سه نمونه از شرکت های مراقبت های بهداشتی که از کمپین تبلیغاتی گوگل برای ایجاد لید استفاده می کنند

کمپین تبلیغاتی پولی گوگل
به این محتوا امتیاز دهید

احتمالاً روی بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه‌گذاری کرده‌اید و شاید حتی شاهد افزایش ترافیک بوده‌اید، اما هنوز به اندازه کافی لید را برای رسیدن به اهداف رشد خود تبدیل نمی‌کنید. اگر می‌خواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و سئو برای شما کارآمد نیست، ممکن است بخواهید کمپین تبلیغاتی جستجوی پولی را در نظر بگیرید. جستجوی پولی، به‌ویژه Google Ads، می‌تواند شما را به سرعت در مقابل یک مخاطب بزرگ و بسیار هدفمند قرار دهد.

با جستجوی پولی، لازم نیست نگران انتشار محتوای وبلاگ، پست مهمان، ایجاد بک لینک یا هر چیز دیگری باشید. این کار می تواند یک روش سریع و موثر برای تولید سرنخ باشد. در این مقاله، به شما نشان خواهم داد که چگونه جستجوی پولی می‌تواند به شما کمک کند تا ترافیک باکیفیت، سرنخ‌ها و در نهایت بیماران را به مطب یا بیمارستان خود هدایت کنید.

این مقاله از دو بخش تشکیل شده است. ابتدا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سه شرکت مراقبت های بهداشتی با Google Ads سرنخ ایجاد می کنند. سپس، بهترین شیوه های PPC را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانید کمپین های موثری با بازگشت سرمایه بالا ایجاد کنید.

سه شرکت بهداشت و درمان با کمپین های تبلیغاتی موفق گوگل

اگر تا به حال شک داشته اید که جستجوی پولی می تواند منجر به جذب مشتریان واقعی شود، باید این مطالعات موردی را از سه شرکت بهداشتی که کمپین های تبلیغاتی گوگل را راه اندازی کرده اند، بخوانید:

۱- مراقبت فوری CareSpot

CareSpot یک مرکز مراقبت فوری با مکان هایی در سراسر ایالات متحده است. آنها مراقبت های با کیفیت بالا را ارائه می دهند که یک جایگزین مقرون به صرفه برای اتاق اورژانس است. به عنوان یک کسب و کار چند مکانی، آنها نیازهای منحصر به فردی برای استراتژی PPC خود داشتند: بسیار حائز اهمیت بود که کمپین های تبلیغاتی گوگل آنها با یکدیگر رقابت نکنند. برای دستیابی به این هدف، استراتژی PPC آنها بر روی یک رویکرد 4 وجهی متمرکز شده است:

بودجه های سطح مرکزی

ژئوفنسینگ

کلمات کلیدی پاسخ مستقیم

ساختار تبلیغات

بودجه‌های جداگانه در سطح مرکز به هر مکان CareSpot اجازه می‌داد تا کمپین PPC خود را با بودجه جداگانه داشته باشد. این به آنها اجازه داد تا بودجه را به طور مؤثرتری مدیریت کنند و هزینه را به کمپین هایی اختصاص دهند که در آن سرنخ ها با هزینه کمتری به دست می آمد.

کمپین تبلیغاتی

CareSpot Google AdWords

در نتیجه این رویکرد 4 شاخه ای، CareSpot  در 50 درصد جستجوها رتبه 1 را در فهرست نقشه های محلی کسب کرد. آنها همچنین در 97 درصد جستجوها در موقعیت های 1-3 (بسته سه گانه قابل مشاهده) لیست نقشه ها قرار گرفتند.

وقتی در بالای لیست نقشه ها رتبه بندی می کنید، سرنخ های بیشتری دریافت می کنید. طی یک دوره 9 ماهه، CareSpot 173880  سرنخ دیجیتالی را به دست آورد.

 

۲) دانشکده پزشکی ترینیتی

در حالی که جستجوی ارگانیک برای موفقیت بلندمدت دیجیتال مفید است، اگر می‌خواهید نتایج فوری ببینید، ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری در جستجوی پولی داشته باشید. دانشکده پزشکی ترینیتی اهداف رشد تهاجمی داشت و تصمیم گرفت که Google Ads نتایج مورد نیاز را به آنها برساند.

خوشبختانه، آنها توانستند تحقیقات کلیدواژه SEO خود را برای شروع کمپین PPC خود به سرعت انجام دهند. از آنجایی که آنها قبلاً کلمات کلیدی را که مردم برای جستجو استفاده می‌کردند شناسایی کرده بودند، فقط باید هدف خود را به‌خوبی تنظیم می‌کردند.

اگر می خواهید هزینه تبلیغات و نرخ هزینه هر کلیک را کاهش دهید، باید مطمئن شوید که تبلیغات شما به مخاطبان اشتباهی نمایش داده نمی شود.( اگر کسی شانسی برای تبدیل شدن به مشتری پولی ندارد، چرا به او تبلیغ نشان می دهد؟ )

دانشکده پزشکی ترینیتی یک لیست کلیدواژه منفی ایجاد کرد که تضمین می کرد تبلیغات آنها فقط به جستجوگران واجد شرایط نشان داده می شود.

 

تبلیغات گوگل سه گانه

در ارتباط با تبلیغات گوگل، آنها همچنین یک کمپین تبلیغاتی تکمیلی برای افزایش آگاهی از برند راه اندازی کردند. تبلیغات گرافیکی بر اساس ارتباط آنها با کلمات کلیدی خاص، تحقیقات شخصیت بیمار و اگر قبلاً از وب سایت ترینیتی بازدید کرده بودند، در وب سایت های هدفمند نمایش داده می شد.

آژانس تبلیغاتی کلینیک دندانپزشکی
ادامه مطلب

دانشکده پزشکی ترینیتی از انواع استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به نتایج چشمگیر استفاده کرد. در سه ماه، آنها شاهد افزایش 12 درصدی در برنامه های کاربردی از سرنخ های واجد شرایط بودند.

 

۳) شبکه بهداشت و درمان انیشتین

شبکه بهداشت و درمان آلبرت انیشتین یک سازمان خصوصی غیرانتفاعی مراقبت های بهداشتی مستقر در فیلادلفیا، منطقه پنسیلوانیا در ایالات متحده است. این منطقه با بیش از 20 بیمارستان رقابت می کند. شبکه مراقبت های بهداشتی انیشتین می خواست آگاهی از برند خود را افزایش دهد، رویکرد اول بیمار خود را ترویج کند و سرنخ های بیشتری ایجاد کند.

کمپین تبلیغاتی گوگل آنها با پاسخ دادن به سوالات در هر مرحله از سفر بیمار، به دنبال پاسخگویی به نیازهای بیمار بالقوه بود. با فراهم کردن دسترسی آسان به اطلاعات با کیفیت بالا، آنها می توانند اعتماد به برند خود را افزایش دهند.

کمپین PPC از این تاکتیک ها استفاده کرد:

 

تجدید ساختار کمپین

بازبینی کپی آگهی

تجربه بهتر صفحه فرود

شبکه مراقبت بهداشتی انیشتین از طریق کمپین تبلیغاتی جدید خود در گوگل، درخواست‌های قرار آنلاین را 197 درصد افزایش داد.

اصول اولیه تبلیغات گوگل

اکنون که دیدید دیگر شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی چگونه با استفاده از Google Ads سرنخ ایجاد کرده‌اند، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

کمپین تبلیغاتی پولیاولین قدم این است که کلمات کلیدی را تعیین کنید که قوی هستند

زمانی که کاربران کلمات کلیدی مورد نظر شما را وارد می‌کنند مشتریان در گوگل جستجو می‌کنند، سپس یک کمپین تبلیغاتی PPC ایجاد می‌کنند که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می‌شود.

شما به احتمال زیاد تنها بیمارستان یا مطب پزشکی نیستید که به بیماران بالقوه در صنعت یا محل خود تبلیغات ارائه می دهد. رقبای شما نیز می توانند کمپین های تبلیغاتی را با استفاده از کلمات کلیدی مشابه شما ایجاد کنند..

برای اینکه وقتی شخصی از کلمات کلیدی شما استفاده می کند تبلیغ شما نمایش داده شود، باید بالاترین قیمت پیشنهادی را برای آن کلمات کلیدی ارسال کنید. هنگامی که کمپین تبلیغاتی گوگل خود را راه اندازی می کنید، باید حداکثر پیشنهاد خود را تعیین کنید. احتمال نمایش آگهی شما در یک موتور جستجو مستقیماً با مبلغی که مایلید برای هر کلیک بپردازید، متناسب است.

به عبارت دیگر، هرچه تمایل بیشتری به پرداخت به ازای هر کلیک داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغ شما در نتایج جستجو نمایش داده شود (به همین دلیل است که جستجوی پولی اغلب PPC نامیده می شود که به معنای پرداخت به ازای کلیک است

 

در زیر اجزای اساسی یک کمپین تبلیغاتی گوگل آورده شده است.

صفحه وب یا صفحه وب

حساب Google Ads

فهرست کلمات کلیدی هدفمند

گرافیک تبلیغاتی یا کپی آگهی

جزئیات پرداخت

اگر صاحب بیمارستان یا مطب پزشکی هستید که به دنبال ایجاد سرنخ با استفاده از Google Ads هستید، مراحل زیر را باید دنبال کنید:

 

۱) برنامه ریزی هزینه برای کمپین

یکی از سوالات متداول در رابطه با تبلیغات گوگل این است که “چقدر باید برای کمپین تبلیغات گوگل هزینه کنم؟” توصیه ما این است که کمپین خود را بر اساس بودجه خود راه اندازی کنید و حدود آن مقدار را بهینه کنید. استراتژی بازاریابی خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که Google Ads چگونه در استراتژی بازاریابی کلی شما قرار می گیرد. آیا این یک عنصر حیاتی است که برای تولید همه سرنخ های خود روی آن حساب می کنید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید پول بیشتری به بودجه خود اختصاص دهید.

همچنین بهتر است که بدانید رقبای شما چقدر در جستجوی پولی سرمایه گذاری می کند. آنها چقدر برای کلمات کلیدی شما پیشنهاد می دهند؟ میانگین هزینه هر کلیک برای کلمات کلیدی مورد نظر شما چقدر است؟ شما می توانید از Google Keywords Planner برای کشف بسیاری از این اطلاعات استفاده کنید.

هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید، می‌توانید یک برنامه هزینه برای کمپین تبلیغاتی Google خود ایجاد کنید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ممکن است بخواهید با یک آژانس تماس بگیرید تا به شما در برنامه ریزی بودجه کمپین خود کمک کند تا بیهوده هزینه نکنید. اگر می خواهید در مورد خدمات مدیریت PPC ما صحبت کنید، می توانید با بازاریابی دیجیتال ما تماس بگیرید.

ایده های بازاریابی مجدد برای جذب بیماران جدید دندانپزشکی
ادامه مطلب

 

۲) کلمات کلیدی را برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کنید

بعد از اینکه بودجه خود را مشخص کردید، کاری که باید انجام دهید این است که بهترین کلمات کلیدی برای کمپین تبلیغات گوگل خود را بررسی کنید. اینها باید کلمات کلیدی مرتبطی باشند که می خواهید وب سایت یا صفحه وب شما بر اساس محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نشان داده شود.

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل یکی از بهترین ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی است.

این ابزار به شما کمک می کند تا بر اساس حجم جستجو و رقابت بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغ خود پیدا کنید. همچنین هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغ شما را به شما نشان می دهد. CPC  به نرخی اشاره دارد که به ازای هر کلیک روی تبلیغ شما از شما دریافت می شود.

چگونه مشتریان به وب سایت شما رسیدند؟

یکی دیگر از روش‌های موثر در انجام تحقیقات کلمات کلیدی این است که از مشتریان بپرسید که چگونه شما را پیدا کرده‌اند. هنگام جستجوی اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما، آنچه را که در نوار جستجو تایپ کرده اند، بیابید.

 شما همچنین می توانید به آنچه آنها در سیستم عامل های دیجیتال می گویند گوش دهید. مردم اغلب برای پرسیدن سوال به انجمن ها یا رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. این نوع اطلاعات اغلب در طول توسعه شخصیت خریدار جمع آوری می شود.

بررسی کمپین تبلیغاتی

۳) یک صفحه وب  بسازید که با نسخه تبلیغاتی شما مطابقت داشته باشد

هنگامی که کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد می کنید، باید به یک صفحه وب  لینک دهید. در حالی که اولین فکر شما ممکن است این باشد که فقط به صفحه اصلی یا صفحه محصول خود پیوند دهید، ممکن است انتخاب بهتری وجود داشته باشد. بسته به محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید، اگر از صفحه وب سفارشی استفاده می کنید، ممکن است کلیک های بیشتری را به سرنخ تبدیل کنید.

چه در مورد یک صفحه وب یا صفحه دیگری در وب سایت خود تصمیم بگیرید، نسخه تبلیغاتی شما باید با صفحه وب شما مطابقت داشته باشد. وقتی مشتریان بالقوه روی نسخه تبلیغاتی شما کلیک می کنند، انتظار دارند که صفحه وب  با چیزی که روی آن کلیک کرده اند مرتبط باشد.

اگر نسخه تبلیغاتی گوگل شما امیدوار کننده است اما محتوای صفحه وب شما با تبلیغ شما مطابقت ندارد، تجربه ضعیفی را به مشتریان خود ارائه خواهید کرد. آن‌ها گیج می‌شوند و چاره‌ای جز ترک صفحه وب شما نخواهند داشت که منجر به هدر رفتن کلیک و هزینه تبلیغات می‌شود.

بنابراین، تراز کردن نسخه تبلیغاتی خود با صفحه وب یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید در صورت ایجاد کلیک‌هایی که منجر به سرنخ می‌شوند، اتخاذ کنید.

۴)  ایجاد چندین گروه تبلیغاتی در یک کمپین

هنگامی که کاربر جستجوگر یک کلمه کلیدی خاص (مثلاً مدیریت پروژه) را در گوگل جستجو می کند، الگوریتم Google Ads به طور خودکار نتایج مرتبط را برای آن کلمه کلیدی پیدا می کند. اگر کلمه کلیدی جستجو شده با کلمات کلیدی مطابقت داشته باشد، تبلیغ شما به جستجوگر نشان داده می شود

به یاد داشته باشید که ویژگی و توضیحات تبلیغ شما باید با کلمه کلیدی که باعث نمایش تبلیغ شما می شود مرتبط باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که جستجوگران به دنبال «کمر درد» در نوار جستجو می‌گردند، نسخه تبلیغاتی شما باید کاربرانی را که به دنبال درمان کمردرد هستند، مخاطب قرار دهد. هرچه تبلیغ شما برای کلمات کلیدی کاربران کاربرد بیشتری داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها بخواهند به صفحه وب شما حرکت کنند.

 

۵). ایجاد تبلیغات در GOOGLE ADS

اکنون که در مورد نحوه راه اندازی کمپین خود صحبت کردیم، بیایید در مورد خود تبلیغات صحبت کنیم. در حالی که پس زمینه کمپین شما مهم است، تبلیغات شما همان چیزی است که بیماران بالقوه می بینند.تبلیغات باید به خوبی ساخته شوند تا کمپین تبلیغاتی شما موفق باشد. اگر تبلیغات شما ضعیف طراحی شده باشد، از زبان گیج کننده استفاده کنید یا CTA ضعیفی داشته باشید، هیچ کس روی آنها کلیک نمی کند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در ایجاد کمپین های جستجوی پولی موثر کمک می کند:

48 نکته کلیدی در مدیریت دندانپزشکی
ادامه مطلب

روی ارتباط تمرکز کنید

هنگام ایجاد یک کمپین PPC برای بیمارستان یا مطب پزشکی خود، اولین چیزی که باید اطمینان حاصل کنید این است که نسخه تبلیغاتی شما با هدف جستجوگر هماهنگ باشد. هنگام برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی خود، به شخصیت خریدار یا شخصیت بیمار خود توجه کنید. به مشکلاتی که بیمارانتان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند فکر کنید. چه سوالاتی دارند؟ آنها امیدوارند چه مزایایی دریافت کنند؟ از همان زبانی که آنها استفاده می کنند استفاده کنید تا کپی تبلیغ شما با آنها طنین انداز شود و روی آن کلیک کنند.

هرچه تبلیغات شما با جمعیت هدف شما مرتبط تر باشد، احتمال کلیک روی آنها بیشتر می شود.

تبلیغات با عملکرد بالا با نرخ کلیک بالا (CTR) معمولاً رتبه تبلیغات بالاتری دارند. رتبه آگهی مقداری است که برای تعیین موقعیت تبلیغ شما نسبت به سایر تبلیغات استفاده می شود. گوگل رتبه آگهی را بر اساس عوامل متعددی از جمله مبلغ پیشنهادی شما و ارتباط آگهی اختصاص می دهد.

در صورت امکان، سعی کنید تبلیغ خود را از تبلیغات رقبای خود متفاوت کنید. در حالی که می‌خواهید نسخه تبلیغاتی خود را منحصر به فرد و جذاب کنید، مراقب باشید که خیلی طنزگونه نباشد یا از اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید، زیرا ممکن است مردم متوجه نشوند که شما چه می‌گویید. در نهایت، شما می‌خواهید درک محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید را برای مخاطب هدف خود آسان کنید و بهترین پاسخ را برای سؤال جستجوی آنها دارید.

 

از یک تماس برای اقدام ساده و مستقیم استفاده کنید

 

شما می خواهید از هر کلیک روی تبلیغ خود، سرنخ ایجاد کنید. بنابراین، هنگامی که یک مشتری بالقوه به وب سایت شما می رسد، باید آنها را وادار به انجام کاری کنید.

فراخوان برای اقدام شما را می توان به چندین روش مختلف ساختار داد:

فرم نقل قول

پرسشنامه

دکمه تماس

نکته قابل توجه این است که ایجاد تبلیغات با کلمات وسوسه انگیز مانند; پیشنهاد، رایگان و تخفیف شانس شما را برای ایجاد کلیک و سرنخ بیشتر افزایش می دهد.

از زبان اسپم استفاده نکنید

تبلیغات شما باید حرفه ای و ارزشمند باشد. نیازی به استفاده از ALL CAPS نیست، به صورت رایگان اسپم نکنید و از MiX CaSeS در نسخه تبلیغاتی خود اجتناب کنید. تا حد امکان از زبان بیمار مورد نظر خود استفاده کنید.

کمپین تبلیغاتی

۶). کپی آگهی آزمایشی A/B

پس از اینکه صفحه وب و تبلیغات خود را ایجاد کردید و کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، باید به نحوه اندازه گیری عملکرد تبلیغات خود فکر کنید.

با ایجاد چندین آگهی، می‌توانید تست کنید که کدام تبلیغ بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده، کپی آگهی و صفحه وب بهترین عملکرد را دارد.

پس از اجرای تبلیغ، اگر تبلیغ «B» از «A» بهتر بود، می‌توانید تبلیغ «A» را در حالت تعلیق قرار دهید.

عامل دیگری که باید روی آن تمرکز کنید «امتیاز کیفیت» است.

امتیاز کیفیت روش Google برای ارزیابی کیفیت و اهمیت کلمات کلیدی و تبلیغات شما است. Google CPC

شما را با استفاده از امتیاز کیفیت تعیین می‌کند و آن را در حداکثر پیشنهاد شما ضرب می‌کند تا تبلیغ شما را در فرآیند حراج آگهی تعیین کند.

کمپین های کوتاه داده های کافی را ارائه نمی دهند. سعی کنید با کمپین های تبلیغاتی PPC خود سازگار باشید. به این ترتیب، می‌توانید داده‌های کافی برای تصمیم‌گیری آگاهانه که درآمد کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد، تولید کنید.

نتیجه

پلت فرم تبلیغاتی گوگل برای هر مطب یا بیمارستانی که می خواهد به مخاطبان هدف خود در زمان واقعی دست یابد، بدون صرف هزینه زیاد برای تبلیغات سنتی، ضروری است. برخلاف SEO، که برای مشاهده حرکت در رتبه صفحه شما زمان می برد، PPC به شما این امکان را می دهد که بلافاصله در مقابل بیماران بالقوه قرار بگیرید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که آنچه برای یک شرکت مناسب است ممکن است لزوماً برای شما به موفقیت تبدیل نشود. از آنجایی که صنایع و مخاطبان نیز متفاوت هستند، انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی، توسعه تبلیغات بسیار مرتبط و آزمایش مداوم کمپین های خود بسیار مهم است.

اگر قبلاً به تبلیغات PPC پرداخته اید اما سریع آن را رها کرده اید، ممکن است بخواهید در مورد آن تجدید نظر کنید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *