سئو سايت سالن زیبایی

سئو سايت سالن زیبایی
به این محتوا امتیاز دهید

در اینجا یک راه عالی برای جذب مشتریان سالن زیبایی در هر روز از سال، چه تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی وجود دارد. چه به دنبال یک سالن ناخن در نزدیک‌ترین نقطه به خود باشند، یا از طریق رایانه خود برای یافتن بهترین بالیاژ در شهر جستجو کنند، مردم از گوگل برای رفع نیازهای زیبایی خود استفاده می‌کنند برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شما نیاز به سئو سايت سالن زیبایی دارید.

در واقع، 72 درصد از مشتریان بالقوه شما ترجیح می‌دهند اطلاعات کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکار شما را از طریق جستجو بیشتر از هر راه دیگری پیدا کنند. با این حال، 98٪ از این جستجوگران کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که در صفحه 1 گوگل باشد، و هر چه سالن زیبایی شما بالاتر ظاهر شود، شانس شما برای یافتن بیشتر است.

احتمالاً برای شما هم این سؤال پیش آمده است که رتبه اول گوگل برای برنزه کردن در نزدیکی یا بهترین آرایشگاه به چه چیزی نیاز دارد. گوگل راه بسیار پیچیده‌ای برای نشان دادن بهترین و مرتبط‌ترین نتایج برای هر جستجو به ما دارد و از چندین عامل تشکیل شده است.

 

چه چیزی بر رتبه بندی سالن زیبایی شما در گوگل تأثیر می‌گذارد؟

چه چیزی بر رتبه بندی سالن زیبایی شما در گوگل تأثیر می‌گذارد؟

 

همان‌طور که در این مقاله خواهید دید، رسیدن به رتبه اول گوگل از عوامل زیادی تشکیل شده است، و بیشتر آنها را می‌توان به سه گروه بزرگ تقسیم کرد:

  1.  کارهایی که با وب سایت خود انجام می‌دهید.
  2.  نحوه پیوند وب سایت شما به دیگران.
  3.  عوامل اجتماعی شما نه فقط رسانه‌های اجتماعی.

 

فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای سئو سايت سالن زیبایی:

 

اگر کسب رتبه اول سالن شما در گوگل یک “دستورالعمل” است، چندین عامل برای موفقیت وجود دارد. این مهم است که توجه داشته باشید که گوگل هرگز روش دقیق رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را به ما نمی‌گوید، بنابراین این موارد بر اساس نظرات بررسی شده است.

 

1.      سیگنال‌های پیوند:

مهم‌ترین عامل این است که وب سایت سالن زیبایی شما در کجای اینترنت به آن پیوند داده شده است. هر چه وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط‌تر که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، بهتر است.

 

2.      سیگنال‌های روی صفحه:

تقریباً به همان اندازه مهم است که خود وب سایت شما مهم است. محتوایی که در وب‌سایت خود قرار می‌دهید برای Google ضروری است تا بفهمد آیا تجارت شما «مهم و مرتبط» است یا خیر.

 

3.      سیگنال‌های رفتاری:

وقتی مردم کسب و کار شما را در گوگل می‌بینند، آیا کلیک می‌کنند، تماس می‌گیرند یا بازدید می‌کنند؟ اگر «سیگنال‌های رفتاری» بهتری مانند این داشته باشید، گوگل این موارد را دنبال می‌کند و شما را در رتبه بالاتری قرار می‌دهد.

 

4.      شخصی سازی:

گوگل همچنین می‌داند که یک جستجوگر در گذشته کدام وب‌سایت‌ها را دیده است و ترجیح می‌دهد نتایج جستجوی مرتبط با شخص را نشان دهد. نتایج جستجوی همه یکسان به نظر نمی‌رسد، از این رو “شخصی سازی” است.

 

5.      سیگنال‌های استناد:

آیا وب سایت شما توسط دیگران، صفحات زرد، سایر فهرست‌ها، با نام، آدرس و شماره تلفن صحیح شما ارجاع داده می‌شود؟ داشتن تعداد زیادی نقل قول صحیح به اینجا کمک می‌کند.

 

6.      سیگنال‌های کسب‌وکار من:

این فاکتور رتبه‌بندی تماماً مربوط به فهرست Google برای کسب‌وکار من است. آیا در دسته بندی مناسب، نزدیک، و استفاده از کلمات کلیدی مناسب هستید؟

 

7.      بررسی سیگنال‌ها:

نظراتی که سالن زیبایی شما در گوگل، فیس بوک و موارد دیگر دریافت می‌کند، رتبه شما را نیز متفاوت می‌کند.

 

8.     سیگنال‌های اجتماعی :

اگرچه کمترین تأثیرگذاری را دارد، اما میزان تعاملی که در فیس‌بوک، Google +، توییتر و موارد دیگر دریافت می‌کنید تفاوت جزئی ایجاد می‌کند. خوب، اکنون که می‌توانید به لحاظ نظری بفهمید که چرا برخی از سالن‌ها اولین نتیجه در گوگل هستند، در حالی که برخی دیگر در صفحه دوم پنهان شده‌اند، سؤال این است: در این مورد چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

بهینه سازی موتور جستجو سئوی یک فرایند طولانی مدت است که شامل “تغذیه” مداوم گوگل با پیوندها، محتوا و تعامل مناسبی است که به دنبال آن است. و قطعاً باید بخشی از استراتژی بازاریابی سالن شما باشد. در زیر چند مورد وجود دارد که می‌توانید برای شروع سئوی خود از هم اکنون شروع به کار کنید. این موارد را دنبال کنید.

رشته دندانپزشکی و انواع تخصص ها آن
ادامه مطلب

تغییراتی که باید در وب سایت خود برای سئو سايت سالن زیبایی ایجاد کنید

تغییراتی که باید در وب سایت خود برای سئو سايت سالن زیبایی ایجاد کنید

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، یکی از مهم‌ترین عوامل در رتبه بندی جستجوی گوگل شما، کاری است که با وب سایت خود انجام می‌دهید. بسیاری از این کارها را می‌توانید به تنهایی انجام دهید.

 

 

1)      وب سایت داشته باشید.

 

من حدس می‌زنم که اکثر شما که این مطلب را می‌خوانید، از قبل یک وب‌سایت سالن زیبایی دارید، اما اگر ندارید، این یک هشدار است. اگر می‌خواهید در گوگل پیدا شوید، این اولین قدمی است که می‌توانید بردارید. حتی می‌توانید یک وب سایت رایگان با وردپرس یا Wix بسازید.

 

 

2)      Google Analytics و Google Search Console را نصب کنید.

 

گوگل شما را برای داشتن وب سایتی که خوب کار می‌کند اندازه گیری می‌کند و به شما پاداش می‌دهد. اما چگونه می‌توان گفت که مردم واقعاً در وب سایت شما چه می‌کنند؟ چه مدت به اطراف نگاه می‌کنند، چه صفحاتی را بازدید می‌کنند. Google Analytics را برای Wix نصب کنید Google Analytics را برای وردپرس نصب کنید.

Google Search Console تجزیه و تحلیل جستجو را بیشتر می‌کند و به شما می‌گوید که مردم دقیقاً چگونه وب سایت شما را در Google پیدا می‌کنند: از کدام عبارات جستجو استفاده می‌کنند، چند بار کلیک می‌کنند و موارد دیگر. برای درک اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی را می‌توانید برای بهینه سازی موتورهای جستجو بهبود بخشید، به آن نیاز دارید.

 

3)      مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل بهینه شده است.

 

آیا وب سایت شما از گوشی‌های هوشمند به خوبی نمایش داده می‌شود؟ در غیر این صورت، ممکن است به رتبه بندی جستجوی گوگل خود آسیب جدی وارد کنید. از یک طرف، بیش از نیمی از جستجوهای گوگل از طریق یک گوشی هوشمند انجام می‌شود و بازدیدکنندگان سایت شما را در صورتی که به درستی نمایش داده نشود، بدون هیچ اقدامی ترک می‌کنند. و به همان اندازه تهدید کننده، گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت شما بهینه سازی موبایل را نیز در نظر می‌گیرد.

بهینه سازی موبایل برای وب سایت وردپرس شما: اکثر مضامین وردپرس به طور خودکار سازگار با موبایل هستند. اگر وب سایت شما نیست، وقت آن است که با توسعه دهنده وب خود در مورد دریافت یک موضوع جدید صحبت کنید.

 

4)      وب سایت پر سرعت داشته باشید.

 

سرعت وب سایت سالن زیبایی شما چقدر است؟ آیا می‌دانستید که اگر بارگذاری بیش از سه ثانیه طول بکشد، 40 درصد از مصرف‌کنندگان فوراً آن را ترک می‌کنند؟

نه تنها بازدیدکنندگان وب سایت شما در وب سایت سریع می‌مانند، بلکه گوگل نیز به شما پاداش می‌دهد. سرعت وب سایت شما یک عامل رتبه بندی است. متأسفانه بسیاری از وب‌سایت‌های زیبایی با تصاویر عظیم سنگینی می‌کنند. ابتدا سعی کنید اندازه تصاویر خود را طوری تغییر دهید که بزرگ‌تر از آنچه باید باشند نباشند. سپس، وب‌سایت خود را با Google Page Speed Insights آزمایش کنید و ببینید چگونه می‌توانید آن را بهبود بخشید.

 

 

5)      فهرستی از مهم‌ترین کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آنها در گوگل ظاهر شوید تهیه کنید.

 

“فهرست کلمات کلیدی” شما پروژه مهمی است که باید روی آن کار کنید و چیزی است که در بسیاری از بهینه سازی موتورهای جستجو از آن استفاده خواهید کرد. در اصل، این لیستی از کلماتی است که می‌خواهید مردم شما را از طریق Google پیدا کنند. برای اکثر سالن‌ها، کلمات کلیدی شما چیزی شبیه به این خواهند بود:

“سالن زیبایی”، “آرایشگرها ” و غیره …

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل به شما کمک می‌کند تا بهترین کلمات کلیدی را برای هدف گذاری درک کنید. مهم‌ترین کلمات کلیدی مربوط به خدماتی هستند که تبلیغ می‌کنید به علاوه منطقه جغرافیایی شما. اگر چندین منطقه دارید که به آنها خدمات می‌دهید و چندین سرویس دارید، آن‌ها را نیز به لیست خود اضافه کنید.

مارکتینگ دندانپزشکی
ادامه مطلب

 

 

6)      وب سایت خود را به روز کنید تا کلمات کلیدی خود را در مکان‌های استراتژیک قرار دهید.

 

برای اینکه نشان دهید که وب سایت سالن شما به شهر شما و خدمات زیبایی که ارائه می‌دهید مرتبط است، باید کلمات کلیدی را از بالا گرفته و آنها را در سراسر سایت خود اضافه کنید. راهنماهای انبوهی در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه نوشته شده است.

شما می‌خواهید این عنوان برای جستجوگران خوب به نظر برسد، اما همچنین برای الگوریتم رتبه بندی گوگل جذاب باشد. مهم‌ترین کلمات کلیدی خود را در آن قرار دهید و در عین حال آن را جذاب کنید.

سئو سايت سالن زیبایی

7)      اطمینان حاصل کنید که توضیحات وب سایت شما از نظر گوگل جذاب به نظر می‌رسد.

 

توضیحات وب سایت شما چیزی است که افراد هنگام جستجوی شما می‌بینند. در حالی که گوگل هنگام رتبه بندی شما مستقیماً توضیحات وب سایت شما را در نظر نمی‌گیرد، “نرخ کلیک” وب سایت شما را از جستجوها ردیابی می‌کند؛ بنابراین اگر مردم سایت شما را ببینند؛ اما به دلیل اینکه توضیحات شما عالی نیست، روی آن کلیک نمی‌کنند، به سئوی سایت خود آسیب می‌زنید.

8)      یک وبلاگ داشته باشید و مقالات منظمی برای آن بنویسید.

حدس من این است که شما یک وبلاگ در وب سایت خود دارید، اما حدود 6 ماه است که چیزی در آن ننوشته‌اید. درست متوجه شدم؟ وبلاگ شما برای ایجاد محتوای مفیدی که می‌توانید آن را در ایمیل‌های خبرنامه و رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، برای اینکه وب‌سایتتان برای بازدیدکنندگانتان تازه به نظر برسد، مهم است، اما همچنین برای نشان دادن به Google که در حال ایجاد محتوای به‌روز و مرتبط هستید.

گوگل می‌خواهد ببیند که وب سایت شما “فعال” است و وبلاگ‌ها راهی عالی برای انجام این کار هستند. اما در مورد چه چیزی بنویسیم؟ خوب، چه نوع سؤالاتی در مورد مراقبت از مو، زیبایی یا بهترین محصولات به طور مرتب از مشتریان پرسیده می‌شود؟

با پست‌های خود خلاق باشید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی SEO خود را در عنوان و متن قرار دهید.

 

 

9)      نام، آدرس و شماره تلفن سالن زیبایی خود را در هر صفحه وب سایت خود قابل مشاهده کنید.

 

گوگل می‌خواهد نشانه‌های زیادی را ببیند که نشان می‌دهد سالن زیبایی شما واقعاً در جایی است که شما می‌گویید، و یک راه عالی برای نشان دادن این موضوع، قرار دادن اطلاعات تماس شما در هر صفحه از وب‌سایتتان است. یک راه آسان برای نمایش:

نام، آدرس و شماره تلفن شما  به این صورت است که آن را در پایین وب سایت خود در پاورقی قرار دهید.

خوب، اکنون که وب سایت سالن زیبایی خود را برای سئو بهینه کرده‌اید، زمان آن رسیده است که تعداد زیادی لینک به آن دریافت کنید. اینترنت “وب” نامیده می‌شود؛ زیرا یک وب عظیم از پیوندها است که هر وب سایت به دیگری پیوند می‌دهد. گوگل کیفیت یک وب سایت را با نگاهی به آنچه وب سایت‌های دیگر به آن پیوند می‌دهند تعیین می‌کند.

بنابراین بخش دوم سئو، یافتن راه‌هایی برای به دست آوردن لینک‌های با کیفیت بالا است. در حالی که ممکن است به نظر کاملاً «خارج از دست شما باشد»، در واقع این‌طور نیست. در اینجا بهترین راه‌ها برای به دست آوردن لینک‌های بیشتر به وب‌سایت و بهبود رتبه جستجوی Google شما وجود دارد.

 

 

10)  ببینید رقبای شما از کجا لینک‌های خود را دریافت می‌کنند.

 

این یک راه عالی برای درک اینکه چرا سالن‌های زیبایی دیگر شهر شما ممکن است بالاتر از شما در گوگل رتبه‌بندی شوند و در عین حال لینک‌های بیشتری برای کسب‌وکار شما دریافت کنند، است.

سئو لوکیشن بیس
ادامه مطلب

ابتدا یک جستجوی ساده در گوگل برای رقبای خود امتحان کنید و به نتایج نگاه کنید. آیا مقالات خبری در مورد آنها نوشته شده است؟ پیوندهایی از دایرکتوری‌های تجاری که در آن نیستید، یا در جایی که ندارید، نمایه دارید؟ مکان‌هایی که به صورت آنلاین ظاهر می‌شوند را پیدا کنید و سعی کنید این وب‌سایت‌ها را نیز به شما پیوند دهند.

سپس، وب سایت Moz Open Site Explorer را امتحان کنید که دقیقاً به شما نشان می‌دهد که رقبای سالن شما چه بک‌لینک‌هایی دریافت می‌کنند.

 

11)  جوایز دریافتی خود را وارد کنید.

اگر هنوز آن را انجام نداده‌اید، ارائه سالن خود به جوایز کسب و کار محلی خود یک ایده عالی است. در صورت برنده شدن نه تنها توجه بیشتری را به خود جلب خواهید کرد، بلکه وب سایت جایزه بدون در نظر گرفتن اینکه برنده شوید یا نه به شما پیوند خواهد داد.

12) پروفایل‌های اجتماعی خود را بهینه کنید و یک استراتژی اجتماعی قوی داشته باشید.

در ابتدای این پست وبلاگ دیدیم که سیگنال‌های اجتماعی در رتبه بندی سالن زیبایی شما در گوگل تفاوت ایجاد می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که شما باید هزاران فالوور اینستاگرام یا صدها اشتراک گذاری در فیس بوک داشته باشید. اجتماعی در این مورد فراتر از فیس‌بوک و اینستاگرام است.

 

13) به نظرات خود پاسخ دهید.

اگرچه یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، پاسخ دادن به نظرات شما، چه خوب و چه بد، به مردم کمک می‌کند به کسب‌وکار شما اعتماد کنند، احتمال بیشتری برای بازدید از شما داشته باشند، و احتمال بیشتری دارد که نظر خود را بگذارند. بررسی‌های بیشتر و به خصوص نظرات مثبت بیشتر یک عامل رتبه بندی است، بنابراین این کار هوشمندانه‌ای است. شما باید به نظرات خود در Yelp، Facebook و Google پاسخ دهید.

 

14)  یک صفحه در لینکدین ایجاد کنید.

به عنوان صاحب یک سالن زیبایی، تمرکز رسانه‌های اجتماعی شما احتمالاً روی اینستاگرام و فیس بوک بوده است و به درستی هم همین‌طور است. اما یک شبکه اجتماعی دیگر وجود دارد که گوگل آن را یک مرجع می‌داند: لینکدین. تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا یک نمایه LinkedIn برای سالن خود تنظیم کنید، آن را به وب سایت سالن خود پیوند دهید، و کارمندان و جزئیات خود را وارد کنید. یک مکان دیگر برای اینکه مردم شما را در اینترنت پیدا کنند و یک پیوند دیگر که گوگل می‌بیند که به وب سایت شما اشاره می‌کند.

سئو سايت سالن زیبایی

15)  یک استراتژی شبکه اجتماعی قوی داشته باشید.

رابطه بین رسانه‌های اجتماعی شما و رتبه بندی گوگل مستقیم نیست: داشتن تعداد زیادی دنبال کننده و تعامل لزوماً به این معنی نیست که رتبه بهتری کسب خواهید کرد. اما رسانه‌های اجتماعی به روش‌های زیر به طور غیر مستقیم بر سئوی سالن شما تأثیر می‌گذارند:

  • هرچه اشتراک‌های اجتماعی بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری محتوای شما را کشف می‌کنند و در نتیجه وب‌سایت‌های بیشتری به وب سایت شما لینک می‌دهند.
  • ترافیک بیشتر به وب سایت شما از رسانه‌های اجتماعی ممکن است به گوگل بگوید که وب سایت شما با کیفیت است (برخی ترافیک را عامل رتبه بندی می‌دانند) که ممکن است رتبه شما را افزایش دهد.
  • وقتی برندینگ خوبی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، مردم با کسب و کار شما آشنا می‌شوند. این بدان معنی است که اگر آنها شما را در جستجوی Google ببینند، به احتمال زیاد کلیک می‌کنند

به طور خلاصه، داشتن یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی قوی به طور غیر مستقیم به رتبه بندی سالن شما در گوگل نیز کمک می‌کند.

نتیجه:

بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای سالن شما می‌تواند کاری طولانی و دلهره‌آور به نظر برسد، اما کاری است که احتمالاً بیشتر از هر فعالیت بازاریابی دیگری که می‌توانید انجام دهید، در درازمدت نتیجه می‌دهد. صدها جستجوگر محلی یا به دنبال بهترین آرایشگاه، استودیو ناخن در شهر خود هستند. آیا آنها شما را پیدا خواهند کرد؟

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *