12 گام برای پیشرفت کلینیک دندانپزشکی

به این محتوا امتیاز دهید

 

از زمان شروع بیماری همه گیری COVID-19، تعداد بیماران در بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. کلینیک‌های دندانپزشکی ممکن است به تلاش کردن بیشتر ادامه دهند مگر اینکه رویکردهای فناوری نوآورانه و هوشمند برای افزایش تعداد بیماران اتخاذ شود. اگرچه بازگشت در آینده نزدیک رسیدن به سطح قبل از COVID-19 امکان پذیر نیست، اما می‌توانید با پیروی از چندین گام برای پیشرفت کلینیک دندانپزشکی کلینیک خود اولین قدم را بردارید.

1.     از سیستم پیگیری بیمار استفاده کنید.

بسیاری از کلینیک‌ها برای سال‌ها روند جذب مشتری و درمانی مشابهی داشته‌اند. تجزیه و تحلیل قرار ملاقات شما، ردیابی بیماران، ایجاد یک سیستم پیگیری نوبت و تعیین نحوه ایجاد یک برنامه جدید برای به حداکثر رساندن تعداد بیماران اولین گام مهم در جهت افزایش تعداد بیماران خواهد بود.

قبل از خروج بیماران از کلینیک، به میز پذیرش اطلاع دهید تا قرار ملاقات بعدی را تعیین کند. در مطالعه‌ای توسط مرکز داده گروه نگاه، مشخص شد که 80 درصد از کلینیک‌ها از بیمارانی که درمان خود را به پایان رسانده‌اند، می‌پرسند که چه زمانی می‌خواهند برگردند، و 20 درصد، قرار ملاقات بعدی را ارائه نکردند، مگر اینکه درمان خاصی داشته باشند. این بدان معناست که در کلینیک‌های دندانپزشکی وقتی بیماران بعد از نوبت به پیشخوان می‌آیند به درستی استقبال نمی‌شود.

زمانی که از بیماران می‌خواهید نوبت بعدی خود را رزرو کنند، باید بر نوبت‌های پیگیری تاکید کنید و برای تاریخ‌هایی که در دسترس هستند به آنها نوبت بدهید. علاوه بر این، بیماران شما می‌توانند با انتخاب مناسب‌ترین زمان برای خود بدون کمک، نوبت بگیرند. می‌توانید با پیامی که به تلفنش ارسال می‌شود، او را تشویق کنید تا قرار ملاقات بعدی را تعیین کند. نوبت دهی آنلاین هم برای بیمار و هم برای پیشرفت کلینیک دندانپزشکی شما بسیار راحت خواهد بود.

پیشرفت کلینیک دندانپزشکی

2.     از یادآوری‌ها و اعلان‌های خودکار استفاده کنید.

بسیاری از کلینیک‌ها بین 3 تا 10 درصد از بیماران خود را از دست می‌دهند. زیرا در آخرین لحظه برای قرار ملاقات حاضر نمی‌شوند یا قرار ملاقات را لغو می‌کنند، حتی اگر هر کلینیک متفاوت عمل می‌کند، شما می‌توانید با یک سیستم قوی ثبت نام بیمار، ضرر و زیان خود را کاهش دهید.

بازاریابی موفق در نمایشگاه
ادامه مطلب

پس از خروج بیمار از کلینیک ، می‌توانید با ارسال پیام دو روز قبل از نوبت یا دو ساعت قبل از نوبت، تأیید کنید. آیا نمی‌خواهید از دردسر تماس تلفنی با بیماران خود و تأیید وضعیت قرار ملاقات آنها جلوگیری کنید؟ به لطف ویژگی یادآوری‌ها و اعلان‌های خودکار، ما پیام‌های خودکار را قبل و بعد از قرار ملاقات به بیماران شما ارائه می‌دهیم؛ بنابراین، هم بیماران و هم کلینیک شما می‌توانند در زمان صرفه جویی کنند.

3.     درمان‌های خود را تکرار کنید.

گسترش لیست درمان شما فقط به اضافه کردن روش‌ها یا خدمات جدید نیست. البته، قبل از گسترش فهرست درمان خود، انجام خدماتی را که قبلاً ارائه می‌دهید، در اولویت قرار دهید. شما می‌توانید با تمرکز بر برنامه‌های نسبتاً ساده مانند فلوراید تراپی و سفید کردن دندان، دفعات ویزیت بیماران خود را افزایش دهید.

4.     از صورت‌حساب خودکار و پرداخت آنلاین استفاده کنید.

کلینیک‌های دندانپزشکی می‌توانند از طریق یک سیستم درآمد و هزینه مؤثر، شاهد پیشرفت کلینیک دندانپزشکی باشند. در کلینیک دندانپزشکی خود، باید از سیستم مدیریت کلینیک مبتنی بر ابر استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر یک از مراحل پرداخت به خوبی اجرا می‌شود. به لطف سیستم صورت‌حساب خودکار و پرداخت آنلاین، جریان نقدی خود را افزایش می‌دهید و تجربه بیمار را به عنوان یک پیشرفت کلینیک دندانپزشکی با گزینه‌های پرداخت متعدد بهبود می‌بخشید. علاوه بر این، با کاهش استرس تیم خود، می‌توانید از افت بهره وری تیم خود جلوگیری کنید.

5.     بهبود زمان اتاق انتظار بیماران برای پیشرفت کلینیک دندانپزشکی

آیا دوست ندارید زمان صرف شده در اتاق انتظار کلینیک دندانپزشکی شما به طور مثبت بر تجربیات بیماران منعکس شود؟ هنگامی که به کوتاه کردن زمان انتظار اهمیت می‌دهید، رضایت بیمار شما نیز افزایش می‌یابد. شما باید بیماران خود را به اتاق انتظار هدایت کنید و اگر برای اولین بار است، باید اتاق را به آنها معرفی کنید (مانند استفاده از تلویزیون، تهویه مطبوع یا آب سردکن). همچنین زمان انتظار را به آنها اطلاع دهید تا غافلگیری نشود. بیماران منتظر از اطلاع قبلی شما قدردانی خواهند کرد تا اینکه بدانند چرا این‌قدر طول می‌کشد.

پیشرفت کلینیک دندانپزشکی

 

6.     به شکایات بیماران گوش دهید.

در رشته دندانپزشکی می‌توان از دانش فنی حوزه‌هایی مانند «خدمات مشتری» و «بازاریابی» استفاده کرد. حلقه بازخورد برای بهبود تجربه شما با بیماران بسیار مفید است. حلقه بازخورد شامل بازخورد مثبت و منفی است. برای جلوگیری از تلفات بیمار و افزایش موفقیت کلینیک خود، باید به بازخوردهایی که بیماران تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند اهمیت دهید.

امروزه بیماران از پلتفرم‌های آنلاین برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود استفاده می‌کنند. بزرگداشت می‌کند. (Google، DoctorCalendar، Doctor Site …) بررسی و پاسخ به بازخورد برای رضایت بیمار مهم است. از بیماران خود حمایت کنید و به آنها فرصت دهید تا بازخوردهای مثبت یا منفی خود را بیان کنند. فراموش نکنید که علاوه بر ارزیابی های آنلاین، بیماران شما نیز تجربیات خود را در کلینیک شما به صورت دهان به دهان منتقل می‌کنند.

8 استراتژی بازاریابی مراقبت‌ های پزشکی کلیدی برای کلینیک یا مطب شما
ادامه مطلب

اگر بیمار شما از درمان‌های شما راضی باشد، در مورد آن با اطرافیان خود صحبت می‌کند. در عین حال، بیمارانی که تجربه بدی داشته‌اند، هرگز صحبت در مورد آن را متوقف نمی‌کنند. بنابراین، هنگام تبلیغ شفاهی کلینیک خود، باید به نحوه انجام آن توجه کنید و مطمئن شوید که بیماران شما تجربیاتی را تجربه نمی‌کنند که باعث ایجاد تصور بد شود.

7.     نوآوری‌ها را در کلینیک خود وارد کنید.

گنجاندن نوآوری‌ها در کلینیک شما یکی از بزرگ‌ترین عواملی است که بیماران شما را به کلینیک شما متصل می‌کند. هنگامی که بیماران شما متوجه می‌شوند که شما آخرین نوآوری‌ها را دنبال می‌کنید، در ترجیح دادن بیماران جدید به کلینیک و حفظ تداوم بیماران فعلی خود موفق خواهید بود.

8.     برنامه‌های عملیاتی را اجرا کنید.

اهداف بدون برنامه عمل بیهوده هستند، بنابراین با تیم خود برای ترسیم استراتژی‌ها و تعیین مسئولیت‌ها کار کنید. انجام این کار نشان می‌دهد که می‌دانید بدون آنها نمی‌توانید موفق شوید. آن را به یک تجربه مثبت تبدیل کنید که باعث ایجاد هیجان می‌شود و به همه انگیزه می‌دهد تا وضعیت موجود را تغییر دهند. به هر حال، اگر شما از وضعیت کسب و کار خود چندان راضی نیستید، اعضای تیم شما نیز خوشحال نیستند.

9.     پیگیری پیشرفت کلینیک دندانپزشکی با بررسی روند بیماران.

سیستم‌های ردیابی ساده را پیاده‌سازی کنید که اولویت‌های واضحی را تعیین می‌کنند تا همه بدانند که در برابر اهداف توافق‌شده چگونه عمل می‌کنید. به طور مرتب مواردی را که می‌توانید بر اساس آن کار می‌کند، و جایی که اصلاحات دوره مورد نیاز است، بررسی کنید. موفقیت‌های در این راه را جشن بگیرید. حتی اگر گلی را از دست بدهید، نتایج شما بهتر از زمانی خواهد بود که تلاش نکرده باشید. دلیل اصلی شکست در دستیابی به یک هدف اغلب بازه زمانی است، بنابراین در صورت لزوم از تمدید آن نترسید.

10. در روند پیشرفت کلینیک دندانپزشکی روی آموزش تیم سرمایه گذاری کنید.

این غیرمنصفانه است که اهداف و انتظارات عملکرد بالاتری را بدون آموزش به افراد خود تعیین کنید. بدون آموزش کافی، به احتمال زیاد نتایج مورد نظر خود را خواهید دید. اعضای تیم شما در حال حاضر بهترین کاری را که می‌توانند انجام می‌دهند. بنابراین به آنها این مزیت را بدهید که یاد بگیرند چگونه به عنوان فردی بیشتر درگیر و مسئولیت‌پذیر باشند؟ چگونه به عنوان یک تیم مؤثرتر برای رسیدن به اهداف کار کنند، و چگونه به ارائه یک تجربه عالی برای بیمار کمک کنند.

 

13. پیشرفت کلینیک دندانپزشکی برای تبدیل به یک پزشک منحصر بفرد شوید.

 

هر عملی فکر می‌کند بیمار محور است، اما وقتی صفحه نمایش بیمار را برای هر تصمیم، اقدام و عنصر تمرین خود اعمال می‌کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که بیشتر کارهایی که انجام می‌دهید بیشتر حول راحتی پزشک و سایر اعضای تیم است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
ادامه مطلب

از نیازهای بیماران شما در اینجا چند مثال کلیدی وجود دارد: آیا هر زمان که بیماران بخواهند تماس بگیرند به تلفن‌های شما پاسخ داده می‌شود؟ آیا ساعت طولانی دارید؟ آیا پنج یا شش روز در هفته بیماران را می‌بینید؟ آیا قرارهای همان روز را در نظر می‌گیرید؟ نه، ما از شما انتظار نداریم که پنج یا شش روز در هفته، در تمام ساعات روز کار کنید. اما توجه زیادی به بیماران داشته باشید.

 

11. عمل خود را بازاریابی کنید.

مردم به سمت شما می‌آیند تا ظاهر و احساس بهتری داشته باشند. آنها به چیزی که شما برای ارائه دارید نیاز دارند. شما باید با افتخار به مردم بگویید که چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید. فراتر از تبلیغات، باید در مورد خدمات خود و همه کارهایی که در جامعه انجام می‌دهید و از آنها دفاع می‌کنید، ارتباط برقرار کنید. شهرت شما بر اساس این است که آیا بیماران موجود به شما افتخار می‌کنند و آیا بیماران جدید جذب مطب شما می‌شوند یا خیر.

پیشرفت کلینیک دندانپزشکی

12. مسئولیت را بر عهده بگیرید.

بهانه آوردن برای عدم پیشرفت کلینیک دندانپزشکی فاجعه است، این شما را قربانی درمانده شرایطتان می‌کند. این به شما بستگی دارد که در آن شرایط مسئولیت را بر عهده بگیرید و نگرش و اعمال خود را کنترل کنید. به جای اجازه دادن به موانع درک شده برای توجیه رکود، روی آنچه می‌توانید کنترل کنید تمرکز کنید. انجام این کار باعث پیشرفت کلینیک دندانپزشکی کسب و کار، بیماران و افراد شما می‌شود.

تعجب خواهید کرد که چگونه مشتریان ما که سال‌ها فعالیتشان کاهش یافته یا در حال کاهش بوده است، وقتی روی خود و تیمشان سرمایه گذاری کردند، اوضاع را تغییر دادند. هنگامی که آن شیوه‌ها متوجه شدند طرز فکرشان آنها را عقب نگه می‌دارد، چند عامل کلیدی را تغییر دادند و این تغییرات باعث احیای شیوه‌های آنها شد.

با توجه به تکنولوژی امروزی، باید در نظر داشته باشید که چه نوآوری‌هایی می‌توانید برای بیماران و کلینیک خود ایجاد کنید. این در دستان شماست که از تحول دیجیتال کلینیک دندانپزشکی خود اطمینان حاصل کنید! کلینیک دندانپزشکی خود را با یک سیستم مبتنی بر ابر همراه کنید تا راحتی و ایمنی بیماران خود را افزایش دهید.

برای یک تجربه عالی بیمار اکنون با آنها تماس بگیرید. اگر در تلاش برای رشد تمرین خود هستید، ممکن است بزرگ‌ترین مانع در مسیر خود باشید. اگر طرز فکر شما این است که انواع شرایط بیرونی مانع شما می‌شود. رقابت، مکان، ساختمان، نیروی کار، جمعیت محدود بیمار، جغرافیا، اقتصاد پس بهانه‌ای به خود می‌دهید که شرایط داخلی را تغییر ندهید. به شما هشدار دادم که عواقب ناخواسته ایجاد تغییرات را به دقت ارزیابی کنید، زیرا ممکن است به کسب و کارتان بیشتر ضرر وارد کنید تا سود.

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *