شما میدونستید برند استارباکس در سال 2008 با یک شکست بزرگ مواجه شده؟!
استارباکس به دلیل رکود اقتصادی و افزایش رقابت با سایر کافی شاپ ها با این مشکل مواجه شده بود
استارباکس برای برطرف کردن این مشکلات و بازگشت به جدول رقابت بهترین ها سه کار مهم انجام داد
1. کاهش هزینه ها2.بهبود کیفیت محصولات3.بستن فروشگاه هایی که عملکرد ضعیف داشتند.
البته استارباکس با تمرکز بیشتر روی مارکتینگ و جذب مشتری های جدید و همینطور راه اندازی کمپین های تبلیغاتی جدید ، باعث شد تا این شرکت در سال 2010 مجددا به سود دهی رسیده و به عرصه رقابت بازگردد.