قابلیت های تولید محتوا برای وب 3 (Web3) از دیدگاه یک آژانس تبلیغاتی

Web3
به این محتوا امتیاز دهید

قابلیت های تولید محتوا برای وب 3 (Web3) از دیدگاه یک آژانس تبلیغاتی

 

پشت خدمات جدید Razorfish تحت سه پیشنهاد اصلی Web3 سازماندهی شده است: Razorfish Reef، Razorfish Wave و Razorfish Drop. این پیشنهادات مربوط به سه حوزه است که هر برند باید در تولید محتوا برای وب 3 پوشش دهد: محتوا، شبکه و کالاهای مجازی.

“در این چشم انداز دیجیتال جدید، تجربه همه چیز را هدایت می کند، بنابراین منطقی است که مجموعه ای از پیشنهادات را ارائه میدهد که بر ایجاد، تولید و فعال سازی این تجربیات و فضاهای پویا جدید و محصولات و افرادی که در آن زندگی می کنند تمرکز دارد.

Web3 چیست؟

Web3 چیست؟

در طول سال گذشته، بسیاری از برندها به پلتفرم های نوظهور Web3 روی آورده اند. آنها گاهی اوقات به عنوان “متاورس” شناخته می شوند و اغلب با بازی و دنیای مجازی مرتبط هستند. تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان جوان Gen Z ابتدا به این پلتفرم‌ها هجوم می‌آورند و جوامع قوی پیرامون آن‌ها ایجاد می‌کنند.

به همین دلیل است که این نام جدید، Web3، توسط بازاریابان مورد استفاده قرار می گیرد  تا آن را از پلتفرم های اجتماعی قدیمی Web2 مانند فیس بوک و اینستاگرام متمایز کند. با ظهور جوامع جدید Web3، نیاز به برندها برای پر کردن شکاف بین پلتفرم های Web2 و Web3 نیز وجود دارد، بنابراین این نیز یکی از اهداف اصلی Razorfish است.

تولید محتوا برای وب 3

در Web3، Razorfish بر جهان‌های «استعاره باز» مانند Decentraland تأکید می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند کاوش کنند و برندها می‌توانند فعال‌سازی‌های NFT مبتنی بر بلاک چین را تعبیه کنند. آنها همچنین از برندهایی پشتیبانی می کنند که در “پلتفرم بسته” (مانند Fortnite و Roblox) به مخاطبان دسترسی پیدا کنند.

7 نکته مهم در روانشناسی فروش در سال 1403
ادامه مطلب

« همچنین  پلتفرم‌های اجتماعی مانند Discord اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند. «Discord نقش «مرکز جامعه» یک برند را برای فعال‌سازی‌های Metaverse/Web3 بر عهده می‌گیرد، و اکوسیستم‌های جامعه Web2 و Web3 را پل می‌کند.»

Razorfish Reef به ایجاد محتوا در مقیاس برای تجارب Web3، از جمله تجربیات مصرف‌کننده، بازاریابی تأثیرگذار متاورس، و بازی‌های تجارت الکترونیکی می‌پردازد.

«محتوای عالی باید ارزش‌ها و علایق مشترک جامعه‌ای را که به آن خدمت می‌کند منعکس کند و در عین حال سازگار باشد». “قلمرو Web3 ارزش های دست نخورده زیادی را در رابطه ای که برندها می توانند با مخاطبان جوان تر ایجاد کنند، ارائه می دهد، در حالی که به برندها اجازه می دهد برای همه قابل دسترسی باشند

تجارب تعامل Web2/Web3. Razorfish نمی بیند که Web2 به این زودی ها از بین برود.  «همچنین باید Web3 را به عنوان یک توسعه Web2 و یک اکوسیستم دیجیتال کامل دید.

نباید مصرف کنندگان فکر کنند که از Web2 به Web3 می روند آنها در طول روز از این مناظر دیجیتالی مختلف وارد و خارج می شوند تا هر کاری که می خواهند با زندگی دیجیتال خود انجام دهند.” به یاد داشته باشید، در بسیاری از موارد، این افراد بومی وب 3 از پلتفرم های اجتماعی Web2 برای صحبت در مورد آنچه در زندگی Web3 خود انجام می دهند، مانند صحبت در مورد آخرین پروژه های NFT خود استفاده می کنند.

Web3

Razorfish Drop پیشنهادی است که قطرات NFT، کالاهای مجازی و فرصت های مستقیم به کاربر را پوشش می دهد. بسیاری از برندها NFT های کلکسیونی را کنار گذاشته اند، اما این سوال باقی می ماند  بعد چه؟ چگونه برندها می توانند شتاب را حفظ کنند و مصرف کنندگان را درگیر نگه دارند؟ آیا مشتریان می‌خواهند یک NFT جمع‌آوری کنند تا درباره آن لاف بزنند، آیا می‌خواهند یک قطعه مجازی با آواتار خود به نمایش بگذارند، آیا می‌خواهند دسترسی ویژه به رویدادها یا تخفیف در خریدهای فیزیکی را باز کند؟

مشاور دیجیتال مارکتینگ
ادامه مطلب

همه چیز در مورد اصالت و تناسب با این جوامع است. به همین دلیل است که فعال‌سازی وب 3 یک تعهد بلندمدت توسط برندها است.

در حالی که برندها و آژانس‌ها آزمایش می‌کنند و یاد می‌گیرند، فضا به تکامل خود ادامه خواهد داد. به همین دلیل است که تعاریف اصطلاحاتی مانند Web3 و metaverse هنوز در جریان هستند. برای برخی از بازاریابان و سازندگان وب 3، تاکید بر پلتفرم های باز و قابلیت همکاری است.

Web3 کریس وود از بیش از 15 سال تجربه گزارشگری به عنوان سردبیر و روزنامه نگار B2B استفاده می کند. در DMN، او به‌عنوان دستیار ویراستار کار کرد و تحلیل‌های اصلی را در مورد چشم‌انداز فناوری بازاریابی در حال تحول ارائه کرد. او با رهبران فناوری و سیاست، از مدیر عامل Canva، ملانی پرکینز، مدیر عامل سابق سیسکو، جان چمبرز، و ویوک کوندرا، که توسط باراک اوباما به عنوان اولین CIO فدرال کشور منصوب شد او به خصوص علاقه مند است که چگونه فناوری های جدید، از جمله صدا و بلاک چین، دنیای بازاریابی را که ما می شناسیم مختل می کنند.

در سال 2019، او یک پنل با موضوع «تئاتر نوآوری» را در Fintech Inn در ویلنیوس مدیریت کرد. وود علاوه بر گزارش‌های متمرکز بر بازاریابی در تجارت‌های صنعتی مانند Robotics Trends، Modern Brewery Age و AdNation News، برای KIRKUS نوشته است، و در چندین وبلاگ کتاب پیشرو به داستان، نقد و شعر کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خودارضایی ذهنی چیست؟ و روش پیشگیری از این مشکل سلامت روان
ادامه مطلب

 

 

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *