر از تخفیف ویژه، حقه و هدایا است. این موارد بستگی تجربه و روابط است.

از نظر آماری بیش از نیمی از مردم از دندانپزشک می‌ترسند.

برند شما باید احساسات را برانگیزد و اعتماد و راحتی را تشویق کند و در عین حال ترس بیماران معمولی را نیز کاهش دهد. آنها از تجربه تقریباً ناشناخته‌ای که در انتظارشان است می‌ترسند. این ترس‌ها با کلیات و تصاویر سهام کاهش نمی‌یابد.

آنچه را که می‌خواهند به آنها بدهید.

مردم می‌خواهند بدانند چرا شما باید دندانپزشک آنها باشید. تصمیم آنها ارتباط بسیار کمی با مهارت یا تحصیلات تکمیلی شما دارد. شما یک دندانپزشک هستید، بنابراین آنها می‌دانند که شما باهوش و توانا هستید. چیزی که آنها نمی‌دانند این است که چرا و چگونه می‌توانید تجربه بهتری نسبت به دیگران به آنها بدهید.

این به یک مراجعه کننده جدید (که اغلب از شما می‌ترسد) فرصتی می‌دهد تا با شما در سطحی غیر دندانپزشکی ارتباط برقرار کند. این سبک از مارکتینگ به مردم چیزی می‌دهد که به آن اهمیت دهند، با آن ارتباط برقرار کنند و روی آن سرمایه گذاری کنند.

زمانی که شخصی جستجوی گوگل را شروع می‌کند، قیمت و نزدیکی معمولاً فاکتورهای “کاوشگر” هستند.

به سرعت و به وضوح پزشک، تیم، منطقه انتظار، اپراتور، تیم را در حال لبخند زدن و انجام کاری سرگرم کننده (جمع کردن، گردش تیمی) و بیماران خوشحال نشان دهید. بیماران تأیید می‌کنند که مارکتینگ شما تجربه‌ای است که جستجوگر به دنبال آن بوده است.

جزئیات مربوط به خود را به اشتراک بگذارید سرگرمی‌ها را به اشتراک بگذارید به مردم این توانایی را بدهید که در موارد غیر پزشکی با شما ارتباط برقرار کنند. به این فکر کنید شما بیمارانی دارید که با آنها روابط خوبی دارید. با قرار دادن خود در آنجا چیزهای بیشتری ایجاد کنید. مارکتینگ دندانپزشکی مناسب باعث ایجاد یک ارتباط عالی و دلیلی برای انتخاب شدن بین دیگر پزشکان می‌شود. بله، به همین سادگی است.

بازاریابی سنتی دندانپزشکی به چه نکاتی توجه نمی‌کند

فراخوانی واضح و ساده برای اقدامات شخصی ایجاد کنید. نگویید «با ما تماس بگیرید» چیزهای دوست‌داشتنی‌تری را امتحان کنید، مانند «به خانواده ما بپیوندید». فراخوان‌ها را در چندین مکان در صفحات اصلی خود قرار دهید. بالا سمت راست، وسط و پایین چپ. ما این کار را به دلیل نحوه پردازش محتوا و اسکن داده توسط ذهن انجام می‌دهیم. آنها برای یافتن دکمه مناسب نیازی به پیمایش ندارند.

من می‌دانم که شما ممکن است نسبت به توصیه‌هایی که من ارائه می‌کنم شک دارید، و من درک می‌کنم. خیلی ساده به نظر می‌رسد، و خیلی ابتدایی. ممکن است فکر کنید که من از عملکرد یا از بیماران شما اطلاعی ندارم. اما من فکر می‌کنم شما باید آن را امتحان کنید و شگفت زده خواهید شد.

همه ما یک داستان داریم.

ما برای اتصال و اجتماع ساخته شده‌ایم. ما همیشه تهدیدها و شباهت‌ها را بررسی می‌کنیم، و بیشتر از احساسات و تجربیات به جای منطق هدایت می‌شویم. با متمرکز کردن پیام بازاریابی خود بر روی شما، تیم و تجربیات بیمارتان، به جستجوگران این امکان را می‌دهید که احساس مشترک بودن و راحتی را تجربه کنند. اینها احساساتی هستند که حس خوبی دارند.

این برای کسب و کار شما عالی است زیرا نه‌تنها یک بیمار جدید به دست آورده‌اید، بلکه احتمالاً یک بیمار عالی است که با شما ارتباط برقرار می‌کند و به یک مدافع قوی برای برند شما در جامعه تبدیل می‌شود.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل