48 نکته کلیدی در مدیریت دندانپزشکی

مدیریت دندانپزشکی
5/5 - (2 امتیاز)

شما برای داشتن یک مطب دندانپزشکی موفق به چیزی بیش از یک دندانپزشک عالی نیاز دارید. ام بی ای بلاگ چندین توصیه برای مدیریت دندانپزشکی را در قالب یک مقاله برای شما ارائه می‌دهد. از دندانپزشکان باتجربه، متخصصان بازاریابی دندانپزشکی، وکلا و سایر کارشناسان مدیریت در مورد مدیریت دندانپزشکی پرسیدیم. آنان موضوعاتی و توصیه‌هایی را به ما پیشنهاد کردند که سردبیر مجله اینترنتی ام بی ای به ترتیب در اینجا برای شما شرح می‌دهد. مانند:

 

  1. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید.
  2. خط‌مشی‌ها و رویه‌هایی را برای پاسخگویی و سازگاری کارکنان ایجاد کنید.
  3. یک سیستم برای پیگیری تماس‌های از دست رفته ایجاد کنید.
  4. هرگز بازاریابی را متوقف نکنید و ردیابی کنید که بیماران جدید شما از کجا آمده‌اند.
  5. یک مطب حرفه‌ای با مدیریت دندانپزشکی حرفه‌ای راه اندازی کنید.
  6. یک وب سایت دندانپزشکی تأثیرگذار راه اندازی کنید.
  7. اطلاعات و دانش خود و تیم‌تان را همیشه به روز کنید.

 

مدیریت دندانپزشکی

توصیه و پیشنهاد کارشناسان در مورد مدیریت دندانپزشکی:

1. بیماران درمانی را که درک نمی‌کنند نمی‌پذیرند. بر روی درمان توصیه شده به بیمار تمرکز کنید. مراجعه کننده باید احساس کند که قبل از توصیه‌این درمان شما و تیمتان خیلی بر آن فکر کرده‌اید.

2. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید. هرکسی با توجه به استعداد و دانشی که دارد باید تو جایگاه خود مشغول به کار شود. شما و کسانی که در هر قسمتی مشغول به کار هستید باید اطلاعات و دانش خود را بروز کنید. زیرا این باعث می‌شود که در کار خود بیشتر موفق باشید. دوره‌های آنلاین، کنفرانس ها، مجله های الکترونیکی، خبرنامه ها، مجلات … گزینه های خوبی هستند. سرمایه گذاری در تیم شما هرگز باعث هدر رفتن پول نمی شود.

3. مطب‌های دندانپزشکی زمانی موفق می‌شود و رونق پیدا می‌کند که جلسات کارآمد و مؤثری داشته باشند. این موارد می‌توانند به طور استراتژیک به حفظ استانداردها و کیفیت، حفظ عملکرد سیستم کمک کنند. تغییر در صورت نیاز برای اجرای تغییرات و خدمات نوآورانه و برنامه ریزی مفید است.

4. جلسه صبحگاهی و جلسات منظم تیم همراه با شرح وظایف تعریف شده، لیست وظایف با مسئولیت‌های نهایی تعریف شده امری مفید برای رشد مدیریت کلینیک دندانپزشکی است. کنفرانس برای رشد اعضای تیم و بررسی شایستگی‌ها نیز امری جدی است.

برنامه‌هایی که اعضای تیم را تشویق و آموزش دهد تا بتوانند رشد و تغییر کنند منجر به ساخت تیمی با عملکرد خوب می‌شود که به طور منسجم در جهت مجموعه‌ای از اهداف مشترک کار کنند و مدیریت کلینیک دندانپزشکی به بهترین شکل جلو می‌رود. بنابراین کسب و کارتان رونق زیادی پیدا می‌کند.

5. خط مشی برای پاسخگویی و سازگاری با کارکنان را توسعه دهید.

6. بدانید که چگونه یک مدیر باشید. با یک چشم‌انداز روشن، توانایی تفویض اختیار و مسئولیت پذیری تیم خود، و توانایی پرورش خلاقیت و رهبری در اعضای تیم خود را در خود پرورش دهید. من بسیاری از پزشکان ماهر را دیده‌ام که توانایی حفظ تجارت آن‌چنان که باید موفق نبوده‌اند. شاید خیلی از دندان پزشکان در کار خود موفق باشند اما در مدیریت کلینیک دندانپزشکی خود موفق نبوده‌اند. گاهی لازم است کار را به کاردان سپرد.

7. به نظر من، تمرین موفقیت حول محور رهبری است. به دنبال منابعی باشید تا خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر قوی مجهز کنید و هرگز از یادگیری دست نکشید.

8. همیشه یک برنامهٔ آموزشی مستمر در محل کار خود داشته باشید زیرا کارمندهای کارآمد و آموزش دیده بیشترین سود را برای شما می‌آورند.

9. اکثر مدیران آن‌قدر شلوغ هستند که نمی‌توانند 100% مواقع به تلفن پاسخ دهند. اگر برای خدمات بازاریابی پول می‌پردازید. حتماً تعداد تماس‌هایی که از دست داده‌اید را پیگیری کنید. شما برای آن تماس‌ها پول می‌پردازید. سیستمی برای پیگیری تماس‌ها پس از ساعت کاری یا در زمان استراحت ناهار ایجاد کنید.

10. بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که اکثر بیماران جدید باز با شما تماس خواهند گرفت. اگر شما واقعاً منحصر به فرد هستید، این درست است. اما برای مطب‌های دندانپزشکی که خود را از سایر مطب‌های منطقه متمایز نکرده‌اند. بسیار مهم است که به این تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

11. پرداخت هزینه بازاریابی و عدم پیگیری تماس‌های از دست رفته یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که در بازاریابی دندانپزشکی می‌بینم.

12. سیستم‌های قوی برای جمع‌آوری و زمان‌بندی و برنامه ریزی که همه کارکنان آن را درک می‌کنند، ایجاد کنید. یک کتابچه راهنمای خط مشی استخدام قانونی ارائه دهید که سوء تفاهمات در مورد حقوق و تعطیلات، مرخصی زایمان، اضافه کاری، لباس پوشیدن، استفاده از تلفن همراه را از بین می‌برد یا کاهش می‌دهد.

13. ماهانه جلسات به‌خصوصی داشته باشید. گزارشات را بررسی کنید دفتر گزارش‌های مالی روزانه را گزارش دهید. ماهانه آمار را پیگیری کنید. تمام تعدیل حساب‌ها نیاز به توضیح دارد. با همگان در ارتباط باشید. مسئولیت خود را به عنوان مدیر عامل از دست ندهید.

14. من معتقدم بزرگ‌ترین حوزه پتانسیل در مطب‌های دندانپزشکی در اجرای برنامه‌های عملی آنهاست. اعدام حلقه مفقوده دستیابی به تمرین مورد نظر شما است. اجرا زمانی اتفاق می‌افتد که اهداف خود، استراتژی دستیابی به آنها، فرصت‌های برقراری ارتباط روزانه و مسئول نگه داشتن یکدیگر را روشن کنید. زمانی که بتوانید اجرای موفقیت‌آمیز آن را تضمین کنید، تمرینی را که رؤیای آن را دارید ایجاد خواهید کرد.

مدیریت دندانپزشکی

15. بهترین توصیه‌ای که می‌توانم به صاحبان مطب دندانپزشکی بدهم ارسال نامه مستقیم برای بیماران جدید است و منظور من فقط یک کارت پستال نیست. من در مورد ارسال مداوم ایمیل به بیماران صحبت می‌کنم. 1000 یا 10000 کارت پستال در ماه (بسته به تعداد بیمار جدیدی که نیاز دارید). تا جریان ثابتی از تماس آنها را حفظ کنید.امروزه بسیاری از دندانپزشکان کل بودجه بازاریابی خود را صرف پرداخت موارد بی نتیجه می‌کنند.

اما این کافی نیست! فقط تعداد محدودی از افراد در هر لحظه به صورت آنلاین به دنبال دندانپزشک هستند. اما چه کسی به دندانپزشک نیاز دارد؟ شما باید به طور منظم به افراد در منطقه خود دسترسی داشته باشید تا زمانی که نیاز مبرم به دندانپزشک است. فقط شما در ذهن‌شان باشید.

ترندهای تولید محتوا
ادامه مطلب

16. برای دستیابی به اهدافتان هر روز در محل کار خود همهٔ جوانب کار را مرور کنید.

روی تیم خود سرمایه گذاری کنید. برای آموزش به آنها وقت بگذارید و بر اساس یک برنامه آموزشی جلو بروید. با آنها به عنوان دارایی رفتار کنید. اهداف اصلی خود را به آنها بگویید و به وضوح انتظارات خود را بیان کنید. تیم‌هایی که عملکرد خوبی دارند اهداف را درک می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند.هرگز بازاریابی را متوقف نکنید! بیماران جدید می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. علاوه بر این، بیماران موجود خود را نادیده نگیرید. آنها باید هر ماه از شما بشنوند و بدانند که برای شما مهم‌اند. (به صورت مکتوب. هر ماه در صندوق پستی آنها باشید!).

17.  50 درصد از تماس‌ها از طرف یک بیمار قدیمی است. درمان‌هایی که به تعویق افتاده‌اند را در اولویت قرار دهید و بیماران جدید را نیز جذب کنید.

18. دندانپزشکی یکی از مشاغل پر درآمدی است. بنابراین بسیار مهم است که آن را با یک سیستم مدیریت کلینیک دندانپزشکی کنترل کنید که معیارها و همچنین کنترل را در اختیار شما قرار دهد.

19. مانند یک تاجر بزرگ فکر کنید. از خود بپرسید – چگونه می‌توانم حداکثر بهره وری را در عمل خود ایجاد کنم؟ هزینه‌های کمتری داشته باشم؟ یک تجربه باور نکردنی جدیدی را برای بیمار ایجاد کنم؟ مدیریت کلینیک دندانپزشکی مناسب این کار را به خوبی انجام می‌دهد. مدیریت کلینیک دندانپزشکی مناسب باعث رشد خواهد بود.

مدیریت دندانپزشکی

20. به قوی‌ترین مدیر کلینیک دندانپزشکی ممکن تبدیل شوید. به عنوان یک مدیر کلینیک دندانپزشکی، می‌توانید رهبران قوی در تیم خود ایجاد کنید. این تمرین شما را به ارتفاعات جدیدی سوق می‌دهد و اجرای تمرین شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. استرس کمتر و سود بیشتر و لذت‌بخش‌تر!

21. به بیماران خود کمک کنید تا هزینه‌های درمان را پرداخت کنند و هزینه‌های از جیب خود را به حداقل برسانید.

22. حتی با وجود اینکه فناوری‌های زیادی برای آسان‌تر کردن کارها وجود دارد. دندان‌پزشکی همچنان یک تجارت مردمی است. بهترین توصیه من این است که زمان و انرژی لازم را برای جذب افراد بزرگ در تیم خود صرف کنید: آنها را با آموزش‌هایی که نیاز دارند توانمند کنید و مطمئن شوید که به تمرین متعهد هستند.

23. راه‌های زیادی برای بهبود مدیریت کلینیک دندانپزشکی وجود دارد. اما پیشرفت کارکنان برای بهتر شدن چیزی است که بیشترین تفاوت را در درآمد مالک و همچنین کیفیت زندگی آنها دارد.

  • نیازهای مردم را دریابید و بقیه دنبالتان خواهند آمد!
  • با یادگیری مداوم، بهبود و رسیدن به سطح بعدی موفقیت، آتش رشد خود را روشن نگه دارید.
  • پیگیری کنید که بیماران جدید شما از کجا می‌آیند!
  • روی موارد و توصیه‌ها تمرکز کنید.

نیاز به دریافت مشاوره دارید؟

دریافت مشاوره رایگان

24. زبانی که در صفحه رسانه اجتماعی مطب خود استفاده می‌کنید، پیام شما را در مورد نحوه مشاهده خدمات شما و بیمارانتان منعکس می‌کند. به‌عنوان‌مثال، از چه کلماتی برای توصیف ویزیت بهداشت دهان و دندان خود استفاده می‌کنید؟

25. ریشه بسیاری از مسائل مدیریت دندانپزشکی، عدم کنترل است. یاد بگیرید که کنترل را به دست آورید و در کار خود موفق خواهید شد.

26. بسیاری از دندانپزشکان سخت تلاش می‌کنند، اما رضایت عاطفی یا مالی را که انتظار داشتند را احساس نمی‌کنند. ما مدیریت دندانپزشکی موفق را به دندانپزشکان آموزش می‌دهیم. از شما در کشف دوباره موفقیت و نحوه درست مدیریت دندانپزشکی حمایت می‌کنیم. ما در وب سایت خود  ، توصیه‌های مدیریت دندانپزشکی را به شما ارائه می‌دهیم.

27. درمان مورد نیاز بیماران خود را با تنوع زیادی در دسترس قرار بدهید. تمام تلاش خود را بکنید تا همیشه برای درمان در همان روز آمادگی داشته باشید.

28. مدیریت دندانپزشکی، احساسات و درک اینکه چرا به شیوه‌ای که انجام می‌دهید، تأثیرگذارترین بخش مدیریت تمرین شماست. تغییری که اهمیت دارد همیشه از درون به بیرون شروع می‌شود. هر چیز دیگری فقط یک تغییر موقت ایجاد می‌کند.

29. وب سایتی ایجاد کنید که دارای محتوای دندانپزشکی باشد که از نظر احساسی با بازدیدکنندگان وب سایت شما ارتباط برقرار کند. سپس آن را برای رتبه‌های بالاتر در گوگل بهینه کنید. به یاد داشته باشید. افراد اکثر اوقات با احساسات خود تصمیم می‌گیرند.

30. قانون طلایی. با دیگران آنگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. به همان اندازه که ساده به نظر می رسد. همه ما از این مورد غافل می شویم. این جزئیات کوچک تفاوت فراوانی در دنیای رقابتی دندانپزشکی ایجاد می‌کند. اما متاسفانه ما از آن چشم پوشی می‌کنیم.

با صرف زمان برای پاسخگویی کامل به سوالات، توجه کامل خود را به بیمار معطوف کنید. در لحظه ای که آنها در مقابل شما هستند به آن های آموزش دهید تا مسئولیت سلامت دهان و دندان و سلامت کلی خود را بر عهده بگیرند. بیماران شما برای کیفیت و خدمات هزینه خواهند کرد. مطمئن شوید که شما و تیمتان روی هر دو تمرکز کرده‌اید.

  • مجموعه مهارت‌های خود را توسعه دهید و یک رهبر در مدیریت دندانپزشکی باشید.
  • هر ماه حداقل 5 شاخص کلیدی را برای مدیریت دندانپزشکی دنبال کنید. به عنوان مثال، تولید خالص در مقابل مجموعه و بیمار جدید، درصد پذیرش، لغو و عدم حضور.
  • از متخصصان بخواهید تا در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و بازاریابی به شما کمک کنند. ما در اینجا کنار شما هستیم.
  • اکثر دندانپزشکان مالک مطب خود نیستند، مطب آنها مالک آنهاست. اگر بتوانید کارتان را که دوست داشته باشید. همه چی عالی خواهد شد؟
  • همه ما باید The Practice Owner’s Game را یاد بگیریم. چگونه در زمان کمتری پول بیشتری به دست آوریم. دریابید که بیشترین و بهترین استفاده از زمان شما چیست؟
  • شما آنچه را که قصد دارید به دست می‌آورید، نه آنچه را که به آن امید دارید. قصد دارید چه چیزی بسازید؟
  • شما یک تیم هستید و هزاران فرصت برای تماس و ورود به دفتر شما هر روز وجود دارد. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که کل تیم شما در این زمینه مهارت دارد.
  • با پیاده سازی سیستم‌ها و آموزش همراه با جلسات منظم تیم چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل شود.
  • وظایف اصلی مدیریت در عمل شما وجود دارد. برای اینکه بتوانید خدماتی را ارائه دهید و برای کار خود حقوق بگیرید، باید این چهار وظیفه را انجام دهید تا کسب و کارتان پیش برود.
  • وظایف پشتیبانی – وظایفی هستند که مستقیماً از ایجاد درآمد پشتیبانی می‌کنند.
چارچوب استراتژی ارتباط چیست؟
ادامه مطلب

خاطره یکی از مدیران ام بی ای:

یکی از دوستانم چند سال پیش با همسرش به روستایی سفر می‌کرد. او یک روز به من گفت که در حال رانندگی در حومه قشنگ یک شهر هستند وقتی یک گله گوسفند دید. او فکر کرد که این فرصت خوبی است تا یک بار برای همیشه پاسخ سؤالی را که سال‌ها به آن فکر کرده بود بیابد.

کنار کشید و به سمت جایی رفت که می‌توانست توجه چوپان را جلب کند و به او اشاره کرد که بیاید و از او پرسید: سال‌هاست فکر می‌کنم، آیا یک چوپان گله‌ی گوسفند را چطور می‌راند؟ جلوتر از آنها راه می‌رود تا دنبالش بیایند؟ چوپان با استفاده از اصطلاحات ساده که دوستم بتواند او را درک کند، پاسخ داد: بستگی دارد.

اگر به جایی می‌رود که گوسفندان قبلاً به آن جا رفته بوده‌اند، گوسفندان را رها می‌کند و از پشت آنها را می‌راند. اما اگر به جایی می‌رود که گوسفندان هرگز به آنجا نرفته‌اند، جلو گله راه می‌رود و آنها را هدایت می‌کند. شغل شما رهبری است. در حوزه‌هایی که تیم فرآیندها را می‌شناسد و مهارت‌هایی را دارد، به آنها اجازه می‌دهد تا به جلو حرکت کنند و ضمن ارائه حمایت، تشویق و راهنمایی متقاعدکننده، مبتکرانه عمل کنند.

اگر آنها در حال تلاش برای اهداف جدید، سیستم‌های جدید، یا تغییراتی در تمرین هستند، رهبر وظیفه دارد جلوتر برود و تیم را رهبری می‌کند. کلید موفقیت فقط در مدیریت فرآیندها، سیستم‌ها، فناوری یا حتی مهارت بالینی نیست. این رهبری است که در کنار همه این وظایف با ایجاد نظم و انضباط کار را جلو می‌برد.

31. خدمات اخلاقی و منحصر به فرد را که شما برای بیماران خود ارائه می‌دهید. در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارید. شما بیمارانی خواهید داشت که طرف‌داران شما بود هستند. یک برنامه کامل و جامع به جذب بیماران کمک خواهد کرد و می‌خواهند برای خدماتی که شما ارائه می‌دهید پول پرداخت کنند.

مطمئن شوید که اطلاعات خود و تیمتان را در وب سایت خود به روز کرده‌اید. اینها صفحات شماره 1 و 2 سایت هستند که بیماران به دنبال آن هستند و هنگام تحقیق در مورد دندانپزشک جدید می‌خوانند. اگر بیوگرافی شما موجود نیست یا بد نوشته شده است. یا عکس‌های قدیمی دارید. شانس شما برای اینکه آن شخص با مطب شما تماس بگیرد تا یک قرار جدید برای خودش یا بیمارش تعیین کند، بسیار کم است.

32. سعی نکنید همیشه مشکلات خود را شخصاً حل کنید. یک متخصص استخدام کنید.

33. جذب بیماران جدید و حفظ بیماران موجود برای طولانی مدت و سودآوری برای کسب و کار شما حیاتی است و با این حال، علی‌رغم اینکه چقدر برای انجام این کار سخت کار می‌کنید. بسیاری از بیماران به‌مرورزمان محو می‌شوند و دیگر خبری از آنها نیست.

34. چرا؟ چه کاری انجام می‌دهید یا انجام نمی‌دهید یا می‌توانید بهتر انجام دهید که باعث این اتفاق می‌شود؟ به احتمال زیاد ربطی به مهارت‌های شما به عنوان یک پزشک ندارد. به احتمال زیاد، شما و کارکنانتان به طور مؤثر از سه قانون زیر به درستی پیروی نمی‌کنید. این سه مورد زیر به شما کمک فراوانی می‌کند تا بتوانید بهتر سرمایه گذاری کنید:

  • خدمات مشتری
  • ارتباط
  • مراقبت مداوم

35. اگر می‌خواهید مدیریت دندانپزشکی شما موفقیت‌آمیز باشد. بیاموزید که چگونه اطمینان حاصل کنید که خدمات مشتری عالی را در هر تعاملی به هر بیمار ارائه می‌دهید، که مهارت‌های ارتباطی شما و تیمتان در کسب و کار شما بسیار مؤثر است. این برنامه مراقبت مداوم را در اختیار دارید که توسط همه قابل درک و پذیرفته شده است.

36. در مدیریت دندانپزشکی تغییر ثابت است. تغییرات ناشی از گسترش سریع DSO ها، داده‌های اطلاعاتی، هوش مصنوعی، نرم افزارهای تشخیصی و برنامه ریزی درمانی مبتنی بر شواهد، یادگیری ماشین به ماشین، رباتیک، ارزش‌ها و نگرش‌های مختلف مصرف کنندگان و دندانپزشکان و تغییر در بازپرداخت هزینه خدمات و غیره … در کمتر از یک دهه دیگر شبیه امروز نخواهد بود.

37. توصیه ما این است که به روز بمانید، انعطاف‌پذیر باشید و برای این تغییرات آماده باشید.

38. همه کسب و کارها باید هر سال حداقل 15-20٪ رشد کنند. اگر این اتفاق نمی‌افتد، سیستم‌های مدیریتی خود را ارزیابی کنید و 3 قانون تغییر را اعمال کنید.

  • اگر چیزی کار می‌کند جشن بگیرید و بیشتر آن را انجام دهید.
  • اگر سیستمی کار نمی‌کند – آن را متوقف کنید و کاری متفاوت انجام دهید.
  • امتحان کنید اگر نمی‌دانید جواب می‌دهد یا نه تجزیه و تحلیل کنید و پیدا کنید.

39. ​​در پایان روز یا عصر با هر بیماری که در آن روز در مطب شما ویزیت شده است تماس بگیرید تا وضعیت آنها را ببینید.

40.مزیت رقابتی داشته باشید یا رقابت نکنید. اگر مزیت رقابتی ندارید. دلیلی برای اینکه مردم شما را انتخاب کنند نیست.

41. بر کار خود مسلط و رهبر باشید و بیانیه روشنی از خدمات خود داشته باشید، چیزی که تیم شما آن را بیان می‌کند، باید قبل از آن این حرف‌ها را بپذیرد و بتواند آن خدمات را ارائه دهد.

نکات ضروری برای برنامه ریزی موثر در طراحی بروشور
ادامه مطلب

42. انتظارات خود را با جزئیات با تیم خود در میان بگذارید و اولویت بندی کنید. یکی از شایع‌ترین شکایت هایی که از اعضای تیم می‌شنوم این است که آنها نمی‌دانند پزشک چه می‌خواهد. آنها مشتاق هستند که دکتر را راضی کنند. اما احساس می‌کنند که بیشتر اوقات فقط در حال درجا زدن هستند. این می‌تواند منجر به ناامیدی برای کل تیم شود و می‌تواند تأثیر منفی بر تولید کلی تمرین داشته باشد.

43. دزدی همیشه توسط کارمندی انجام می‌شود که شما تصمیم گرفته‌اید به او بیش از حد اعتماد کنید. به یاد داشته باشید که اعتماد یک مفهوم سیال است و نیاز به ارزیابی دوره‌ای دارد.

44. یاد بگیرید که چگونه با بیماران ارتباط برقرار کنید تا توصیه‌های شما را بپذیرند.

45. با استفاده از اهداف و برنامه‌ها به‌عنوان مسیری به سوی مأموریت خود در بهبود سلامت هر بیمار، معیارهای خاصی را که برای مطب شما حیاتی هستند، اندازه‌گیری و پیگیری کنید.

46. شما هرگز شانس دومی در نگاه اول ندارید.

47. هنگامی که یک بیمار جدید از وب سایت شما بازدید می‌کند. بسیار مهم است که فوراً آنچه را که مطب شما را خاص می‌کند را نشان دهید تا با آن ارتباط برقرار کند. در حالی که راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. از جمله یک لوگوی جذاب، عکاسی و طراحی وب مدرن، نحوه توصیف خدمات خود با کلمات مناسب تأثیر زیادی می‌گذارد.

48. هنگامی که ما یک وب سایت دندانپزشکی می‌سازیم یا از طرف یک مطب محتوا ایجاد می‌کنیم. یکی از راه‌هایی که به سرعت می‌توانیم آنها را منحصر به فرد کنیم. از طریق یک شعار دندانپزشکی مؤثر است.

اول از همه، آیا وب سایت شما آزمون 5 ثانیه‌ای را پشت سر می‌گذارد؟

آیا خواننده می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در عرض 5 ثانیه پس از مشاهده صفحه به دست آورد؟ آزمون 5 ثانیه‌ای آزمایشی است برای بررسی اثربخشی بر بازدید کننده است. در حالی که طراحی بخش بزرگی از این معادله است، کلماتی که به بازدیدکنندگان منتقل می‌کنید نیز رای درک آنها از عملکرد شما بسیار مهم است.

توجه بازدید کننده بر برخی از کلمات بالای صفحه حول نام کسب و کار و محل اقامت متمرکز خواهند شد. شعار شما جایی است که می‌توانید برند خود را توسعه دهید و ارزش خود را به اشتراک بگذارید.

شعارهای وب سایت دندانپزشکی تاثیر بسیار زیادی در شیوه مدیریت دندانپزشکی دارد

شعارها و تگ لاین‌های دندانپزشکی یک جمله (کوتاه‌تر) هستند که در بالای صفحه قرار می‌گیرند تا به خواننده احساس شما را القا کند. 5 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت، کمتر از 15 ثانیه را قبل از خروج از یک وب سایت صرف آن می‌کنند. این باعث می‌شود که عنوان، همراه با بقیه مطالب «بالاتر» برای بیان واضح اینکه چرا بیماران باید مطب شما را انتخاب کنند، حیاتی است. فراتر از طراحی وب سایت شما، شعار شما اولین برداشت بسیاری از بیماران جدید از عمل شما خواهد بود.

نکاتی برای شعارهای دندانپزشکی

هیچ فرمول جادویی در مورد شعارهای دندانپزشکی خلاقانه وجود ندارد که کارآمد باشد و تلاش برای خلاصه کردن عمل خود در چند کلمه می‌تواند بسیار سخت باشد. نویسندگان محتوا و استراتژیست‌های ما نکات مفیدی را برای ایجاد شعارهای دندانپزشکی که تأثیرگذار هستند ارائه کرده‌اند. هنگامی که ایده‌هایی برای استفاده از عبارات دندانپزشکی جذاب ایجاد می‌کنید، اینها را در نظر داشته باشید.

هر چه ساده تر بهتر

یک شعار مؤثر باید به راحتی قابل هضم و بلافاصله قابل درک باشد. اگر از کلماتی استفاده کنید که برای هر بخشی از مخاطبانتان غیر قابل فهم است، می‌تواند آنها را دور کند و باعث شود آنها احساس انزوا کنند. علاوه بر این، گفتن بیش از حد آسان است.

برچسب‌ها و شعارهای دندانپزشکی باید کوتاه و شیرین باشد و حداکثر از 10 کلمه بیشتر نباشد. شعار دندانپزشکی و نقل قول دندانپزشکی خود را ساده نگه دارید! بهترین شعارها کوتاه، به یاد ماندنی هستند و دقیقاً نشان می‌دهند که شما چه کسی هستید. پیام شما باید برای هر کسی که آن را می‌خواند واضح باشد. اصطلاحات دندانپزشکی مجاز نیستند!

مدیریت دندانپزشکی

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک مدیریت دندانپزشکی موفق می‌تواند شما را در ایجاد تغییرات مهم راهنمایی کند، با من تماس بگیرید!

اکثر دندانپزشکان به سختی می‌توانند ثروت را خارج از محیط دندانپزشکی خود به دست آورند. شما باید روی ایجاد یک مدیریت دندانپزشکی موفق تمرکز کنید تا بتوانید از افرادی که دوستشان دارید مراقبت کنید و از اهداف مورد علاقه خود حمایت کنید.

اولین قدم این است که یک ارزیابی صادقانه از جایی که اکنون هستید، به کجا می‌خواهید بروید و چه مشکلاتی وجود دارد، انجام دهید.

دوم، توصیه می‌کنیم به مشاوران مالی و دیگر مشاوران موجود خود مراجعه کنید تا یک ارزیابی صادقانه از اینکه آیا تیم مناسبی دارید یا خیر. گاهی اوقات این ممکن است به این معنی باشد که آنها باید مشاوران بیشتری را دعوت کنند. یا ممکن است به این معنی باشد که باید مشاوران خود را تغییر دهید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

در محیط بازار امروز، بسیاری از دندانپزشکان مطمئن نیستند که با ثروت خود بهترین تصمیم را می‌گیرند. اقداماتی که اکنون انجام می‌دهند واقعاً به آنها کمک می‌کند تا به جایی که می‌خواهند برسند.

اگر مطمئن نیستید که بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرید، یک مدیریت دندانپزشکی موفق می‌تواند بینش‌های زیادی در مورد چگونگی اتخاذ یک مسیر جدید به شما بدهد که می‌تواند بسیار بهتر از جایی باشد که امروز در آن هستید.

ارسال پیام با موبایل

درخواست مشاوره رایگان

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
Fill out this field

درباره نویسنده

پست های مرتبط

13 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *