مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل برای کلینیک شما

اپلیکیشن موبایل برای کلینیک
به این محتوا امتیاز دهید

پس از همه گیری استفاده از اینترنت، به کارگیری و استفاده از اینترنت بیشترین افزایش (10.2 درصد) را در ده سال گذشته تجربه کرد، این در حالیست که استفاده از اپلیکیشن موبایل برای کلینیک نیز سهم خود را از این افزایش گرفت و 40 درصد افزایش را نشان داد. به طور مشابه در زمینه سلامت، استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه برای کاربرد فناوری برای کلینیک های دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ما همیشه در تلاش هستیم تا به کلینیک های دندانپزشکی کمک کنیم تا با فناوری ادغام شوند و آنها را قادر به صرفه جویی در زمان و انجام کارهای ساده در این دوره زمانی که کاغذ با دیجیتال جایگزین می شود، می کنیم. در این مقاله در مورد مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل در کلینیک های دندانپزشکی صحبت خواهیم کرد.

مستقل بودن اپلیکیشن موبایل برای کلینیک از مکان و زمان:

یکی از بزرگترین مزایای فناوری این است که شما می توانید کار خود را هر زمان که بخواهید و در هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید انجام دهید.. شما می توانید از تحولات کلینیک خود مطلع شوید، سوابق بیماران خود را بررسی کنید، وظایفی را به کارمندان خود محول کنید و از راه دور کلینیک خود را از طریق تلفن، در تعطیلات، در خانه، ملاقات با اقوام یا در یک جلسه، مدیریت کنید.

سهولت استفاده اپلیکیشن موبایل برای کلینیک:

استفاده گسترده از تلفن، آن را به یک مزیت بزرگ برای دسترسی به اپلیکیشن های ثبت نام بیمار و نوبت دهی کلینیک های دندانپزشکی از طریق موبایل تبدیل کرده است. همه پزشکان، منشی یا اپراتور نوبت دهی ندارند، در چنین مواردی، اپلیکیشن موبایل امکان انجام تراکنش ها را از طریق تلفن فراهم می کند. لزوم تهیه کامپیوتر برای کارکنان از بین می‌رود و هزینه آن کاهش می یابد.

دسترسی:

به لطف اپلیکیشن موبایل برای دندانپزشکی، هم مدیر کلینیک، هم پزشکان، هم کارورزان و هم تیم دبیرخانه می توانند کارهای خود را از طریق تلفن انجام دهند. مدیران می توانند در هر زمان با یک کلیک از تلفن همراه خود وظایفی را تعیین کنند. از سوی دیگر، پزشکان می‌توانند نوبت‌های خود را مشاهده و مدیریت کنند، و وضعیت بیماران خود را دنبال کنند، بنابراین می‌توانند در یک ارتباط واحد تمامی کارهای انجام شده و قابل اجرا در کلینیک را مشاهده کنند.

علاوه بر این، در صورت بروز اختلال یا ایجاد مشکل در روند کاری که ممکن است بعداً در کلینیک ایجاد شود، می توانید به راحتی آن را با داده های خود که به طور خودکار بلافاصله ثبت می شود کنترل کنید. بزرگترین مشکلات ثبت تراکنش های انجام شده با اوراق، گم شدن اوراق و ناتوانی در یافتن سریع رکورد مورد نظر است.

به لطف اپلیکیشن های موبایلی که از فناوری ابری استفاده می کنند، این مشکلات مربوط به گذشته است. هنگامی که کلمه ای متعلق به هر بیمار یا قرار ملاقاتی که باید در برنامه با نرم افزار موبایل جستجو شود، در بخش جستجو تایپ می شود، به لطف بهینه سازی جستجوی پیشرفته، فوراً در دسترس قرار می‌گیرد .

سهولت عملیات:

توانایی انجام کارهایی که می توان روی رایانه و همچنین در تلفن همراه انجام داد، کلینیک ها را از دردسر بزرگی رهایی می‌بخشد . تمامی پرسنل بالینی مجاز، پس از دانلود اپلیکیشن تلفن همراه خود می توانند بیماران را ثبت نام کنند.

علاوه بر این، می توان نوبت در کلینیک گرفت، نوبت به پزشکان یا نوبت قبلی لغو شود. علاوه بر این، نرم افزار مدیریت بالینی امکان کنترل قرار آنلاین و تجزیه و تحلیل دقیق قرارهای لغو شده یا به تعویق افتاده را فراهم می کند. در زمینه مالی، بسیاری از ویژگی ها مانند افزودن پرداخت ها و وارد کردن پرداخت ها در دسترس تیم بالینی است.

برنامه تلفن همراه  به بیماران شما اجازه می دهد تا قرار ملاقات و ویزیت تهیه کنند، هزینه ها را پرداخت کنند، سؤال‌های مورد نیاز را در میان بگذراند و بازخورد خود را در تلفن های خود ارسال کنند. با این حال، برنامه ما می‌تواند اعلان‌های فوری را به بیماران ارائه دهد که اطلاعات مهمی مانند جاهای خالی ویزیت لحظه آخری را منتقل می‌کنند.

این واقعیت که بیماران می توانند روش های خود را تا حد زیادی انجام دهند، کلینیک شما را مورد علاقه آنها قرار می دهد و به لطف  ، سیستم مدیریت بالینی، می توانید بیمار خود را با خیال راحت ویزیت کنید.

هنگامی که بیماران شما اطلاع پیدا می‌کنند که کلینیک شما با فناوری‌های روز دنیا  یکپارچه شده است، بدون هیچ گونه احتمال اشتباه یا کوتاهی که ممکن است از غفلت انسان، به ویژه شدت یا فراموشی ناشی شود، احساس راحتی کنند. به عنوان گروه تبلیغات پزشکی ، ما می دانیم که جلب اعتماد بیمار برای شما چقدر مهم است و به عنوان یک تیم برای این کار سخت تلاش می کنیم.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل