بیش از 30 نکته کلیدی در مدیریت دندانپزشکی

وب سایت مدیریت دندانپزشکی
به این محتوا امتیاز دهید

ساختن مطب دندانپزشکی شما به چیزی بیش از یک دندانپزشک عالی نیاز دارد. چه در حال مدیریت دندانپزشکی خود باشید، چه با شرکت های بیمه کار کنید یا بهترین تجربه ممکن را به بیماران خود ارائه دهید، مدیریت یک مطب موفق، نیاز به مهارت زیادی دارد.

چگونه می توانم مدیریت دندانپزشکی خود را بهبود بخشم؟

چگونه می توانم مدیریت دندانپزشکی خود را بهبود بخشم؟

  1. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید.
  2. خط مشی ها و رویه هایی را برای پاسخگویی و ثبات کارکنان توسعه دهید.
  3. سیستمی برای پیگیری تماس های از دست رفته ایجاد کنید.
  4. برنامه های عملی خود را اجرا کنید.
  5. هرگز بازاریابی را متوقف نکنید و ردیابی کنید که بیماران جدید شما از کجا آمده اند.
  6. یک شرکت دندانپزشکی حرفه ای یا شرکت با مسئولیت محدود حرفه ای راه اندازی کنید.
  7. یک وب سایت دندانپزشکی تاثیرگذار ایجاد کنید. مدیریت دندانپزشکی
  8. بایوس تیم را برای خود و تیم خود به روز کنید.
  9. بیماران درمانی را که درک نمی کنند نمی پذیرند. بر ارزش درمان توصیه شده برای کیفیت زندگی بیمار تمرکز کنید. نه جنبه های فنی طرح درمان جامع پیشنهادی.
  10. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید. بارها می‌بینیم که پزشکان و تیمشان ناامید شده‌اند، زیرا کسی در موقعیتی قرار گرفته است که آموزش کم یا بدون آموزش دارد. یا بدتر از آن، ادامه دادن به انجام کاری به همان روش (کهنه‌شده). دادن عنوان «مدیر دفتر» به کسی، او را به مدیر نهایی تبدیل نمی‌کند و حتی یک مدیر باتجربه نیز باید به روز بماند تا در صنعت مرتبط ماندگار شود.
  11. مطب های دندانپزشکی زمانی موفق و شکوفا می شوند که جلسات ارتباطی کارآمد و مؤثری داشته باشند. این شیوه ها می توانند به طور استراتژیک برای حفظ استانداردها و کیفیت خود، حفظ عملکرد سیستم های خود، تغییر در صورت نیاز برای اجرای تغییرات فناوری نوآورانه و خدمات و غیره برنامه ریزی کنند. جلسه صبحگاهی و جلسات منظم تیم، همراه با شرح وظایف تعریف شده، لیست وظایف با مسئولیت های نهایی تعریف شده، کنفرانس های رشد اعضای تیم و بررسی های افزایش شایستگی برای این امر حیاتی هستند. تمرین‌هایی که اعضای تیم را تشویق می‌کنند و آموزش می‌دهند تا بتوانند کشش، تغییر و رشد کنند و تیمی با عملکرد خوب ایجاد کنند که به طور منسجم در جهت مجموعه‌ای از اهداف مشترک کار می‌کند، تمرینی پر رونق خواهد داشت.
  12. رویه های خط مشی برای پاسخگویی و سازگاری کارکنان را توسعه دهید.
  13. بدانید که چگونه یک رهبر باشید، با چشم انداز روشن، توانایی تفویض اختیار و مسئولیت پذیری تیم خود، و توانایی پرورش خلاقیت و رهبری در اعضای تیم خود. بسیاری از پزشکان ماهر را دیده ایم که توانایی حفظ تجارت آنچنان که باید موفق نبوده اند.
  14. همیشه یک پروتکل آموزشی مستمر در محل کار خود داشته باشید زیرا یک دفتر کارآمد و آموزش دیده بیشترین سود را دارد.
  15. اکثر مدیران فرانت آفیس آنقدر شلوغ هستند که نمی توانند 100% مواقع به تلفن پاسخ دهند. اگر برای خدمات بازاریابی پول می‌پردازید، حتماً تعداد تماس‌هایی که از دست داده‌اید را پیگیری کنید. شما برای آن تماس ها پول می پردازید. سیستمی برای پیگیری تماس‌ها پس از ساعت کاری یا در زمان استراحت ناهار ایجاد کنید. بسیاری از مطب‌های دندان‌پزشکی ادعا می‌کنند که اکثر بیماران جدید اختصاص داده شده دوباره تماس خواهند گرفت. اگر شما واقعا منحصر به فرد هستید، این درست است. اما برای مطب های دندانپزشکی که کاملاً خود را از سایر مطب های منطقه متمایز نکرده اند، بسیار مهم است که به این تماس های دریافتی پاسخ دهید. پرداخت هزینه بازاریابی و عدم تماس یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در بازاریابی دندانپزشکی می بینم.
  16. رهبری خود را تعریف و ارزیابی کنید.
  17. من معتقدم بزرگترین حوزه پتانسیل در مطب های دندانپزشکی در اجرای برنامه های عملی آنهاست. اعدام حلقه مفقوده دستیابی به تمرین مورد نظر شما است. اجرا زمانی اتفاق می افتد که در مورد اهداف خود، استراتژی دستیابی به آنها، فرصت های ارتباط روزانه و مسئول نگه داشتن یکدیگر شفاف باشید. زمانی که بتوانید اجرای موفقیت آمیز آن را تضمین کنید، تمرینی را که رویای آن را دارید ایجاد خواهید کرد.
  18. بهترین توصیه ای که می توانم به صاحبان مطب دندانپزشکی داشته باشم ارسال نامه مستقیم برای ایجاد بیماران جدید است. و منظور من فقط یک قطره بزرگ کارت پستال نیست، وقتی همه چیز کند است. من در مورد ارسال مداوم ایمیل به بیماران احتمالی خود صحبت می کنم – خواه 1000 یا 10000 کارت پستال در ماه (بسته به تعداد بیمار جدیدی که نیاز دارید) – تا جریان ثابتی از تماس آنها را حفظ کنید.
  19. در مورد دستیابی به اهدافتان: هر روز در دفتر طوری رفتار کنید که انگار به جنگ می روید.
  20. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید. برای بلوغ (نه سن بلکه برای رفتار) استخدام کنید. برای آموزش فرهنگ خود به آنها وقت بگذارید و بر اساس آن آموزش دهید. با آنها به عنوان دارایی رفتار کنید نه بدهی. 5 ارزش اصلی خود را به آنها بگویید و انتظارات خود را به وضوح بیان کنید. تیم هایی که عملکرد خوبی دارند، اهداف تمرین را درک می کنند و بر اساس آن عمل می کنند.
  21. در حالی که هیچ چیز بهتر از محاصره شدن توسط یک تیم عالی که از ماموریت مطب شما پشتیبانی می کند، مهم ترین بخش بعدی در تجارت دندانپزشکی نیست؟ هرگز بازاریابی را متوقف نکنید! فراوانی بیماران جدید می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. علاوه بر این، بیماران موجود خود را نادیده نگیرید. آنها باید هر ماه از شما بشنوند و بدانند که برای شما مهم است (به صورت مکتوب. هر ماه مثل هیچ کس دیگری در صندوق پستی آنها باشید!). در هر آگهی بیمار جدید، مشوقی برای بیماران موجود درج کنید. مدیریت دندانپزشکی
  22. دندانپزشکی یکی از مشاغلی است که دارای موجودی بالایی است. هزینه موجودی کالا نباید از 6% ناخالص شما تجاوز کند، بنابراین بسیار مهم است که آن را با یک سیستم مدیریت موجودی کنترل کنید که معیارها و همچنین کنترل بر روی حداقل سطوح، تاریخ انقضا، ردیابی بازده و کالاهای رایگان وعده داده شده را در اختیار شما قرار دهد و تجهیزات شما
  23. مانند یک تجارت بزرگ فکر کنید. از خود بپرسید چگونه می توانم حداکثر کارایی را در مطب خود ایجاد کنم، هزینه های کمتری داشته باشم و یک تجربه جدید باورنکردنی برای بیمار ایجاد کنم؟ گروه های کوچک دندانپزشکی این کار را به خوبی انجام می دهند. شیوه هایی که این را نیز کشف می کنند، زنده می مانند و رشد می کنند.
  24. به قوی ترین رهبر ممکن تبدیل شوید. به عنوان یک رهبر قوی، می توانید رهبران قوی در تیم خود ایجاد کنید. این تمرین شما را به ارتفاعات جدیدی سوق می دهد و اجرای تمرین شما را بسیار آسان تر می کند استرس کمتر و لذت بخش تر!
  25. یک دوره دو روزه در صورتحساب پزشکی بگذرانید. به بیماران خود کمک کنید تا هزینه های درمان را پرداخت کنند و هزینه های از جیب خود را به حداقل برسانید.
  26. حتی با وجود اینکه فناوری‌های زیادی برای آسان‌تر کردن آمار و ارقام وجود دارد، دندان‌پزشکی همچنان یک تجارت مردمی است. بهترین توصیه این است که زمان و انرژی لازم را برای جذب افراد بزرگ در تیم خود صرف کنید: آنها را با آموزش هایی که نیاز دارند توانمند کنید و مطمئن شوید که به موفقیت تمرین متعهد هستند.
  27. راه اندازی حرفه ای شرکت حقوقی یا شرکت با مسئولیت محدود حرفه ای. این امر به محافظت از دارایی های شخصی شما در برابر مسئولیتی که ممکن است در مدیریت دندانپزشکی ایجاد شود کمک می کند. علاوه بر این، بسته به نوع نهادی که انتخاب می کنید، ممکن است مزایای مالیاتی و پس انداز وجود داشته باشد.
  28. پیگیری کنید که بیماران جدید شما از کجا می آیند!
  29. در مدیریت دندانپزشکی و مطالبات معوق و مانده های سررسید بیماران ثابت قدم باشید. هر هفته یا هر هفته در میان را برای پیگیری مطالبات و موجودی بیمار کنار بگذارید. یک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی خوب انجام این کار را آسان می کند. اگر این موارد را پیگیری نکنید، زمان بیمه برای وصول خسارت تمام می شود. با توجه به تعادل بیمار، اگر زمان زیادی از عمل گذشته باشد، ممکن است بیمار فکر کند که تعادل آنها دیگر مهم نیست. این پول روی میز است، بنابراین اجازه ندهید از بین برود.
  30. زبانی که در صفحه رسانه اجتماعی مطب خود استفاده می کنید، پیام شما را در مورد نحوه مشاهده خدمات شما و بیمارانتان منعکس می کند. به عنوان مثال، از چه کلماتی برای توصیف ویزیت بهداشت دهان و دندان خود استفاده می کنید؟ نظافت یا بازدید از سلامت و تندرستی؟ من از شما دعوت می کنم که کلمه تمیز کردن و کلمه سلامتی را هشتگ کنید … سپس دریابید که چرا بیماران شما ممکن است ارزش قرار ملاقات بهداشتی دندان را نبینند.
  31. زمانی که یک قرار ملاقات را به عنوان یک نظافت می‌بینید، لغو آن آسان است. با توجه به این واقعیت که بیماری پریودنتال خطر پوسیدگی، سرطان دهان، دندان قروچه و موارد دیگر با سلامتی مرتبط است یا از آن نشات می‌گیرد، انتظارات از مدیریت دندانپزشکی شما را تغییر می‌دهد. مدیریت دندانپزشکی
  32. ریشه بسیاری از مسائل مدیریت دندانپزشکی ، عدم کنترل است; یاد بگیرید که کنترل خود را به دست آورید و در دفتر خود موفق خواهید شد و به جای مخالفت، کار گروهی خود را با خود همراه خواهید داشت.
  33. درمانی را که بیمارانتان نیاز دارند و می خواهند درمان آنها را انجام دهید و تمام تلاش خود را بکنید تا همیشه برای درمان یا تعهد در همان روز تطبیق دهید. بیماران مشتاق را برای تاییدیه بیمه موکول نکنید.
  34. مدیریت دندانپزشکی خود، احساسات و درک اینکه چرا به شیوه ای که انجام می دهید، تاثیرگذارترین بخش مدیریت دندانپزشکی شماست. تغییری که اهمیت دارد همیشه از درون به بیرون شروع می شود. هر چیز دیگری فقط یک تغییر موقت ایجاد می کند.
  35. بیشتر دندانپزشکان به سختی می توانند ثروتی را خارج از فعالیت دندانپزشکی خود به دست آورند. شما باید روی ایجاد ارزش خالص شخصی خود تمرکز کنید تا بتوانید از افرادی که دوست دارید مراقبت کنید و از اهداف مورد علاقه خود حمایت کنید.
  36. اولین قدم این است که یک ارزیابی صادقانه از جایی که اکنون هستید، به کجا می خواهید بروید و چه شکاف هایی وجود دارد، انجام دهید.
  37. به مشاوران مالی و سایر مشاوران موجود خود مراجعه کنید تا یک ارزیابی صادقانه از اینکه آیا تیم مناسبی دارید یا خیر. گاهی اوقات این ممکن است به این معنی باشد که آنها باید مشاوران دیگری را به میز بیاورند. یا ممکن است به این معنی باشد که باید مشاوران خود را تغییر دهید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.
چارچوب استراتژی ارتباط چیست؟
ادامه مطلب

 

چرا باید با ثروت شما و مدیریت دندانپزشکی شما متفاوت باشد؟چرا

باید با ثروت شما و مدیریت دندانپزشکی شما متفاوت باشد؟

اگر مطمئن نیستید که بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرید، یک نظر دوم می‌تواند بینش‌های زیادی در مورد چگونگی اتخاذ یک مسیر جدید به شما بدهد که می‌تواند بسیار بهتر از جایی باشد که امروز در حال حرکت هستید.

وب سایتی ایجاد کنید که دارای محتوای دندانپزشکی باشد که از نظر احساسی با بازدیدکنندگان وب سایت شما ارتباط برقرار کند. سپس آن را برای رتبه های بالاتر در گوگل بهینه کنید. به یاد داشته باشید مردم در مورد احساسات تصمیم می گیرند، بنابراین در هر صفحه از وب سایت خود با آنها در آن سطح صحبت کنید.

با دیگران آنگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، همه ما بسیار مشغول می شویم و از جزئیات کوچکی که چنین تفاوتی را در دنیای رقابتی دندانپزشکی ایجاد می کند، چشم پوشی می کنیم. با صرف زمان برای پاسخگویی کامل به سوالات، توجه کامل خود را به بیمار در لحظه ای که در مقابل شما قرار دارد معطوف کنید و از طریق آموزش به او قدرت دهید تا مسئولیت سلامت دهان و دندان و سلامت کلی خود را بر عهده بگیرد.

استعداد بالینی شما برابر با نتیجه مالی شما خواهد بود! مجموعه مهارت های خود را توسعه دهید و یک رهبر زندگی باشید.

هر ماه حداقل 5 شاخص کلیدی عملکرد تمرین را دنبال کنید. به عنوان مثال، تولید خالص در مقابل مجموعه. تولید در مقابل تولید بهداشت، جریان بیمار جدید، درصد پذیرش مورد، و لغو و عدم حضور. درک کنید که این اطلاعات چگونه با معیارهای مدیریت دندانپزشکی شما و میانگین عمل دندانپزشکی مقایسه می شود. متخصصان دندانپزشکی را درگیر کنید تا در تصمیم گیری های مدیریتی به شما کمک کنند.

9 نکته و بهترین روش در جستجوی فروش در سال 2024
ادامه مطلب

آیا باید دندانپزشکی انجام دهید یا در صورت انتخاب، آزادی انجام دندانپزشکی را دارید؟

اکثر دندانپزشکان واقعاً مالک مطب خود نیستند، مطب آنها مالک آنهاست. اگر بتوانید تمرینی بسازید که دوست دارید و همچنین زندگی عالی داشته باشید؟ چرا فکر می کنیم باید یکی را بر دیگری انتخاب کنید؟

همه ما باید یاد بگیریم چگونه در زمان کمتری پول بیشتری به دست آوریم و از تردمیل دندانپزشکی خارج شویم. ما به جای مدیریت با هدایت از تردمیل پیاده می شویم. مردم نیازی به مدیریت ندارند، فقط باید هدایت شوند. چیزهای بسیار متفاوت (مثلاً: مدیران «گفتن»، رهبران «پرسش»). دریابید که بیشترین و بهترین استفاده از زمان شما چیست و دیگران را به بالاترین و بهترین آنها هدایت کنید.

.اطمینان حاصل کنید که کل تیم به طور حرفه ای در فروش اخلاقی و مهارت های ارتباطی کلاس جهانی، از مسئول پذیرش گرفته تا پزشک، آموزش دیده اند. شما یک تیم هستید و هر روز هزاران دلار فرصت دارید که با دفتر شما تماس بگیرید و وارد دفترتان شوید، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که کل تیم شما برای به حداکثر رساندن این فرصت ها مهارت دارد. توصیه دوم این است که از هر بیمار این سوال را بپرسید: آیا چیزی وجود دارد که بخواهید در لبخند خود تغییر یا بهبود دهید؟ اگر چنین است چه خواهد بود؟ بنشینید و با دقت گوش دهید.

.پیاده سازی سیستم ها و آموزش همراه با جلسات منظم تیم به چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل شود.

مطمئن شوید که بایوس خود و تیمتان را در وب سایت خود به روز کرده اید. اینها صفحات شماره 1 و 2 هستند که بیماران آینده نگر به دنبال آن هستند و هنگام تحقیق در مورد دندانپزشک جدید می خوانند. اگر بیوگرافی شما موجود نیست یا ضعیف نوشته شده است، با عکس های قدیمی و دانه دار، شانس شما برای اینکه آن شخص با مطب شما تماس بگیرد تا یک قرار جدید برای بیمار تعیین کند، بسیار کم است.

بازاریابی دیجیتال دندانپزشکی
ادامه مطلب

سعی نکنید مشکلات خود را شخصاً حل کنید... یک مربی استخدام کنید

سعی نکنید مشکلات خود را شخصاً حل کنید… یک منتور استخدام کنید

جذب بیماران جدید و حفظ بیماران موجود برای سلامت طولانی مدت و سودآوری مدیریت دندانپزشکی حیاتی است. و با این حال، علیرغم اینکه چقدر برای انجام این کار سخت کار می کنید، بسیاری از بیماران به مرور زمان محو می شوند و دیگر خبری از آنها نیست.

همه تمرین ها باید هر سال حداقل 15-20٪ رشد کنند. اگر این اتفاق نیفتاد، سیستم های مدیریتی خود را ارزیابی کنید.

در تمرین خود رهبر باشید و بیانیه روشنی از چشم انداز خود برای تمرین خود داشته باشید، چیزی که تیم شما می تواند آن را بیان کند، بپذیرد و صاحب آن باشد.

انتظارات خود را با جزئیات با تیم خود در میان بگذارید و اولویت بندی کنید. یکی از شایع ترین شکایت هایی که از اعضای تیم می شنوم این است که نمی دانند پزشک چه می خواهد. آنها مشتاق هستند که پزشک را راضی کنند، اما احساس می کنند که بیشتر اوقات فقط در حال بال زدن هستند. این می تواند منجر به ناامیدی برای کل تیم شود و می تواند تأثیر منفی بر تولید کلی تمرین داشته باشد.

اختلاس همیشه توسط کارمندی انجام می شود که شما تصمیم گرفته اید به او اعتماد کنید. به یاد داشته باشید که اعتماد یک مفهوم سیال است و نیاز به ارزیابی دوره ای دارد.

یاد بگیرید که چگونه با بیماران ارتباط برقرار کنید تا توصیه های شما را بپذیرند.

با استفاده از اهداف و برنامه‌ها به‌عنوان مسیری به سمت مأموریت خود در بهبود سلامت هر بیمار، معیارهای خاصی را که برای مطب شما حیاتی هستند، اندازه‌گیری و پیگیری کنید.

بدون چشم انداز مشخص نمی توانید انتظار نتایج شگفت انگیز را داشته باشید. داده‌های صادقانه و شفاف (مانند سرنخ‌ها، حاشیه سود و سایر شاخص‌های کلیدی عملکرد) باید ستون فقرات فرآیند تصمیم‌گیری، اهداف آینده و پایه‌ای برای بیان دیدگاه شما باشد.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *