درباره ام بی ای کلینیک بیشتر بدانید

چرا ام بی ای کلینیک را انتخاب کنیم؟

ام بی ای کلینیک این کار را با کمک ایده های نوین در زمینه مدیریت و راهبری مراکز انجام می‌دهد. مطمئن باشید هدف ما بهبود و اعتلای هر چه بیشتر مراکز شماست که به کمک مدیران مراکز این امر تحقق می یابد.

پروژه موفق95%
95%
رضایت مشتری90%
90%
بازگشت مشتری80%
80%
طراحی وبسایت دندانپزشکی

خدمات ما

با خدمات ام بی ای کلینیک آشنا شوید

ارزیابی مراکز

جذب بیمار

تبلیغات

طراحی سایت

سئو سایت

طراحی گرافیکی

ساخت تیزر

راه اندازی مرکز

چه کسانی از خدمات ما استفاده می‌کنند؟

خدمات ام بی ای برای کدام کسب و کارها مناسب است؟

آخرین محصولات

محصولات ویژه مراکز درمانی

پادکست ها

سریع ترین راه برای افزایش دانش

نتیجه‌ای پیدا نشد.

مراحل مشاوره مراکز

راهکار ام بی ای برای بهبود کسب و کار شما

تعیین اهداف کمپین

تعیین هدف هر کمپین از مهمترین مراحل طراحی کمپین می باشد.برای نمونه هدف میتوان به مواردی چون ارتباط با بازار،ایجاد رابطه، برند سازی، تداعی سازی برند، افزایش فروش و درآمد، یادآوری، جبران ضرر ها اشاره کرد.

انتخاب رسانه مناسب

افراد مختلف بر اساس سبک زندگی و شرایط اجتماعی حاضر در آن، با رسانه‌های مختلفی در ارتباط هستند، به همین دلیل باید بدانیم که مخاطبان هدف ما بیشتر به چه رسانه‌ای توجه می‌کنند تا با انتخاب رسانه نزدیک به مخاطبان هدف بودجه تبلیغاتی را به شرایط مناسبی مدیریت کنیم.

آنالیز نتیجه

مهم‌ترین قسمت پس از برگزاری هر کمپینی استفاده از بازخوردهای آن کمپین به‌عنوان نتیجه‌گیری صحیح و یا خطا بودن کمپین است تا با اصلاح کمپین موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی و ایجاد بازخورد مثبت تبلیغات گردد.

تجربه منتورینگ تخصصی

رزومه موفق  ام بی ای کلینیک در زمینه منتورینگ و ارزیابی مراکز زیبایی و درمانی کمک به بالا بردن هرچه بیشتر استاندارد های اجرایی و عملکردی در پروژه های این مجموعه داشته.

ارائه راهکار های عملی

هر مجموعه چالش ها و معضلات خاص خود را دارد و بررسی و ارتقاء عملکرد مجموعه ها نیازمند بینش صحیح و آشنایی با چالش های مجموعه هاست.

نظم و تخصص مجموعه

برنامه ریزی دقیق و تعهد به آن در کنار و مسئولیت پذیری از عوامل مهم موفق مجموعه ها میباشد. ام بی ای کلینیک با درک این مهم همواره بر این اصول تاکید داشته و پایبند بوده است

آنالیز شاخص های عملکرد مجموعه

آنالیز شاخص‌های عملکرد به‌منظور ارزیابی موقعیت کنونی هر مجموعه و تعیین راه‌کارهای مناسب برای هوشمند سازی کسب‌وکار و فرآیندهای کلیدی و درنتیجه راندمان بهتر هر مجموعه استفاده می‌شود

عارضه یابی و تعیین اولویت در مجموعه

اولین و استراتژیک ترین گام در مسیر توسعه ظرفیت‌های هر مجموعه اصلاح عملکردها می‌باشد که لازمه آن شناخت نقاط ضعف و عارضه‌ها و همچنین آشنایی با مواردی است که نقش حیاتی در رویکردهای مجموعه دارد تا مجموعه را از خطر شکست و انحلال به‌سوی موفقیت و راندمان مطلوب برساند

ارائه راهکار رفع موانع در مجموعه

ارائه راهکارهای خلاقانه در مواجهه با مشکلات هر سازمان بر اساس تجربه و آشنایی با فرآیندهای موجود عاملی مهم و مناسب در تسریع فرآیندهای حصول نتیجه و دستیابی به هدف‌های مدنظر هر مجموعه است.

آخرین مقالات

با مقالات ما بروز باشید

برخی از مشتریان ما

ما با برندهای برتر بسیاری همکاری کرده ایم

و بسیاری دیگر …

ارسال پیام با موبایل

دریافت مشاوره رایگان

سوالی دارید؟ مشاوران ما آماده مشاوره هستند

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *