10 روش تبلیغات پزشکی که کسب و کار شما را متحول خواهد کرد

تبلیغات پزشکی
4/5 - (4 امتیاز)

اگر از نتایج تاکتیک‌های تبلیغاتی سنتی پزشکی راضی نیستید با ایده‌های تبلیغات پزشکی اثبات شده و خلاقانه ما در پزشکی، طرح بازاریابی پزشکی خود را اصلاح کنید و از اهداف رشد خود فراتر بروید.

صرف نظر از تخصص مراقبت‌های بهداشتی شما، همیشه روزهایی وجود دارد که حجم بیمار کم است. آن روزهای کند زمان مناسبی است که نه تنها به وظایف اداری معلق رسیدگی کنید، بلکه فرصتی برای فکر کردن در مورد ایده‌های تبلیغاتی منحصر به فرد برای کلینیک خود است.

بازاریابی نقش مهمی در رشد عملکرد پزشکی شما، جذب بیماران بیشتر، حفظ بیماران موجود و ایجاد نام تجاری قابل اعتماد ایفا می‌کند. تا زمانی که کلینیک پزشکی خود را تبلیغ نکنید، بیماران بالقوه ممکن است هرگز از خدماتی که ارائه می‌دهید مطلع نباشند.

ایده‌های تبلیغاتی نوآورانه پزشکی:

ایده‌های تبلیغاتی نوآورانه پزشکی:

به هر کمپین تبلیغاتی اخیری که در تلویزیون دیده‌اید فکر کنید. چه مواردی باعث شد در مورد برند فکر کنید؟ تبلیغات تأثیر عمیقی بر درک مخاطبان هدف دارد. اگر آگهی در تبدیل سرنخ‌ها به بیماران ناکام باشد، بی اثر تلقی می‌شود.

اکنون، رویه‌های گروه‌های بزرگ‌تر ممکن است صرف میلیون‌ها و میلیاردها تومان برای ایجاد تبلیغات، تبلیغ در کانال‌های دیجیتال مختلف و سپس صرف چند میلیون تومان دیگر برای اندازه‌گیری تأثیر آن تبلیغات آسان‌تر شود. اما کلینیک‌های پزشکی کوچک یا انفرادی اغلب بودجه لازم برای رقابت با برندهای برجسته را ندارند. این زمانی است که فکر کردن خارج از چارچوب حیاتی می‌شود. در متن زیر برخی از ایده‌های تبلیغاتی برای کلینیک‌های پزشکی وجود دارد که کارشناسان ما جمع‌آوری کرده‌اند:

ابتدا تبلیغات خود را به دو دسته تقسیم کنید:

1.  تبلیغات آنلاین

2.  تبلیغات آفلاین

 

تبلیغات آنلاین

1.       تبلیغات پزشکی در گوگل:

تبلیغات پزشکی در گوگلتبلیغات جستجوی گوگل، که به عنوان تبلیغات PPC نیز شناخته می‌شود، منبع خوبی از بیماران بالقوه برای درمان شما خواهد بود. هنگامی که مردم به دنبال راه‌حل‌های پزشکی آنلاین هستند، در حال حاضر پاسخ می‌خواهند. یک تبلیغ PPC به شما امکان می‌دهد تا آگهی پزشکی خود را در مقابل بیماران بالقوه به عنوان راه‌حل‌های ممکن برای نیازهای آنها قرار دهید.

تبلیغات گوگل زمانی عالی هستند که وب سایت پزشکی شما دارای رتبه بندی ارگانیک برای کلمات کلیدی هدف شما نباشد. حتی اگر رتبه ارگانیک بالایی داشته باشید، یک تبلیغ در گوگل فقط فرصت دیگری است که دو بار جلوی چشمان مشتریان ظاهر شوید.

یک کمپین بازاریابی خوب گوگل دارای کمپین‌های متعددی است که بر موضوعات خاص تمرکز دارند، با کلمات کلیدی خاص و کپی تبلیغاتی خاص برای آن نوشته شده است؛ بنابراین به جای اینکه یک کمپین عظیم برای همه خدماتی که ارائه می‌دهید و به طور کلی فعالیت پزشکی خود را تبلیغ کنید، هر کدام باید کمپین خود را داشته باشند. در نهایت، یک کمپین عالی گوگل مکان نمایش تبلیغات آن را محدود می‌کند.

 

2.       سئوی گوگل:

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای تبلیغ کسب و کار پزشکی شماست. با این حال، برخلاف تبلیغات در گوگل، نتایج حاصل از کار سئوی خوب به زمان نیاز دارد تا نشان داده شود. شما نباید انتظار نتایج شگفت انگیز یک شبه را داشته باشید که در آن شما ناگهان در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه اول را کسب کنید.

کار سئوی گوگل شامل تغییراتی در وب سایت شما می‌شود به‌طوری‌که موتور جستجوی گوگل بهتر می‌تواند آنچه را که طبابت شما ارائه می‌دهد درک کند تا بتواند آن را به عنوان یک نتیجه مرتبط به بیمار بالقوه‌ای که در جستجوی راه حل است، ارائه دهد. سئوی بهتر به معنای نتایج ارگانیک بالاتر است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید. سئوی پزشکی پیچیده است و زمان می‌برد.

بازاریابی مراکز درمانی
ادامه مطلب

هزینه، زمان و تخصص در 3 زمینه 1 دانش دقیق خدمات پزشکی شما، روش 2 مهارت‌های نوشتن محتوا 3 دانش فنی و غیر فنی عمیق در مورد الگوریتم‌های SEO، بهترین شیوه‌ها و تکنیک‌های تبدیل هزینه دارد.

سئوی خوب گوگل بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می‌کند که بیمارانی که به خدمات شما نیاز دارند هنگام جستجوی ارائه دهنده یا تحقیق در مورد وضعیتی که در کسب و کار خود درمان می‌کنید، استفاده کنند. این کلمات کلیدی به طور طبیعی در سراسر محتوای وب سایت شما پخش می‌شوند.

اگر سعی می‌کنید جمع‌بندی کلمات کلیدی را انجام دهید یا تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار دهید، موتورهای جستجو امروز به اندازه کافی پیشرفته هستند که آن را تشخیص داده و وب سایت شما را جریمه می‌کنند. در نهایت، سئوی خوب گوگل هم شامل کلمات کلیدی و عباراتی است که می‌تواند برای چندین کسب و کار در شما اعمال شود و هم کلمات کلیدی و عباراتی منحصر به فرد که فقط برای موقعیت مکانی شما کاربرد دارند.

 

3.       تبلیغات پزشکی در موبایل:

 تبلیغات پزشکی در موبایل

تبلیغات موبایلی تبلیغاتی هستند که در گوشی هوشمند شما ظاهر می‌شوند. در برخی موارد، این موارد در موتورهای جستجو هستند، مانند تبلیغات Google PPC که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، زمانی که افراد از Google در تلفن‌های خود استفاده می‌کنند. تبلیغات موبایلی معمولاً باید کمی متفاوت نوشته شوند و بیانیه فراخوان عالی برای افزایش نرخ تبدیل ایجاد شود.

افرادی که در تلفن خود به دنبال راه حل پزشکی هستند، در مقایسه با افرادی که از رایانه رومیزی استفاده می‌کنند، شانس بیشتری برای تبدیل دارند. یک تبلیغ عالی پزشکی موبایل دارای ویژگی مثل برای تماس کلیک کنید یا برای راهنمایی کلیک کنید، است که فوراً آنها را به اپراتور وصل می‌کند یا نشان می‌دهد که چقدر از مطب پزشکی شما فاصله دارند. این نوع تبلیغات منجر به تبدیل بسیار بالایی برای اقدامات پزشکی می‌شود.

 

4.       تبلیغات پزشکی در فیس بوک:

تبلیغات فیس بوک، در حالی که دسترسی کمتری نسبت به تبلیغات گوگل دارد، بر روی یک پلت فرم تبلیغاتی بسیار قدرتمند ساخته شده است. می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس شعاع یا مکان محدود کنید، مانند Google AdWords، اما همچنین می‌توانید دسترسی تبلیغات خود را حتی بیشتر کنید.

می‌توانید سن، جنسیت، علایق و سایر موارد را برای هدف قرار دادن افراد خاص در جامعه فیس بوک انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اهداف تبلیغات خود را انتخاب کنید، مانند واداشتن شخصی به صفحه شما، جمع‌آوری اطلاعات تماس، ارسال افراد به وب‌سایت یا افزایش دسترسی به پست شما.

یک تبلیغ عالی فیس بوک دارای یک کپی تبلیغاتی عالی، یک تصویر یا ویدئوی متقاعد کننده و یک فراخوان برای اقدام برای بیمار است. در پشت صحنه، آگهی دارای یک مخاطب هدف، موقعیت جغرافیایی و در صورت امکان، علایق مرتبط با تبلیغات پزشکی خواهد بود. فیس بوک به شما نشان می‌دهد که آیا مخاطب هدف شما بسیار محدود یا بسیار گسترده است. یک تبلیغ خوب فیس بوک هیچ کدام از اینها نخواهد بود.

مهندسی فروش چیست؟ و برای کسب و کار شما چه کاربردی دارد؟
ادامه مطلب

 

5.       تبلیغات پزشکی در اینستاگرام:

در حالی که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است، آن نیز پلتفرم تبلیغاتی مخصوص خود را دارد که می‌توانید از طریق برنامه‌اش تبلیغات کنید. در حالی که به اندازه فیس بوک گزینه‌های زیادی برای اصلاح در اختیار شما قرار نمی‌دهد، هنوز هم می‌توانید با انتخاب جایی که می‌خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود به تعداد قابل توجهی از افراد در منطقه خود دسترسی پیدا کنید.

یک تبلیغ پزشکی خوب در اینستاگرام باید عکس یا ویدئوی عالی داشته باشد. هر یک از آنها باید یک پیام روشن در مورد عملکرد پزشکی شما و یک فراخوان برای اقدام داشته باشد. پست‌های سایر رقبای پزشکی در منطقه خود را کاوش کنید و در صورت داشتن اکانت اینستاگرام آنها را مشاهده کنید. سعی کنید عکس، گرافیک یا ویدئویی طراحی کنید که شما را از بقیه متمایز کند.

تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام می‌تواند بسیار مؤثر باشد، درست مانند تبلیغات جستجوی گوگل. با این حال، بسته به نوع خدمات پزشکی یا دندانپزشکی که تبلیغ می‌کنید، بازده سرمایه گذاری آن متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، اگر صاحب یک اسپا پزشکی هستید و مشتریان جدیدی می‌خواهید، می‌توانید با اجرای یک کمپین در فیس‌بوک یا اینستاگرام یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازده بازگشت سرمایه خوبی را مشاهده کنید.

با این حال، برای یک جراح، متخصص پا، پزشک خانواده و غیره، تبدیل بسیار کم خواهد بود. تبدیل به این معنی است که چند بیمار واقعاً برای تماس با شما، رزرو قرار ملاقات، خرید چیزی از وب سایت شما، افزودن به سبد خرید، دانلود کاغذ سفید، کلیک برای شماره گیری، ارسال پیامک، ثبت نام در پورتال بیمار اقدام می‌کنند.

 

6.      تبلیغات پزشکی با محتوای ویدئویی:

محتوای ویدئو در حال حاضر بسیار زیاد است و دلیل خوبی دارد. محتوای ویدئویی می‌تواند به رشد درآمد شما ۴۹ درصد سریع‌تر از محتوای غیر ویدئویی کمک کند. نه فقط این، بلکه 52 درصد از بازاریابان مراقبت‌های بهداشتی معتقدند که محتوای ویدئویی بهترین بازگشت سرمایه را دارد. می‌توانید از ویدئو برای حمایت از تلاش‌های تبلیغات پزشکی خود در تمام مراحل بازاریابی استفاده کنید از ایجاد آگاهی از برند تا حفظ بیماران. یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های محتوای ویدئویی پخش زنده است. این فرمت که به عنوان یک روش فوق‌العاده مؤثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شما ذکر می‌شود، به شما امکان می‌دهد یک ویدئو را در زمان واقعی پخش کنید تا مخاطبان خود را درگیر کنید.

 

تبلیغات آفلاین

7.      تبلیغات پزشکی با پست مستقیم:

پست مستقیم ممکن است به نظر منسوخ شده باشد، اما برای آگاهی از برند، می‌تواند سودمند باشد. از طریق اداره پست، می‌توانید کمپینی ایجاد کنید که تضمین می‌کند هر خانه در یک محله یا منطقه، مطالب پستی شما را دریافت می‌کند. شما همچنین با دریافت نرخ انبوه به جای مهر زدن و ارسال آن‌ها، در پول خود صرفه جویی می‌کنید.

مردم هر روز نامه‌های ناخواسته زیادی دریافت می‌کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که مطالب بازاریابی شما برجسته است. یک پست مستقیم خوب از بقیه نامه‌هایی که شخص به خانه‌اش می‌گیرد بیرون می‌آید. اگر کارت‌پستال می‌فرستید، تصویر جذابی را انتخاب کرده‌اید، یا تصویری از مطب بفرستید تا توجه کسی را جلب کنید.

طراحی سایت مرکز زیبایی
ادامه مطلب

یک کارت‌پستال ساده با نام و آدرس شما با لیستی از خدمات به بازیافت ختم می‌شود. ممکن است یک کارت‌پستال با تصویر پرسنل شما، لیستی از خدمات در یخچال قرار گیرد. به نوع نامه‌های ناخواسته‌ای که دور می‌اندازید و نامه‌هایی که نگه می‌دارید فکر کنید. از آن به عنوان یک راهنمای تقریبی در تصمیمات بازاریابی خود استفاده کنید.

 

8.       تبلیغات پزشکی در رویدادهای جامعه:

تبلیغات پزشکی در رویدادهای جامعهاحتمالاً جامعه شما در طول سال در هر فصل رویدادهایی دارد. این رویدادها فرصت‌های خوبی برای ملاقات با افراد جدید و قرار دادن آنها در معرض عمل پزشکی شما هستند. با پرداخت هزینه، می‌توانید یک غرفه اجاره کنید و اطلاعاتی را برای ارائه در یک رویداد تنظیم کنید. شما باید توسط کارکنان آگاه و دوستانه‌ای معرفی شوید که از ملاقات و احوالپرسی با افراد تصادفی بدشان نمی‌آید. این فرصتی است برای نشان دادن شخصیت عمل پزشکی خود و ایجاد تأثیر خوبی در جامعه خود.

مراکز پزشکی که در رویدادهای اجتماعی کار خوبی انجام می‌دهند، برای هرکسی که در کنار غرفه توقف می‌کند، غربالگری رایگان ارائه می‌دهد. این غربالگری‌ها اغلب موارد ساده‌ای مانند بینایی، شنوایی یا فشار خون هستند. نتایج آن غربالگری رایگان برای آن شخص نوشته می‌شود تا با خود به خانه برود. آن کارت همچنین دارای تمام اطلاعات تماسی است که آنها برای تماس با کلینیک شما برای پیگیری نیاز دارند.

 

9.      تبلیغات پزشکی در سازمان‌های تجاری:

پیوستن به یک سازمان تجاری یک راه عالی برای ترویج فعالیت پزشکی شما در میان سایر مشاغل در منطقه است. بسیاری از مطب‌های پزشکی برای فرصت‌های شبکه‌ای و دسترسی به منابع تخصصی به اتاق بازرگانی محلی یا منطقه‌ای می‌پیوندند. هدف این سازمان تسهیل موفقیت کسب‌وکارها در منطقه و کمک به آنها در ارتباط با یکدیگر است  یک رویکرد عالی برای پیوستن به یک سازمان تجاری تا ببینید کدام یک بیشترین سود را برای کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی شما دارد.

لازم نیست عضو هر سازمان تجاری یا باشگاهی شوید، اما در عوض، فقط به سازمان‌هایی بپیوندید که به شما کمک می‌کنند و جلساتی دارند که می‌توانید در آنها شرکت کنید. همچنین اگر فرصتی برای ارائه در یکی از این جلسات برای شما پیش آمد، از آن استفاده کنید تا بتوانید تخصص خود را به رخ بکشید.

تبلیغات پزشکی برای کسب و کار مراقبت‌های بهداشتی ضروری است. برخی یا همه نمونه‌های فوق‌العاده فوق را بپذیرید و مطمئناً می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و باید بدانید که رقبای شما چقدر برای تبلیغات هزینه می‌کنند.

 

10.   تبلیغات پزشکی با  ثبات اجتماعی:

اثبات اجتماعی بر این اصل کار می‌کند که بیماران بالقوه شما از جمعیت پیروی خواهند کرد. این بدان معناست که اگر گروهی از مردم را از خدمات یک کلینیک پزشکی راضی ببینند، می‌خواهند در مورد آن بیشتر بدانند. وقتی صحبت از تبلیغات پزشکی می‌شود، اثبات اجتماعی بسیار ارزشمند است. این یک راه باورنکردنی برای جلب توجه بیماران بالقوه با استفاده از شواهد بیماران موجود است. برای انجام یک عمل پزشکی کوچک تا متوسط، کارشناسان ما استفاده از توصیفات بیمار، رتبه بندی ستاره‌ها، نشان‌ها و جوایز را به عنوان اثبات اجتماعی برای ارتقای خدمات شما در نظر خواهند گرفت.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *