اشتراک اینستاگرام

اشتراک اینستاگرام
به این محتوا امتیاز دهید

اشتراک اینستاگرام جدیدترین قابلیتی است که اینفلوئنسر را قادر می سازد از اینستاگرام کسب درآمد کنند. این ویژگی با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه، محتوای منحصر به فرد و مزایایی را برای فعال ترین دنبال کنندگان خود ارائه می دهد.

اینفلوئنسر ها می توانند دکمه ای را به نمایه خود اضافه کنند که به دنبال کنندگان آنها امکان خرید اشتراک ماهانه را می دهد. به این ترتیب شما به عنوان یک سازنده قادر خواهید بود درآمدی قابل پیش بینی، پایدار و مقیاس پذیر از اینستاگرام داشته باشید.

بنابراین، نه تنها برای تولیدکنندگان محتوای بزرگ در اینستاگرام، بلکه برای میکرو اینفلوئنسرها نیز خبری عظیم است. آنها می توانند با چند مدل قیمت گذاری از 0.99 دلار تا 99.99 دلار شروع به دریافت درآمد ماهانه دوره ای کنند. به یاد داشته باشید که شما می توانید فقط یک مدل را فعال کنید و نمی توانید یک سیستم لایه متفاوت داشته باشید.

مزایای اشتراک اینستاگرام:

مزایای اشتراک اینستاگرام:اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا عالی است تا کارهای خود را به نمایش بگذارند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. با اختراع subscription اینستاگرام، این پلتفرم حتی برای اینفلوئنسر برای معرفی محتوای انحصاری به مخاطبان خود ارزشمندتر و مفیدتر می شود.

این ویژگی اینستاگرام دو مزیت بزرگ را به ارمغان می‌آورد که برای اینفلوئنسر ضروری است تا بتوانند برند شخصی خود را رشد دهند و از این طریق امرار معاش کنند.

تضمین درآمد ماهانه

اینفلوئنسر ها اغلب برای تضمین درآمد ماهانه خود در تلاش هستند. حتی با وجود اینکه اقتصاد خالق از مشاغل تمام وقت و حقوق ماهانه گذشته است، با این حال، به ویژه برای اینفلوئنسر کوچک‌تر، داشتن درآمد ماهانه مطمئن جدا از همکاری‌های برند، آرامش‌بخش است. اگر موفق به ایجاد محتوای باکیفیت و ارزش پرداخت برای آن شوید، تعداد مشترکین شما افزایش می یابد و همچنین درآمد ماهانه شما از اشتراک اینستاگرام افزایش می یابد.

از سوی دیگر، مشترکین شما خوشحال خواهند شد که از کاری که انجام می دهید حمایت کنند. علاوه بر این، آنها از دیدن محتوای انحصاری که با اشتراک برجسته شده است بسیار هیجان زده خواهند شد.

ارتباط عمیق تری با متعهدترین فالوورها ایجاد کنید

اگر وقت دارید، بهتر است به همه پیام‌ها و همه دنبال‌کنندگان پاسخ دهید، اما با رشد جامعه‌تان، برقراری ارتباط با همه سخت‌تر می‌شود.

خوشبختانه، اکنون می‌توانید بیشترین فالوورها را برجسته کنید و مطمئن شوید که پیام‌های مستقیم یا نظرات آنها در پست شما هرگز ناپدید نخواهد شد. باید توجه خود را به وفادارترین افرادی که از کار شما حمایت می کنند معطوف کنید، آنها سزاوار آن هستند. به علاوه، آنها اغلب ایده های شگفت انگیزی برای شما دارند و می توانند بینش قابل اعتمادی در مورد مخاطبان به شما ارائه دهند.

خدمات عکاسی پزشکی و عکس‌برداری تجهیزات پزشکی حرفه‌ای
ادامه مطلب

ویژگی های موجود در اشتراک اینستاگرام

در طی سال های جاری، اینستاگرام ویژگی جدید اشتراک اینستاگرام خود را معرفی کرد که در شرف داشتن سه ویژگی اصلی بود: استوری مشترک، نشان مشترک، و مشترکین زنده. پس از دوره آزمایشی خود، آنها ویژگی های شگفت انگیز دیگری را اضافه کرده اند که مطمئناً بازی را برای تولید کننده محتوا در اینستاگرام تقویت می کند.

چت های مشترک

چت های مشترک

اگرچه پیشنهادات اشتراک اقتصادی اینفلوئنسر تا حد زیادی مبتنی بر محتوا بوده است، زمان تغییراتی فرا رسیده است. بنابراین، اینستاگرام در حال اجرای چت مشترکین است تا اینفلوئنسر بتوانند فرصتی برای ایجاد یک انجمن با مشترکین خود داشته باشند.

می‌توانید چت‌های مشترک ایجاد کنید و درباره موضوعات مختلف بحث کنید، مشترکین خود را بشناسید، چیزی را فاش کنید، و غیره. حداکثر 30 مشترک می‌توانند از یک برچسب جدید «پیوستن به چت» که باید در استوری خود پست کنید، به چت‌های شما بپیوندند.

چت های مشترک توسط مسنجر پشتیبانی می شود و می توانید آنها را مستقیماً از صندوق ورودی یا داستان خود ایجاد کنید. یکی دیگر از مزایای خوب این است که آنها به طور خودکار در 24 ساعت پایان می یابند، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که دقیقا چه زمانی می خواهید با مشترکان خود درگیر شوید.

پست های اختصاصی و حلقه های اینستاگرام

پس از اینکه اینستاگرام ایده استوری اشتراک و اشتراک زنده را فاش کرد، اینفلوئنسر مخالفت کردند که می‌خواهند محتوای انحصاری ایجاد کنند که بیش از 24 ساعت زنده باشد. از این رو، تیم اینستاگرام پست های مشترک و حلقه های اینستاگرام را بخشی از طرح اشتراک اینستاگرام قرار داد.

ثابت شده است که محتوایی که در نمایه شما وجود دارد، راهی موثر برای جذب مشترکین جدید و رشد جامعه شماست. استفاده كردن این ویژگی، مشترکین همیشه می‌توانند برای لذت بردن از محتوایی که ایجاد کرده‌اید، مخصوصاً برای آنها، برگردند و در هر زمان با آن تعامل داشته باشند.

داستان های مشترک

داستان های مشترک

داستان های مشترکین بسیار شبیه داستان های دوستان نزدیک است. این بدان معناست که آن داستان ها فقط برای گروه خاصی از افراد قابل مشاهده است. در حالی که برای ارسال داستان برای دوستان نزدیک، باید دایره سبز رنگ را انتخاب کنید. برای داستان های اشتراک، باید روی دایره بنفش کلیک کنید تا داستان های منحصر به فرد مشترکین ایجاد شود.

اشتراک زنده

دومین ویژگی اشتراک، امکان ایجاد زندگی مشترک است. از این پس، هر زمان که به صورت زنده پخش می‌شوید، می‌توانید میزبانی زندگی انحصاری را برای مشترکین خود انتخاب کنید. مشترکین شما هر زمان که به صورت زنده پخش می شوند مطلع می شوند و می توانند به لایو اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند.

امکان پخش زنده انحصاری برای مشترکین خود به شما این امکان را می دهد که با آنها درگیر شوید و مستقیماً در مورد موضوعات صحبت کنید. از این رو، می توانید قیمت بالاتری را برای اشتراک اینستاگرام انتخاب کنید. از طرف دیگر، مشترکین شما محتوای انحصاری بیشتری خواهند داشت، می توانید پرسش و پاسخ خصوصی را اجرا کنید، کلاس های انحصاری داشته باشید یا موارد دیگر.

7 مرحله تعیین اهداف تجاری
ادامه مطلب

به عنوان مثال، اگر شما یک مربی تناسب اندام هستید، یک ایده عالی این است که روزانه تمرینات زنده اینستاگرام داشته باشید. در چند سال گذشته، کلاس های تناسب اندام آنلاین موثر بوده است. از این رو، این یک دلیل عالی برای فالوورهای شما برای مشترک شدن در اینستاگرام شما است.

 نشان مشترک اینستاگرام

 نشان مشترک اینستاگرام

آخرین قابلیتی که با subscription اینستاگرام ارائه می شود نشانی است که به افرادی که مشترک می شوند داده می شود. هر بار که مشترکی با شما تعامل داشته باشد، نشان اشتراک نمایش داده می شود.

این بدان معناست که وقتی آنها در مورد پست های شما نظر می دهند و برای شما پیام ارسال می کنند، نشان نمایش داده می شود. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند از حساب‌های دیگر متمایز شوند و اینفلوئنسر ها می‌توانند متوجه شوند که این افرادی هستند که ماهانه به آنها پول می‌دهند تا بخشی از حلقه اشتراک‌شان باشند.

این ویژگی برای تولیدکنندگان محتوا مفید است زیرا به همه دنبال‌کنندگان نشان می‌دهد که مشترکین دارید و محتوای باکیفیت و انحصاری برای آنها ارائه می‌کند. از این رو، افراد بیشتری را تشویق می کند تا در حساب اینستاگرام شما مشترک شوند.

چگونه اشتراک اینستاگرام را فعال کنیم؟

در حال حاضر، اشتراک‌های اینستاگرام فقط به صورت دعوت‌نامه هستند، اما به سرعت در حال گسترش هستند، بنابراین ممکن است در آینده نزدیک منتظر دعوت‌نامه‌ای در صندوق پست خود باشید. یکی از کارهایی که می توانید تا زمانی که منتظر بمانید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا از سیاست های درآمدزایی شریک اینستاگرام و سایر دستورالعمل های اینستاگرام پیروی می کنید یا خیر.

چگونه اشتراک اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر قبلاً برای استفاده از اشتراک ها دعوت شده اید، به داشبورد حرفه ای خود بروید و در آنجا گزینه ای برای تنظیم اشتراک خواهید داشت. علاوه بر این، برای مشاهده لیست مشترکین خود، روی اشتراک ها کلیک کنید و می توانید مشترکین را گزارش، مسدود، محدود و حذف کنید. همچنین می‌توانید اطلاعاتی درباره لغو، درآمد، مشترکین جدید و موارد دیگر پیدا کنید.

 

5 نکته برای رشد پایگاه مشترکین پایدار

به محض اینکه subscription اینستاگرام برای همه در دسترس قرار گیرد، اینفلوئنسر بلافاصله  از این ویژگی استفاده می کنند. برای متمایز شدن از سایر اینفلوئنسر و ایجاد پایگاه اشتراک وفادار خود، علاوه بر ابزارهای ضروری فعلی مانند ویجت های حلقه اینستاگرام و غیره، باید این 5 نکته را نیز در نظر داشته باشید.

منحصر به فرد و به برند شخصی خود وفادار بمانید

مشترکین شما را به خاطر کاری که متفاوت از سایر اینفلوئنسر انجام می دهید دوست دارند. آنچه را که هست پیدا کنید و به خودتان وفادار بمانید. تلاش برای انجام کاری که به راحتی در جای دیگری یافت می شود را گم نکنید.

از مشترکین خود قدردانی کنید

این افراد بزرگترین حامیان شما هستند، بنابراین هر زمان که در مورد پست های شما نظر می دهند یا برای شما پیام ارسال می کنند، مطمئن شوید که به آنها پاسخ می دهید. همچنین می توانید یک سنت هفتگی برای استقبال از مشترکین جدید هفته قبل انجام دهید. قدردانی به مشترکین شما ارزش افزوده می دهد و به شما کمک می کند آنها را بخشی از جامعه وفادار خود نگه دارید.

تولید فیلم تبلیغاتی برند  
ادامه مطلب

وقتی مشترکین اینستاگرام دارید، نمی‌توانید آزادی انتشار پست را تنها زمانی داشته باشید که تمایل به ارسال محتوای جدید دارید. مشترکین انتظار محتوای منظم را خواهند داشت که اگر در یک برنامه زمانی قابل پیش بینی باشد عالی خواهد بود. به این ترتیب، آنها می دانند چه زمانی باید منتظر محتوای جدید باشند و از قبل برنامه ریزی کنند تا هیچ کدام از آن ها را از دست ندهند.

شفاف باشید

با مشترکین خود ارتباط برقرار کنید و توضیح دهید که اگر در اینستاگرام شما مشترک شوند چه نوع محتوایی و چند وقت یکبار می توانند انتظار داشته باشند. می توانید این طرح را به صورت عمومی برای همه دنبال کنندگان ارسال کنید تا آنها را به اشتراک تشویق کنید. شفاف بودن در مورد آنچه ایجاد می کنید به شما کمک می کند تا ریزش مشترک را به حداقل برسانید.

در نهایت، شما آزاد هستید که برنامه محتوای مشترک خود را تغییر دهید، اما خوب است که از قبل آن را به مشترکین خود اعلام کنید. به این ترتیب، می توانید مشترکین خود را راضی نگه دارید و ثابت کنید که به ایجاد محتوای منحصر به فردی که آنها دوست خواهند داشت اختصاص داده اید.

چه کسی سورپرایز را دوست ندارد؟ هر از چند گاهی می توانید مشترکین خود را با یک لایو اختصاصی شگفت زده کنید یا با استفاده از چت مشترکین با آنها تماس بگیرید. گاهی اوقات می توانید در مورد فرآیند خلاقیت خود صحبت کنید، از آنها در مورد محتوای خود بازخورد بخواهید یا حتی درباره یک ایده جدید بحث کنید.

 

قیمت اشتراک اینستاگرام چقدر است؟

وقتی نوبت به قیمت اشتراک اینستاگرام می رسد، اینفلوئنسر گزینه های مختلفی دارند. قیمت اشتراک 0.99 دلار، 1.99 دلار، 2.99 دلار، 4.99 دلار، 9.99 دلار، 19.99 دلار، 49.99 دلار و 99.99 دلار است و اینفلوئنسر ها باید یکی را انتخاب کنند.

برای تعیین قیمت مناسب برای حساب اینستاگرام خود، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را ارائه می دهید. همچنین هدف شما چیست؟ آیا می‌خواهید تا آنجا که ممکن است مشترکین بیشتری با قیمت پایین‌تر داشته باشید یا یک گروه انحصاری از افراد داشته باشید که قیمت بالاتری بپردازند و محتوای منحصربه‌فرد دریافت کنند؟

با این حال، به یاد داشته باشید که اگر پایین‌ترین قیمت را انتخاب کنید و به مشترکان خود ارزش یا انحصاری ندهید، با ریزش مشترک مواجه خواهید شد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک کارت امن بازی کنید، انحصاری ارائه دهید و برای فالوورهای خود مقرون به صرفه باشید، می‌توانید قیمتی معادل 19.99 دلار یا 49.99 دلار تعیین کنید.

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *