طراحی سایت رادیولوژی

نحوه طراحی ویژگی هایی که تبدیل وب‌سایت رادیولوژی شما را افزایش می‌دهد:

 

مردم تقریباً همه چیز را آنلاین جستجو می‌کنند و این شامل مراکز رادیولوژی نیز می‌شود. با افزایش تعداد افرادی که در اینترنت وب گردی می‌کنند، رقابت در طراحی سایت رادیولوژی نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مدت زمانی که بینندگان برای تحت تأثیر قرار دادن یا ناامید کردن سایت شما می‌گذارند کاهش می‌یابد.

در واقع 0.05 ثانیه طول می‌کشد تا یک بیننده متوسط ​​سایت تصمیم بگیرد که آیا یک وب‌سایت برای او مفید است یا نه.

مردم خیلی سریع در مورد کسب و کارها فقط با یک نگاه سریع به وب‌سایت شما قضاوت می‌کنند. واضح است که جذابیت بصری و قابلیت استفاده سایت شما تأثیر زیادی بر مدت زمان ماندن افراد در وب‌سایت شما دارد.

ویژگی های وب‌سایت به خوبی طراحی شده برای وب‌سایت‌های رادیولوژی می‌توانند بیماران جدید بیشتری را برای سایت شما ارائه دهند.

این ویژگی ها به افراد کمک می‌کنند تا به سرعت بدون نیروی مغزی زیاد به هدف خود برسند.

 

دکمه‌ای که به خوبی برای کسب و کار رادیولوژی طراحی شده است:

رنگ، موقعیت و جمله بندی روی دکمه‌های شما همگی در میزان احتمال کلیک افراد بر روی آن نقش دارند.

بدون دکمه‌های روشن، بازدیدکنندگان وب‌سایت رادیولوژی باید  سایت را غربال کنند تا آنچه را که برای آن آمده‌اند پیدا کنند.

طراحی سایت رادیولوژیتعیین هدف

اول باید خوب بدانی که افراد برای انجام چه کاری به وب‌سایت من می‌آیند؟ و دوست دارم افراد علاقه‌مند به مرکز رادیولوژی من چه کار کنند؟

 اغلب پاسخ‌ها به این صورت است ؟

گرفتن وقت ویزیت

تماس گرفتن با مطب

پرکردن فرم

و…

شما ممکن است بیش از یک هدف برای بازدیدکنندگان سایت خود داشته باشید. اگر این‌طور است، باید آنها را به ترتیب اولویت قرار دهید.

 

 وب‌سایت رادیولوژی هدف متفاوتی دارد

 وب‌سایت رادیولوژی هدف متفاوتی دارد

بلافاصله می‌توانید ببینید که آنها مستقیماً به بیماران جواب نمی‌دهند. وب‌سایت این گروه رادیولوژی هدف دستیابی به مشارکت‌های جدید است. دکمه قرارگیری خوب آنها در صفحه اصلی باعث می‌شود بازدیدکنندگان سایت به راحتی ببینند برای این کار به کجا مراجعه کنند.

ویژگی خود را برجسته کنید:

به‌عنوان‌مثال، دکمه‌های بالای صفحه که رنگارنگ هستند، واقعاً برجسته نیستند زیرا با بقیه صفحه رقابت می‌کنند. مطمئن شوید که دکمه‌های شما به اندازه کافی بزرگ هستند که در یک نگاه آن را ببینید. قرار دادن دکمه خود در ناحیه‌ای که فضای خالی در اطراف آن وجود دارد به برجسته شدن آن کمک می‌کند.

انتخاب رنگ دکمه:

بهترین رنگ برای دکمه شما به تجارت تشخیصی، نام تجاری و طرح سایت شما بستگی دارد. برای بسیاری از مراکز تصویربرداری، بهترین رویکرد این است که رنگی پر جنب و جوش انتخاب کنید که از بقیه صفحه متمایز باشد، اما همچنان با چند عنصر کوچک‌تر طراحی مطابقت داشته باشد تا همه آن را به صورت بصری جمع کند.

متن دکمه:

اکنون که چشم مخاطبان خود را به خود جلب کرده‌اید، اکنون باید آنها را وادار کنید تا روی دکمه کلیک کنند.

سعی کنید متن خود را تا حد امکان خاص کنید تا به مردم اطلاع دهید که کلیک کردن دقیقاً چه کاری برای آنها انجام می‌دهد.

به جای گفتن «با ما تماس بگیرید»، اگر با هدف شما همسو باشد، می‌توانید بگویید: یک قرار ملاقات با ما بگذار

به یاد داشته باشید، یک دکمه خوب طراحی شده تنها بخش کوچکی از وب‌سایت شما است. همه عناصر یک سایت برای داشتن یک سایت رادیولوژی جذاب و مفید نیاز به همکاری بصری و عملکردی دارند.

 در طراحی سایت رادیولوژی چه خدماتی وجود دارد

 در طراحی سایت رادیولوژی چه خدماتی وجود دارد

  1. نوبت دهی آنلاین
  2. دسترسی به سایت رادیولوژی و رسیدن به نتایج مورد نیاز
  3. ثبت نام بیماران در سایت رادیولوژی
  4. درگاه بانکی برای انجام تراکنش‌های سایت رادیولوژی
  5. مشاوره‌ی آنلاین با متخصصان رادیولوژی

 

 در طراحی سایت رادیولوژی چه گزینه‌هایی جای‌گذاری می‌شود:

  1. صفحه‌ی درباره ما
  2. صفحه‌ای برای مقالات
  3. صفحه‌ی محصولات و خدماتی که ارائه می‌شود
  4. صفحه‌ی سؤالات و نظرات بیماران
  5. صفحه اصلی سایت رادیولوژی
  6. صفحه‌ی اسامی پزشکان با کامل آنها

 

ارسال پیام با موبایل

درخواست مشاوره رایگان

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید