افزایش حجم بیمار در سال 1401

افزایش حجم بیمار
به این محتوا امتیاز دهید

افزایش حجم بیمار

 

موثرترین راه ها برای افزایش حجم بیمار در سال جاری چه خواهد بود؟ آنچه در ادامه می‌آید، نگاهی دقیق‌تر به سه مؤلفه ضروری برای گنجاندن در استراتژی جذب بیمار است.

همه گیری COVID-19 باعث تغییرات زیادی در بیمارستان ها و سایر موسسات شده است. ناامیدی، بی اعتمادی و ترس تأثیر قابل توجهی بر روانشناسی بیمار داشت و تقاضا برای یک تجربه مراقبت بهداشتی شخصی و یکپارچه را افزایش داد که آخرین فناوری‌ها را بدون از دست دادن تماس انسان با هم ادغام می‌کند.

در نتیجه، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی اکنون باید فراتر از قابل مشاهده بودن و فعال بودن در کانال‌های دیجیتالی که بیماران بیشترین زمان را در آن می‌گذرانند، بروند، بلکه باید ارتباطات معتبری را برای ایجاد یک رابطه جذاب و پایدار با بیماران بالقوه و فعلی خود ایجاد کنند.

ممکن است بپرسید: بهترین راه‌ها برای افزایش حجم بیمار در سال ۱۴۰۱ چیست؟ در اینجا توصیه های ما در مورد سه عنصر اساسی استراتژی های موفقیت آمیز جذب بیمار آورده شده است:

۱- سئوی محلی برای افزایش حجم بیمار

سال هاست که ما به مشتریان مراقبت‌های بهداشتی خود می‌گوییم که سئوی محلی یک جزء ضروری از افزایش حجم بیمار در صنعت مراقبت‌های بهداشتی است.

دلیل این امر این است: مردم تمایل دارند ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را که در نزدیکی خود هستند جستجو کرده و از آنها بازدید کنند. در پاسخ به این تقاضای محلی، گوگل و سایر موتورهای جستجو در ترکیب تجربیات جستجوی محلی ؛ بسیار مرتبط بسیار خوب هستند.

رتبه بندی با استفاده از کلمات کلیدی

از سئوی محلی برای رتبه بندی عباراتی که بیماران شما در منطقه خود به دنبال آن هستند استفاده کنید.

بنابراین، اگر این اولین بار است که یک استراتژی رسمی برای جذب بیمار ایجاد می کنید، با SEO شروع کنید. در حالی که سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت است، پس از انجام آن، همیشه جایی از سرمایه شماست. در پایان، سئوی موثر به یک ماشین خوب تبدیل خواهد شد ودر آینده  بیماران جدید را برای مدت طولانی به سمت شما هدایت می کند.

افزایش حجم بیمار

نحوه بهینه سازی برای سئوی محلی

به گفته گوگل، ۷۶ درصد از کاربران گوشی های هوشمند که مدام در حال جستجو در موتورهای جستجو هستند در عرض۲۴ ساعت از یک کسب و کار بازدید می کنند. این برای بیماران احتمالی شما نیز صدق می کند.

 با بهینه سازی محتوا، فهرست های کسب و کار و حضور کلی دیجیتال خود برای یک یا چند بازار محلی، می توانید مطمئن شوید که به آنها دسترسی دارید.

در سطح بالا، هدف شما ارسال سیگنال‌های زیادی به Google است مبنی بر اینکه شما یک ارائه‌دهنده فعال، معتبر ومورد اعتماد در یک منطقه جغرافیایی معین هستید. در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، در اینجا چند بخش اساسی از استراتژی سئوی محلی وجود دارد:

 

فهرست GMB برای مراقبت های بهداشتی محلی

اگر می‌خواهید در Google’s Map Pack برای جستجوهای محلی مرتبط رتبه‌بندی کنید، به یک GMB بهینه‌شده و جذاب نیاز دارید.

ایده این است که این پایه ها را برای هر یک از مکان های خود پوشش دهی کنید. با تولید مداوم این نوع محتوای غنی محلی، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی موتورهای جستجو را با انواع اطلاعات در انواع تجربیات جستجوی محلی، از جمله:

دلیل اعتیاد به شبکه های اجتماعی: درمان سریع این بیماری روانشناسی
ادامه مطلب

جستجوهای نقشه

جستجوهای “نزدیک من”.

صفحات نتایج موتورهای جستجو

آیا مطب شما چندین مکان دارد؟ با نگاهی به نحوه افزایش رتبه بندی محلی برای گروه های پزشکی چند مکان بیندازید.

۲-  افزایش دید جستجو با تبلیغات PPC

اکثر مشاغل مراقبت های بهداشتی نمی توانند شش تا دوازده ماه منتظر بمانند تا یک استراتژی سئو طولانی مدت شروع به ایجاد ارزش نهایی کنند. به همین دلیل است که جستجوی پولی با یک برنامه سئو بالغ همراه است.

وقتی تبلیغات PPC به درستی پیکربندی شود، می‌تواند به محض راه‌اندازی، شروع به تولید سرنخ‌های بیمار جدید کند. جستجوی پولی با تسلط بر نیمه بالای SERP، به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کمک می کند تا سهم جستجو را در بازارهای رقابتی به دست آورند و از مناطقی پشتیبانی می کند که سئوی ارگانیک شما هنوز ساخته نشده است.

به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید رتبه یک کلمه کلیدی محلی رقابتی را افزایش دهید، اما نتایج فوری را مشاهده نمی کنید. با PPC، می‌توانید یک تبلیغ را در بالای آن SERP بالاتر از نتایج ارگانیک قرار دهید و در عین حال به ایجاد رتبه‌بندی ارگانیک خود ادامه دهید.

افزایش حجم بیمار

نتایج جستجوی PPC برای جستجوهای مرتبط با مراقبت های بهداشتی

تبلیغات گوگل به شما کمک می کند تا در SERP ها برای کلمات کلیدی رقابتی دیده شوید.

جذب بیمار با کمپین های PPC

با قرار دادن اطلاعات خود در زمان مناسب، در بالای صفحه و در مقابل افراد مناسب، می توانید به محض اینکه کمپین شما به صورت زنده شروع به کار کرد، یک بیمار جدید، قرار ملاقات، رزرو و موارد دیگر را دریافت کنید. با این حال، چگونه می دانید که آیا آن را درست انجام می دهید؟

واقعیت این است که حتی بازاریابان پیشرفته نیز اغلب از بهترین شیوه های قدیمی استفاده می کنند، زیرا گوگل با سرعت زیادی در حال توسعه فناوری خود است. در چند سال گذشته، یادگیری ماشینی گوگل و بهبود هوش مصنوعی، در کنار تاکید مداوم آنها بر تجربه مصرف‌کننده، به‌طور چشمگیری تغییر کرده است.

 

در همین حال، در زیر چند نکته را باید در نظر داشت:

با پیشرفت‌های یادگیری ماشین، روش قدیمی و سخت بهینه‌سازی کلمات کلیدی کارآمدتر می‌شود. کمپین های تبلیغاتی امروزی باید با ارائه راه حل عالی در لحظه مناسب با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند و این کار بسیار بیشتر از انداختن لینک های صفحه وب در یک تبلیغ بزرگ و ورود مستقیم به یک جنگ پیشنهادی است.

راه اندازی کمپین خود را بررسی کنید تا سال جدید خود را خوب شروع کنید! بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از ساختارهای کمپین بیش از حد بخش بندی شده و ناکارآمد استفاده می کنند که می تواند بسیار پرهزینه شود.

تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) اکنون پیش فرض هستند. با نشان دادن مرتبط‌ترین نسخه آگهی به بیماران، RSAها می‌توانند عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی قبلاً به تبلیغات متنی توسعه یافته متکی بودند، امروزه، تبلیغات جستجوی پاسخگو تنها نوع آگهی جستجوی مجاز در کمپین های جستجوی استاندارد خواهند بود. بنابراین، اکنون زمان آن است که با RSA ها آشنا شوید!

کمپین‌های Performance Max راه جدیدی برای خرید در کانال‌ها، از جمله YouTube، Display، Search، Discover و غیره است.

از آنجایی که این راه حل نسل بعدی برای کمپین های محلی در نظر گرفته می شود، بسیار مهم است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از کمپین های Performance Max برای جذب بیماران محلی استفاده کامل کنند.

خودارضایی ذهنی چیست؟ و روش پیشگیری از این مشکل سلامت روان
ادامه مطلب

بنابراین، اگر در حال حاضر از Google Ads برای جذب بیمار استفاده می کنید، ارزش آن را دارد که قبل از اجرای هر استراتژی جدید، یک ممیزی انجام دهید. با توجه به اینکه اکثر بازاریابان مراقبت های بهداشتی از استراتژی های پیشنهادی خودکار پیچیده برای پایین نگه داشتن CPA و کنترل هزینه های تبلیغاتی استفاده می کنند، یک ممیزی جامع به شما نشان می دهد که چگونه آنچه را که دارید بهینه کنید و در هنگام جذب بیمار با کمپین های PPC، آنچه را که از دست داده اید جبران کنید.

۳- Paid Social

رسانه های اجتماعی کار می کنند. با این حال، وقتی نوبت به جذب بیمار آنلاین می‌رسد، باید بودجه خود را عاقلانه انتخاب کرده و خرج کنید.

در مورد ما اشتباه فکر نکنید ما عاشق اجتماع هستیم اما سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی را توصیه نمی کنیم مگر اینکه یک پایه سئو و PPC محکم ایجاد کرده باشید. هنگامی که تلاش های ارگانیک و پولی خود را به حداکثر رساندید، وقت آن است که به رسانه های اجتماعی، به ویژه فیس بوک و اینستاگرام بروید.

بهترین چیز در مورد این کانال های اجتماعی این است که چگونه راه های مختلفی برای گوش دادن و تعامل با مخاطبان شما ارائه می دهند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل مراقبت های بهداشتی از رسانه های اجتماعی به عنوان پلت فرم اصلی برند خود استفاده می کنند.

در آنجا، آنها به طور پیوسته محتوای مختلفی از جمله ویدیوهای آموزشی، فیس بوک لایو، حلقه های اینستاگرام، توصیفات ویدیویی و سایر اطلاعات را منتشر می کنند تا ارزشی برای مخاطبان خود ایجاد کنند و تعاملی غنی ایجاد کنند. این نوع زندگی، نفس کشیدن و حضور رو به رشد در فیس بوک راهی قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و تقویت وابستگی به برند است.

با این وجود، در حالی که بیماران بالقوه شما واقعاً در فیس بوک و اینستاگرام هستند، صرفاً نشان دادن خود در مقابل مخاطبان برای ایجاد سرنخ فوری کافی نیست. اگر می‌خواهید استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما حجم بیمار را افزایش دهد، باید بازاریابی عملکرد را با برندسازی تلفیق کنید.

 

تبلیغات فیس بوک برای بازاریابی مراقبت های بهداشتی

در مقایسه با سئوی طولانی مدت، یک استراتژی تبلیغاتی مناسب در فیس بوک می تواند نتایج را بسیار سریعتر ارائه دهد، اگرچه نه به سرعت PPC. با این حال، برای اینکه تبلیغات فیس بوک کار کند، یک استراتژی تمام قیف ضروری است.

یک استراتژی تبلیغاتی تمام قیف چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است، یک استراتژی تمام قیف، پیام های کمپین شما را با توجه به هر مرحله از سفر مشتری شما تنظیم می کند. این یک استراتژی جامع است که TOF، MOF، و BOF را پوشش می‌دهد، از مخاطبانی که به تازگی شروع به نشان دادن علاقه به کسانی که در شرف تبدیل هستند، شده است.

افزایش حجم بیمار

از تبلیغات فیس بوک برای افزایش دید تمرین خود استفاده کنید

تبلیغات فیس بوک می تواند به شما کمک کند دیده شدن عملکرد خود را افزایش دهید و آگاهی از برند را ایجاد کنید.

از آنجایی که یک استراتژی تمام قیف، مخاطبان هدف شما را در طول سفر هدایت می‌کند، اغلب می‌تواند هزینه کلی تولید یک سرنخ در انتهای قیف را کاهش دهد.

 

برای ایجاد یک استراتژی موفق کامل قیف، به موارد زیر توجه کنید:

آگاهی از برند: از کمپین هایی که مخاطبان TOF را هدف قرار می دهند، برای افزایش آگاهی کلی از برند خود استفاده کنید. استراتژی تبلیغات پولی خود را با محتوای رسانه های اجتماعی ارگانیک خود ادغام کنید تا مشتریان بالقوه را جذب کنید و سفر بیمار آنها را آغاز کنید.

طراحی سایت رادیولوژی
ادامه مطلب

 شما نمی توانید از همان پیام برای مخاطبان مرحله آگاهی و مخاطبان مرحله تبدیلی استفاده کنید. سفارشی کردن پیام‌های شما، که شامل نسخه تبلیغاتی، خلاقیت‌ها و CTA می‌شود، بر اساس مرحله سفر مشتری مخاطبان، به میزان قابل توجهی CTR و تعامل شما را افزایش می‌دهد.

هدف گذاری مجدد: یک استراتژی تمام قیف با هدف قرار دادن مجدد بازدیدکنندگان وب سایت، کاربران برنامه، یا افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی درگیر شده اند، در کنار بیمار آینده شما حرکت می کند، به این معنی که آنها برند شما را در تمام لحظات تصمیم گیری در مقابل خود مشاهده می‌کنند.

شما می توانید تعامل با مخاطبان MOF را تقویت کنید.

انواع تبلیغات را متنوع کنید: قالب تبلیغات امروزی فراتر از عکس ها و ویدیوهای ساده است. همانطور که پلتفرم همچنان به توسعه خود ادامه می دهد، کسب و کارها اکنون می توانند چرخ فلک ها، فرم های تولید سرنخ، تجربیات منحصر به فرد تلفن همراه، حتی واقعیت افزوده را در خود جای دهند!

تبدیل افزایش حجم بیمار را آسان کنید:

 مطمئن شوید که تبدیل در طول کمپین شما آسان است، خواه یک کلیک روی یک صفحه فرود، دکمه ای برای دنبال کردن یا یک تجربه مستقیم از فیس بوک باشد. به یاد داشته باشید، هدف نهایی تبلیغات فیس بوک شما افزایش حجم بیمار است.

افزایش حجم بیمار

مطمئن شوید که همه راه ها به وب سایت شما منتهی می شوند

در نهایت هدف شما افزایش حجم بیمار است. چه بیمار با شماره آگهی PPC شما تماس گرفته باشد چه یک قرار آنلاین گرفته باشد، می توانید تضمین کنید که در برخی مواقع در وب سایت شما قرار گرفته است، به همین دلیل است که استراتژی هایی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم نمی توانند بدون پاسخگویی به پتانسیل کامل خود برسند.

به عبارت دیگر، وب سایت شما مرکز استراتژی جذب بیمار شما است. از یک طرف، وب سایت شما کانال اصلی ارتباط شما با موتورهای جستجو است که به شما امکان می دهد توسط بسیاری از کاربرانی که به دنبال راه حل سلامت هستند دیده شوید. از سوی دیگر، وب سایت شما میز دیجیتالی است که یا با لبخندی گرم از بیماران آینده شما استقبال می کند یا بلافاصله آنها را دور می کند. بنابراین، شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما یک تجربه ساده و یکپارچه برای بیماران احتمالی و فعلی شما ایجاد می کند.

این سوالات را از خود بپرسید:

آیا ناوبری سایت شما منطقی است؟ آیا بیماران می توانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند؟

آیا همه اطلاعات مهم و ارزشمند در ابتدا ارائه می شوند؟

آیا سایت شما می تواند به سرعت و به درستی در همه دستگاه ها بارگذاری شود؟

آیا محتوای سایت شما به موقع و معتبر است؟

اگر به هر یک از این سؤالات پاسخ منفی دادید، وقت آن است که تجربه وب بهتری برای بیماران خود ایجاد کنید. به هر حال، این افراد هستند که حجم بیماران شما را جبران می کنند. بنابراین، به بیماران خود اجازه دهید استراتژی‌های کسب شما را راهنمایی کنند، چه این به معنای یافتن یک ابزار زمان‌بندی آنلاین ساده‌تر یا بهینه‌سازی فهرست‌های محلی باشد.

در پایان، در واقع شما بهتر است کاملاً روی برآوردن نیازهای بیماران خود متمرکز بمانید، چرا که این همان چیزی است که برای رشد به آن نیاز دارید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *