نحوه استخدام نیرو برای کلینیک دندانپزشکی

به این محتوا امتیاز دهید

مهم‌ترین قدم در تلاش برای استخدام نیرو برای کلینیک دندانپزشکی، ارائه یک شرح شغلی دقیق و تصویری از نامزد ایده آل است. نه تنها به سطح مهارت و تخصص مدیریت مورد نظر خود فکر کنید، بلکه به سطح نگرش و انرژی نیز فکر کنید. می‌توان مهارت را آموزش داد، اما نمی‌توان طرز فکر، دیدگاه و خلق و خوی داوطلب را تغییر داد.

مرحله اول: آیا نیروی جدید دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کند؟

به طور خاص رزومه، نامه ضمیمه و مقدار مشخصی از تجربه را درخواست کنید. ضمیمه یک نامه به سادگی به این معنی است که متقاضی تلاش بیشتری کرده است و می‌تواند دستورالعمل‌ها را دنبال کند. اما تجربه ثابت کرده، بیش از 75 درصد از متقاضیان، حتی زمانی که به طور خاص از آنها خواسته شده است، نامه ضمیمه ارسال نمی‌کنند.

مرحله دوم: ارزیابی خود رزومه

یک رزومه خوب نشان دهنده توجه به جزئیات و علاقه به ارائه خود، از جمله املا و دستور زبان است. همچنین توانایی آنها در صحبت کردن و برقراری ارتباط با بیماران شما را نشان می‌دهد. هدف مندرج در رزومه را در گوگل کپی و جاگذاری کنید و گاهی متوجه  خواهید شد که این حرف سرقت ادبی شده است.

در مرحله بعد، توجه به مدت زمان اقامت متقاضی در هر موقعیت مهم است. اگر داوطلبی طبق درخواست سه سال تجربه داشته باشد؛ اما در شش مطب دندانپزشکی کار کرده باشد، این یک امتیاز منفی است. تغییر شغل مکرر می‌تواند نشان دهنده عدم تعهد و شاید حتی استعدادی برای نمایش باشد. همچنین مراقب شکاف‌های اشتغال باشید و آن‌ها را برطرف کنید. متقاضی کار سابقش  را به چه دلیل ترک کرده است؟

 

مرحله سوم: مصاحبه تلفنی

این بخش مهمی در فرایند وجین کردن است. ضروری‌ترین بخش مصاحبه تلفنی، ارزیابی مهارت‌های ارتباطی داوطلب و همچنین سطح انرژی آنها است. واقعاً چند پزشک با فرد استخدام شونده مصاحبه می‌کنند؟

با هر مکالمه، من با معرفی خود، خانواده و علایق و سرگرمی‌ها شروع کنید و مصاحبه شونده آن را در گفتگوی شما بازتاب می‌دهد. می‌توان فوراً متوجه شد که آیا نامزد با تلفن لبخند می‌زند و آیا سطح انرژی آنها با هم مطابقت دارد یا خیر. می‌توان فوراً تشخیص داد که آیا شخصیت آنها مأموریت دفتر را به جلو می‌برد یا اینکه انرژی دفتر را تخلیه می‌کند و آن را به عقب برمی گرداند. بلافاصله می‌توان تشخیص داد که آیا نامزد ذهنیت رشد دارد یا ذهنیت ثابت.

هنگامی که نامزد بلافاصله سعی می‌کند شما را وادار به پرداخت دستمزد معین بدون مصاحبه حضوری یا کاری مناسب کند، می‌تواند به این معنی باشد که متقاضی متعهد است.

در نهایت، اگر داوطلبان نشان دهند که قبل از مصاحبه تلفنی یا حضوری، وب‌سایت ما و سایر پلتفرم‌های دیجیتال را بررسی کرده‌اند، می‌توانند امتیاز کسب کنند. این بدان معناست که آنها مدبر هستند، متعهد هستند و مهم‌تر از همه، آنها برای یافتن یک شغل دائمی و ایده آل سرمایه گذاری می‌کنند. آنها می‌خواهند به همان اندازه که شما می‌خواهید در مورد آنها بدانید، در مورد شما بدانند. آنها فقط دنبال شغل نیستند. آنها به دنبال مکانی هستند که بتوانند در آن رشد کنند.

مرحله چهارم: شرح شغل عالی داشته باشید.

داشتن یک شرح شغلی عالی به این معنی است که دقیقاً می‌دانید به چه چیزی نیاز دارید. خواه به دنبال تکنسین آزمایشگاه دندانپزشکی، دستیار دندانپزشکی، هماهنگ کننده درمان دندانپزشکی یا دستیار دندانپزشک هستید، توضیحی واضح و مختصر از موقعیتی که می‌خواهید پر کنید بنویسید.

شامل تمام مسئولیت‌های روزانه؛ در مورد جزئیات بر اساس روش‌های معمول و مرسوم که هر روز در مطب دندانپزشکی خود انجام می‌شود، دقیق باشید. مدارک لازم برای تولید دندانپزشکی در محل کار خود را بخواهید. در نهایت، انتظارات عملکردی که برای تصدی این موقعیت ضروری است را بیان کنید. به یاد داشته باشید، این مطب دندانپزشکی شما است: دقیقاً آنچه را که می‌خواهید بگویید.

مرحله پنجم: مصاحبه کاری برای استخدام نیرو برای کلینیک دندانپزشکی

توجه به نحوه ارائه کاندید برای اولین روز در دفتر مهم است. آیا آنها به موقع در مطب حضور داشتند؟ آیا آنها با استایل مناسب و تمیز حاضر می‌شوند؟ در نظر بگیرید و توجه کنید که متقاضی چقدر لبخند می‌زند و دندان‌های او چگونه است. آیا او آراسته و مرتب است؟

در مرحله بعد، جادوی مصاحبه کاری در ارزیابی حس اعتماد متقاضی به وجود می‌آید. آیا آنها برای کمک و تعامل با سایر اعضای تیم حرکت کرده‌اند؟ همچنین تلاش کنید در طول روز زمانی را با استخدام‌کنندگان احتمالی بگذرانید و از یکی از اعضای تیم بخواهم که آنها را برای ناهار بیرون ببرد.

نکته آخر استخدام نیرو برای کلینیک دندانپزشکی

هر دفتری روش خاص خود را برای مصاحبه با نامزدها دارد. برخی از تست‌های شخصیت استفاده می‌کنند. برخی دیگر به شدت به  بررسی سوء پیشینه متکی هستند. این استراتژی‌ها نیز مهم هستند، اما به اندازه آشکار کردن طرز فکر هر نامزد اهمیتی ندارند. با تطبیق طرز فکر آنها با فرهنگ دفتر خود، یک رابطه طولانی مدت موفق با آن شخص را تضمین می‌کنید و موفقیت دفتر خود را به جلو می‌برید.

یافتن عضو تیم مناسب، به خصوص زمانی که بر مهارت و انرژی تمرکز می‌کنید، بسیار دشوار است. تعیین خطوط پایه و غیر قابل مذاکره و حفظ آنها در ذهن خود در طول فرایند مصاحبه می‌تواند منجر به یافتن یک نامزد عالی شود که تشنه یادگیری و مربیگری باشد. نادیده گرفتن مراحل یا بخشش کاستی‌ها در فرایند درخواست به این معنی است که شما به عقب می‌روید.

استخدام یک کارمند به دلیل ناامیدی ناخواسته، تمرین شما را در پیگیری مأموریت و چشم انداز خود به عقب خواهد برد. تسویه حساب شما را به سمت رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید سوق نمی‌دهد.

اگر به عقب برگردیم، یک بار دیگر تیمی از هم گسیخته خواهیم داشت که تلاش می‌کند تا انرژی مثبت را به خود و به بیمارانمان بفرستد. استخدام نیروی اشتباه، یا قانع شدن برای هر نیرویی، منجر به عدم بهره وری و سازش در دستیابی به مأموریت و هدف ما می‌شود.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل