چگونه فیلم‌های دارای مجوز می‌توانند خلاقیت را افزایش دهند و هزینه‌ها را کمتر کنند؟

4 روش زیر را برای ترکیب فیلم‌های دارای مجوز ممتاز در خلاقیت خود در نظر بگیرید:
4.5/5 - (2 امتیاز)

امروزه علی‌رغم کاهش نرخ تورم در شش ماه گذشته، پرچم‌های قرمز نگران‌کننده فراوان هستند، این امر باعث می‌شود که مسئولان بودجه‌های بازاریابی و تبلیغات با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو شوند. با این حال، صرف نظر از واقعیت‌های بودجه، تقاضا برای مقدار خلاقیت مانند همیشه بالا است. در واقع، فرصت‌های خلاقانه استفاده از فیلم‌های دارای مجوز تقریباً نامحدود است.

Filmsupply  با ارائه کاتالوگ سرپرستی از محتوای سینمایی که توسط فهرستی از فیلمسازان برنده جایزه تهیه شده است، تلاش کرده است تا خود را متمایز کند. برندهایی مانند اپل، نایک و مرسدس بنز، همراه با آژانس تبیغاتی مانند Anomaly، Ogilvy و Wieden+Kennedy محتوا را با استفاده از کاتالوگ انحصاری Filmsupply ایجاد کرده‌اند.

به‌عنوان‌مثال، Grammarly، شرکت فناوری دستیار نوشتن، به استودیو Stink نزدیک شد تا روی سه کمپین مختلف کار کند. مایکل کوئینونز، تهیه کننده خلاق ارشد استینک، توضیح داد: ما در آن زمان فیلم‌برداری حضوری انجام نمی‌دادیم و فیلم‌های دارای مجوز راه‌حلی واقعاً عملی بود که زیبایی‌شناسی و استاندارد کیفیت را حفظ می‌کرد، انگار که خودمان آن را ساخته‌ایم. علی‌رغم اینکه هرگز یک کمپین کامل سهام را با استفاده از فیلم‌های Filmsupply تولید نکرده‌اند، تیم Stink توانست Grammarly را با آنچه Quinones به عنوان سورپرایز طبیعی و لذت‌بخش توصیف می‌کند، ارائه دهد.

مهم است که توجه داشته باشید، فیلم‌هایی که در سایت ما یافت می‌شوند به منظور استوک بودن گرفته نشده‌اند، بنابراین ارزش تولید در سطح دیگری است و همچنین گزینه انحصاری وجود دارد.  Filmsupply  درجه‌های انحصاری سفارشی ارائه می‌کند که می‌تواند متغیرهایی مانند زمان، صنعت، صحنه‌های خاص و موارد دیگر را پوشش دهد. اگر شما به طور انحصاری به چیزی مجوز می‌دهید، تفاوت چندانی با تولید خودتان ندارد.

موقعیت یابی برند چیست؟ چگونه انجام می‌ شود؟
ادامه مطلب

ایان وات، مدیر خلاق استینک گفت: هر کلیپ نشان دهنده هزاران دلار از زمان، تلاش، صنایع دستی، اجاره تجهیزات، رزرو و مهم‌تر از همه تنقلات است. من می‌توانم با یک کلیک از مزایای همه اینها بهره ببرم.

فیلم‌های دارای مجوز

4 روش زیر را برای ترکیب فیلم‌های دارای مجوز ممتاز در خلاقیت خود در نظر بگیرید:

 

1.      با یک فیلمساز ماهر همکاری داشته باشید:

وقتی تیم Grammarly با کاتالوگ کارگردان و فیلم‌بردار جیمز بالارد مواجه شد که بزرگ‌ترین مجموعه فیلم از دو نفر را در کنار هم نشان می‌دهد، آنها اجازه دادند که فیلم داستان پشت این شخصیت‌های اصلی را نشان دهد.

کوئینونز گفت: گویا ما بالارد را استخدام کردیم تا به ما در تولید این مکان کمک کند. ما انتظارات بسیار زیادی در مورد کاری که در سطح جهانی انجام دادیم داریم. کیفیت متریال واقعاً مهم است، بنابراین توانایی داشتن بانکی از مواد برای کار، توسط فیلمسازانی که نوع مشابهی از رویکرد فیلمسازی دارند، فرصتی باورنکردنی است.

 ایجاد احساسات و داستان خاص

2.      ایجاد احساسات و داستان خاص:

استودیو Evolve قصد داشت یک موزیک ویدئو برای آهنگ Pearl Jam به نام “Dance of Clairvoyants” بسازد، اما پس از اینکه خواننده اصلی گروه، Eddie Vedder اولین قطعه را تماشا کرد، اصرار کرد که Evolve به سه ویدئو گسترش یابد. با ترکیب فیلم‌های Filmsupply با اجراهای زنده گروه، تیم توانست با استفاده از داستان‌های خرد تفسیری بصری از اشعار ایجاد کند.

تهیه کننده جو باستین می‌گوید: هر تصویر نیاز به برانگیختن نوعی احساس دارد. اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید، تصادفی به نظر می‌رسد. اما، اگر نماهای مناسب را با هم تهیه کنید و همه این داستان‌های کوچک را داشته باشید، در واقع شروع به خلق چیز منحصر به فردی می‌کنید.

نحوه ایجاد محتوای مفید با مدل سازی موضوع و خوشه‌های موضوعی
ادامه مطلب

 

3.      ارزش تولید را به پروژه خود اضافه کنید:

در ابتدا، موزیک ویدئوی رپر ناس، قرار بود یک شات مداوم از او و دوستانش در حال رانندگی در نیویورک باشد. متأسفانه، تصاویر Steadicam ناپایدار بود. ویرایشگر مت کارتر به جای تصویربرداری مجدد، از این فرصت برای نشان دادن خلاقیت خود استفاده کرد.

او توضیح داد: اولین حرکت من کشیدن چند عکس بیرونی و رانندگی POV به صورت بریده‌شده بود، بنابراین کل ماجرا همچنان شبیه یک روایت از رانندگی آن‌ها بود. سپس تصمیم گرفتم که می‌توانم از فیلم‌های Filmsupply استفاده کنم تا به معنای واقعی کلمه آنچه را که در اشعار پویا با این سرعت برق آسا مورد بحث قرار می‌گرفت، نشان دهم.

مراقبت از تولید مهم است

4.    مراقبت از تولید مهم است.

انتخاب فهرستی از بیش از 700 فیلمساز، کارگردان و مدیر فیلم‌برداری یکی از پیچیده‌ترین جنبه‌های کار ما است؛ بنابراین حتماً خلاصه‌ی خود را با تیم تحقیقاتی فیلم ما به اشتراک بگذارید. این سرویسی است که ما همه حساب‌های بزرگ خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنیم و یکی از کم‌ارزش‌ترین جنبه‌های کسب و کارمان است.

در حالی که هیچ چیز به اندازه کافی جایگزین ارزش، هنر و خلاقیت محتوای اصلی فیلم‌سازان سطح بالا نخواهد شد، فیلم‌های دارای مجوز ممتاز که از همان سطح استعداد می‌آیند، در رتبه دوم قرار دارند، به ویژه در دوران چالش برانگیز اقتصادی.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *