شما میدونستید برند استارباکس در سال 2008 با یک شکست بزرگ مواجه شده؟!

استارباکس به دلیل رکود اقتصادی و افزایش رقابت با سایر کافی شاپ ها با این مشکل مواجه شده بود

استارباکس برای برطرف کردن این مشکلات و بازگشت به جدول رقابت بهترین ها سه کار مهم انجام داد

1. کاهش هزینه ها 2.بهبود کیفیت محصولات 3.بستن فروشگاه هایی که     عملکرد ضعیف داشتند.

البته استارباکس با تمرکز بیشتر روی مارکتینگ و جذب مشتری های جدید و همینطور راه اندازی کمپین های تبلیغاتی جدید ، باعث شد تا این شرکت در سال 2010 مجددا به سود دهی رسیده و به عرصه رقابت بازگردد.