بازاریابی عصبی عمیق ترین تاثیرگذاری بازاریابی را در عمق مغز کاربران میگذارد.
فرانسیس کریک ، یکی از برندگان سال های پیش جایزه نوبل، نظریه جالب و حیرت آوری را مطرح کرد .
طبق نظریه فرانسیس کریک ، تمام احساسات ، افکار ، اعمال و همچنین مبنای تصمیم گیری های خودآگاه و ناخودآگاه انسان ها را محصول فعالیت نورون های عصبی دانسته است.
این نظریه باعث شد تا بازاریابان برای اثربخشی عمیق بر مخاطبان ، تلاش خود را شروع کنند و حوزه جدیدی به اسم بازاریابی عصبی به وجود آورند.
بازاریابی عصبی ، مغز را برای انتخاب های خاص جهت دهی کرده و مخاطب را متقاعد به انتخاب یک محصول ویا خدمات میکند.