تولید فیلم تبلیغاتی برند  

بازدهی فیلم تبلیغاتی برند
به این محتوا امتیاز دهید

سرمایه گذارانی که می خواهند تجارت خود را گسترش دهند می دانند که باید به فعالیت های تبلیغاتی که باعث افزایش آگاهی از برند می شود، مانند فیلم تبلیغاتی برند و محصول، اهمیت ویژه ای دهند. اگر مصرف کنندگان با داستان یک برند و محصولات ارتباط برقرار کنند، وفاداری آنها نسبت به برند افزایش می یابد.

فیلم تبلیغاتی محصولات تولید ویدئوی شرکتی هستند که به صورت بصری و ذهنی با برند و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند. ویدئوهای تبلیغاتی کارخانه نشان می دهد که چه نوع شبکه تولیدی در پس زمینه محصول یا خدمات خریداری شده برای مصرف کنندگان و سرمایه گذاران نهفته است. این روش موثرترین راه برای نشان دادن قدرت تولید و ظرفیت برند و کارخانه شما است.

تولید فیلم تبلیغاتی برند

فیلم تبلیغاتی کارخانه چیست، چرا باید یک فیلم تبلیغاتی داشته باشید؟

وظیفه اصلی فیلم تبلیغاتی کارخانه، تشویق مصرف کنندگان به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما است. ویدئوهای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش خود را افزایش دهید. از نظر آماری شرکت هایی که فیلم تبلیغاتی کارخانه را به صفحات وب سایت خود اضافه می کنند 80٪ بازده بیشتری دریافت می کنند.

خدمات عکاسی پزشکی و عکس‌برداری تجهیزات پزشکی حرفه‌ای
ادامه مطلب

ام بی ای کلینیک به عنوان یک آژانس تبلیغاتی خلاق، تولید فیلم تبلیغاتی شرکتی خاص و خلاقانه را با انجام مطالعات عمیق در مورد موضوعات مختلف با توجه به نیازهای برند شما ، مانند تبلیغی که فرهنگ و داستان شرکت را نشان می دهد،  محصول یا خدمات برند را به بهترین شکل ممکن معرفی می کند.

 

زمینه های مختلفی  که از فیلم تبلیغاتی برند استفاده می شود

  1. رسانه های اجتماعی
  2. صفحه وب سایت
  3. ایمیل های بازاریابی
  4. ارائه برای سرمایه گذاران بالقوه و سهامداران ی که مایل به آشنایی بیشتر با روند کاری شما هستند

تولید فیلم تبلیغاتی کارخانجات

عصر جدید در تهیه فیلم تبلیغاتی برند با استفاده از درون

نماهای تهیه شده توسط درون در کارخانه منجر به شکل گیری عصر جدیدی در فیلم های تبلیغاتی شده است. پرسپکتیو تصویری که چشم انسان از ارتفاع متوسط ​​170 سانتی‌متری دریافت می‌کند، به لطف دوربین‌های پهپاد، امکان دید بسیار بالاتری از پرواز پرندگان را فراهم کرده است. در حالی که قبلاً برای استفاده از این ویژگی نیاز به تولیدات بسیار پرهزینه مانند تصاویر هلیکوپتر بود، اکنون به لطف دوربین های درون هزینه آن بسیار کاهش یافته است.

فیلمبرداری با درون مزایای مختلفی به خصوص در فیلم تبلیغاتی برند دارد. نمای کامل از موقعیت مکانی، حجم و ظرفیت تولید کارخانه این فرصت را برای مصرف کنندگان و شرکای سرمایه گذاری بالقوه برای مشاهده و درک فرآیندهای تولید فراهم می کند.

ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی عکاسی ، طراحی و دیجیتال، نقش مهمی در معرفی برند شما به بهترین شکل ممکن داریم. در حین فیلمبرداری ویدیوهای تبلیغاتی، ما با ارائه خدمات فیلمبردارب با استفاده از درون  و بسیاری از خدمات جانبی دیگر، به روند تولید شما کمک می کنیم.

بهترین روش های بازسازی شهرت برند
ادامه مطلب

 

روند فیلمبرداری فیلم تبلیغاتی برند چگونه است؟

روند فیلمبرداری فیلم تبلیغاتی کارخانه چگونه است؟ اول از همه، ما با گوش دادن به صحبت های شما با تیم خلاق و هنری خود یک جلسه برای بررسی تمامی جوانب پروژه شما می پردازیم. ما با ارزیابی داستان تاسیس کسب و کار شما، دیروز، امروز، هدف فردا و موقعیت آن در حوزه مورد نظر، تحلیل می کنیم که برند شما به کدام جهت در این بازار رقابتی سوق داده شود.

ما با بازدید از کارخانه شما با دیدی سینماتوگرافی تجزیه و تحلیل می کنیم. پس از تکمیل شناسایی مکان و برند، در طول مراحل فیلمبرداری و پس از فیلمبرداری، مطابق با تحلیل مخاطبان هدف و هویت سازمانی مورد نظر، مراحل اولیه فیلمبرداری را تعیین می کنیم.

 

 اشتباهات رایج تولید فیلم تبلیغاتی برند

اشتباهاتی که هنگام فیلمبرداری فیلم تبلیغاتی برند رخ داده است

بسیاری از آژانس ها با وجود تجربه بسیار زیاد خود در مورد فیلمبرداری فیلم های تبلیغاتی اشتباه می کنند. اشتباهات رایج و دیدگاه خودمان در هنگام فیلمبرداری فیلم تبلیغاتی امکانات را به اختصار بیان کرده ایم:

 

انتخاب فضای اشتباه:

 فضای تعیین شده می تواند فیلم تبلیغاتی را جذاب و همچنین نامفهوم کند. فضای تاریک، حواس پرتی و شلوغ حواس بیننده را پرت می کند.

تغییر تمرکز:

 اکثر آژانس تبلیغاتی هنگام تجزیه و تحلیل نیازهای تجاری سعی می کنند موارد زیادی را در یک ویدیو پوشش دهند. مشتریان بالقوه در فیلم‌های تبلیغاتی که محتوای ویدیویی شلوغی دارند، نمی‌توانند  حول یک محور مشخص تمرکز کنند، احساس سردرگمی می‌کنند.

ویدیوهایی که بیش از حد طولانی هستند:

 ویدیوهای بیش از حد طولانی تمام هدف فیلم تبلیغاتی را با شکست روبرو می کند، زیرا هم برای سرمایه گذاران و هم برای سهامداران و هم برای مشتریان بالقوه خسته کننده خواهد بود.

فرهنگ دیجیتال
ادامه مطلب

استفاده نادرست از استراتژی های سئو:

 ویدیوی تبلیغاتی; می تواند تقاضای مورد انتظار را ایجاد کند به کار دقیق روی بسیاری از مسائل به ظاهر جزئی، مانند انتخاب عنوان، توضیحات ویدئو، ارتباط رسانه های اجتماعی نیاز دارد تا بتواند موفقیت را به همراه داشته باشند.

عدم هدف قرار دادن مخاطب مناسب:

ویدیوی تبلیغاتی باید به بازار و مشخصات مصرف کننده خاصی هدایت شود. یک فیلم تبلیغاتی که بدون تحلیل های جامعه شناختی از مخاطب هدف تهیه شود، شکست خواهد خورد زیرا به سمت اهداف برند حرکت نمی کند.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *