آیا نمی توانید همه افرادی را که از وب سایت شما بازدید می کنند با هدف بازگرداندن آنها در آینده ، ترغیب کنید؟ خوب حالا می توانید همه افرادی را که از وب سایت شما بازدید می کنند به مشتری خود تبدیل کنید. برا انجام این کار از “بازاریابی مجدد” استفاده می شود و این روش بهترین ایده تبلیغاتی در دندانپزشکی می باشد که توسط بازاریابان متخصص دندانپزشکی برای جذب بیماران استفاده می شود.
آیا رقبای شما از این روش تبلیغاتی برای کلینیک دندانپزشکی استفاده می کنند؟ بهتر است قبل از اینکه آنها این کار را انجام دهند ، شما از این روش استفاده کنید. خوشبختانه ، استفاده از این روش تبلیغاتی آنقدرها که شما فکر می کنید دشوار نیست. در ادامه مقاله چند ایده بازاریابی برای کمک به شما جمع آوری شده است.
بازاریابی مجدد چگونه عمل می کند؟
سر فصل ها
لوجستیک مورد نیاز برای بازاریابی مجدد بسیار ساده می باشد. شخصی به وب سایت شما مراجعه می کند و سپس برای مشاهده وب سایت های دیگر به صورت آنلاین وبگردی می کند. با بازاریابی مجدد ، بازدیدکنندگان شروع به دیدن تبلیغات شما در سایت های دیگران مانند فارس نیوز و ورزش 3 می کنند. دلایل مختلفی برای تاثیر گذاری این روش وجود دارد.
1. این روش مشتریان بالقوه ای را تغذیه می کند که قبلاً خدماتی که شما ارائه می دهید را مشاهده کرده اند
مطالعات نشان می دهد که بیماران جدید نیاز به دیدن پیام های بازاریابی شما حداقل 7 بار و حتی 12 بار قبل از اقدام به مراجعه دارند. با تبلیغات شما در سایت های دیگر ، چشم انداز پیام بازاریابی شما در همه جا مشاهده می شود. این امر باعث می شود برند شما در ذهن آنها نقش ببندد و احتمال انتخاب شما در رقابت با رقبا بیشتر شود.
2. افرادی که برای آنها بازاریابی مجدد می کنید از قبل به خدماتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند
کار سخت متقاعد کردن افراد برای بازدید از وب سایت شما انجام شده است. آنها به سایت شما مراجعه کرده اند. اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را وادار کنید که تماس بگیرند یا فرم مورد نظر شما را پر کنند ، این دقیقاً ایده یک کمپین بازاریابی مجدد است.
3. تبلیغات شما درمورد مشکلی که بیمار هدف شما دارد صحبت می کند ، بنابراین دلیل بیشتری برای تماس گرفتن به او می دهید.
اگر مشتری شما دندان درد دارد اما پس از مراجعه به وب سایت شما قادر به یافتن صفحه مورد نظر نیست ، ممکن است بیمار رقیبان شما را انتخاب کند . با تبلیغات بازاریابی مجدد خود که روزانه منتشر می شود و در زمان مناسب توجه مشتری خود را جلب می کنید ، بنابراین شخص را متقاعد کنید که برای درمان دندان درد با شما تماس بگیرد.
4- تبلیغات شما هرجا که منتشر می شود از چشم اندازهای شما پیروی می کنند ، مانند سایت های معروف مانند فیس بوک و گوگل
هدف کلی این است که مشتری های احتمالی شما در معرض تبلیغات شما در هر فضای آنلاینی قرار گیرد و اگر بیشتر افراد در تمام طول روز حتی در محل کار خود از گوگل یا فیس بوک استفاده می کنند ، اگر بتوانید در این سایت ها تبلیغ کنید مطب دندانپزشکی شما مطمئناً حداکثر بازدید را خواهد داشت.
5- فرایند بازاریابی مجدد پیچیده است ، اما به محض اجرای آن در جذب بیماران جدید بسیار تاثیر گذار می باشد.
برای شروع فقط چند راه حل اصلی لازم دارید. ما 5 مورد پر ارزش را برای استفاده در زیر لیست کرده ایم:
پنج ایده بازاریابی برای اجرای یک کمپین بازاریابی فوق العاده و موفق
اکنون که درباره نحوه عملکرد بازاریابی مجدد ایده دارید ، در اینجا چند نکته برای شروع آورده شده است.
اساساً پنج نوع تبلیغات بازاریابی مجدد وجود دارد. عبارتند از:
-
تبلیغات محلی
این آگهی تبلیغاتی که می گوید: “به دنبال دندانپزشک در تهران می باشید؟” با قرار دادن موقعیت مکانی درست در آگهی ، شخص می داند که شما در این شهر هستید و این ممکن است انگیزه لازم برای بالا بردن تلفن و یا مراجعه برای این فرد ایجاد کند.
-
تبلیغات احساسی
این دسته شامل تبلیغاتی می باشد که می گوید: “از وقتی به وب سایت ما سر نزده اید ، دلمان برایتان تنگ شده است ، آیا برنخواهید گشت؟” این تبلیغات دندانپزشکی بسیارموثر است زیرا دیگر احساس نمی کند یک بازدید کننده اینترنتی ناشناس است. اکنون آنها خود را ملزم به تماس با شما می دانند، که خبر خوبی برای لیست بیماران جدید شما می باشد.
-
تبلیغات یادآوری
این روش تبلیغاتی می گوید: “ما شما را فراموش نکرده ایم.” مشابه تبلیغات احساسی ، این تبلیغات دندانپزشکی باعث می شود فرد از تماس نگرفتن و یا مراجعه نکردن احساس بدی داشته باشد که ممکن است برای بالا بردن اقدام شخص کافی باشد.
-
تبلیغات پایداری
بیماران دوست دارند بدانند که مطب دندانپزشک آنها همیشه در کنار آنها می باشد و این فقط ایده ای است که در پشت این نوع پیام های بازاریابی مجدد وجود دارد. به طور مثال در این آگهی آمده است: “ما همیشه در کنار شما هستیم و هر زمان که بخواهید می توانید با ما تماس بگیرید، ما برای تماس شما آماده خواهیم بود.” در این نوع تبلیغات هیچ اجباری وجود ندارد و برخی از بیماران این نوع پیام را ترجیح می دهند. با بازاریابی مجدد ، شما می خواهید طیف گسترده تری از بیماران را هدف قرار دهید و این چیزی است که این انواع تبلیغات برای انجام آن طراحی شده است.
-
حرکت تبلیغات
در این پیام آمده است: “تلفن را بردارید و هر زمان خواستید تماس بگیرید.” برای دستیابی به نتایج بهتر ، عکسی از پذیرشگر خود را در آگهی قرار دهید. یک اقدام برای تماس می تواند افراد را وادار کند تا با شما تماس بگیرند ، به ویژه اگر تبلیغات شما در فیس بوک ، گوگل یا سایر سایت های برجسته آنها را ترغیب کند.
با اجرای این پنج تبلیغ روانشناسی که به طور مداوم اجرا می شوند ، هزینه کمتری برای تبلیغات صرف خواهید کرد و بازده بالاتری نیز خواهید داشت. این به این دلیل است که شما فقط افرادی را که از قبل به درمان های دندانپزشکی شما علاقه مند می باشند را هدف قرار می دهید. شما فقط به بیماران خود یادآوری می کنید که با شماره گیری شماره شما و یا سفر به مطب دندانپزشکی می توانند به شما دسترسی داشته باشند و با استفاده از این پنج نکته بازاریابی مجدد ، مطمئناً کلینیک دندانپزشکی شما بسیار شلوغ تر خواهد بود.
چگونه می توانم جذب بیمار دندانپزشکی در کلینیک خود افزایش دهم؟
رقابت بیشتر برای بیماران کمتر می تواند بسیار تیره و تار به نظر برسد مگر اینکه نکات بازاریابی ثابت شده دندانپزشکی برای جذب بیماران جدید را بدانید. ما تمامی ایده بازاریابی دندانپزشکی را گردآوری کردهایم که میتوانید از آنها برای جذب بیماران بیشتر در مطب خود استفاده کنید.
در حالی که این فهرست ایدهها به شما کمک میکند بفهمید که چگونه جذب مشتری دندانپزشکی یک کار ساده است، اما نیاز به اقدامی از جانب شما دارد. اگر پست را بخوانید و اقدامی نکنید، این روشها و استراتژیها به شما کمکی نمیکنند تا به هدف خود برای جذب بیماران جدید دندانپزشکی و رشد عمل خود برسید.
بهترین روش جذب بیمار
اگر نسبت به دیگر کلینیک ها متمایز نباشید، جذب بیماران به یک روش جدید می تواند دشوار باشد. نسبت به جایی که در آن قرار دارید، ممکن است چندین مطب دندانپزشکی در منطقه شما وجود داشته باشد.
یکی از مشکلات این است که اکثر مردم قبلاً یک دندانپزشک دارند که به طور منظم به آنها مراجعه می کنند. دکتر را می شناسند و تمام اطلاعات آنها در پرونده است. پس چرا سراغ شما بیایند؟
شما می توانید با ایجاد یک پیشنهاد منحصر به فرد برای برند خود به عنوان بخشی از روش جذب بیمار، خود را متمایز کنید. بسیاری از اقدامات برای “دندانپزشکی لوکس” انجام می شود تا به آنها کمک کند برجسته شوند.
این ایده عالی است که روی خدمات منحصر به فرد خود و سایر مواردی که شما را متمایز می کند، تمرکز کنید، مانند خدمات پس از ساعت کاری یا اورژانس دندانپزشکی. این موارد را در بازاریابی دندانپزشکی خود از جمله رسانه های اجتماعی و وب سایت خود برجسته کنید.
به روز نگه داشتن فن آوری های مطب خود به جذب بیماران جدید نیز کمک می کند و بیماران موجود را حفظ می کند. علاوه بر استفاده از تمام فناوری های دندانپزشکی فعلی، حتماً در وب سایت دندانپزشکی خود به مردم اطلاع دهید که از این فناوری های روز استفاده می کنید. مردم دوست دارند نزد دندانپزشکی بروند که در مورد فناوری به روز است، زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، این فناوری به منظور ایجاد تجربه بهتر بیمار است.
آیا می خواهید یک کمپین بازاریابی فوق العاده موفق را برای کلینیک دندانپزشکی خود شروع کنید؟ با کلیک روی لینک با کارشناسان بازاریابی دندانپزشکی ما تماس بگیرید.
11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید
afarin matlab khobi bood
چه مطلب خوبی
خیلی دنبال این موضوع بودم
گل گفتید دست مریضاد
خیلی عالی بود
مطالب بی نظیر بود
aaaaliii bood
با اجازتون بازنشر شد
لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین
لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین
بیشتری بنویسین لطفا